Jerdy Schouten (M)

Dan ook maar voor die Debast 12 miljoen betalen. Committen.

Misschien heeft de RvC dit keer geen salarisplafond maar een transfersomplafond. Stewart weet er precies mee om te gaan
Misschien Robin Pröpper alvast halen als extra CV en dan afwachten of Sangare nog gaat vertrekken. Ik maak me zorgen dat we eerst de miljoenen van Sangare willen om dan pas te gaan investeren in de achterhoede. Robin Pröpper zal hooguit 3-5 miljoen euro kosten. Ik zou het risico niet willen lopen om met Ramalho in de basis te starten tegen de Rangers om straks 40 miljoen euro mis te lopen in de groepsfase van de CL. Uit voorzorg Robin Pröpper of die Amerikaanse verdediger halen en dan halen we Debast en Vrancx wel wanneer Sangare ons die ca. 40 miljoen euro oplevert voor 1 september.
 
Misschien Robin Pröpper alvast halen als extra CV en dan afwachten of Sangare nog gaat vertrekken. Ik maak me zorgen dat we eerst de miljoenen van Sangare willen om dan pas te gaan investeren in de achterhoede. Robin Pröpper zal hooguit 3-5 miljoen euro kosten. Ik zou het risico niet willen lopen om met Ramalho in de basis te starten tegen de Rangers om straks 40 miljoen euro mis te lopen in de groepsfase van de CL. Uit voorzorg Robin Pröpper of die Amerikaanse verdediger halen en dan halen we Debast en Vrancx wel wanneer Sangare ons die ca. 40 miljoen euro oplevert voor 1 september.
Want Pröpper en die Amerikaan zijn zover beter dan Ramalho?
 
Misschien Robin Pröpper alvast halen als extra CV en dan afwachten of Sangare nog gaat vertrekken. Ik maak me zorgen dat we eerst de miljoenen van Sangare willen om dan pas te gaan investeren in de achterhoede. Robin Pröpper zal hooguit 3-5 miljoen euro kosten. Ik zou het risico niet willen lopen om met Ramalho in de basis te starten tegen de Rangers om straks 40 miljoen euro mis te lopen in de groepsfase van de CL. Uit voorzorg Robin Pröpper of die Amerikaanse verdediger halen en dan halen we Debast en Vrancx wel wanneer Sangare ons die ca. 40 miljoen euro oplevert voor 1 september.
Wat moeten wij in vredesnaam met Robin Propper???
 
De laatste puntjes zijn nog niet op de i gezet.
Schouten zal de trip naar Sturm Graz missen.


Krijgen we toch altijd goed voor elkaar, spelers halen die niet meteen inzetbaar zijn.
 
De laatste puntjes zijn nog niet op de i gezet.
Schouten zal de trip naar Sturm Graz missen.


Gelukkig komt er in Jerdy Schouten geen i in voor :grin:
 
De laatste puntjes zijn nog niet op de i gezet.
Schouten zal de trip naar Sturm Graz missen.

Ach al.zou hij mee zijn gegaan, inzetbaar zou hij niet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan