Jason van Duiven (A)

Als hij daar aan spelen toekomt zou het een mooie club zijn.
Er waren hier enkelen die zeiden dat hij bij geen enkele ED club iets te zoeken zou hebben vanwege zijn lengte (en omdat goed presteren in de KKD niks zou zeggen), en dat er geen ED clubs geïnteresseerd zouden zijn in Van Duiven. Blijkt toch wat anders te liggen dus. En begrijpelijk.
 
Er waren hier enkelen die zeiden dat hij bij geen enkele ED club iets te zoeken zou hebben vanwege zijn lengte (en omdat goed presteren in de KKD niks zou zeggen), en dat er geen ED clubs geïnteresseerd zouden zijn in Van Duiven. Blijkt toch wat anders te liggen dus. En begrijpelijk.
Dat kan ik me niet herinneren. Wel dat hij niks te zoeken heeft in PSV1 . En dat vind ik nog steeds en ik heb zeer sterke twijfel of het ooit wat wordt. En bij verhuur aan een goede eredivisieclub, denk ik dat hij ook gewoon daar op de bank komt. Lijkt me een echte hype
 
Laatst bewerkt:
Utrecht moet hij niet doen. Tenzij Douvikas vertrekt. Daarbuiten hebben ze 80 spelers gehaald die zijn positie ook in kunnen vullen, dus lekker voor Heracles kiezen

Over Douvikas gesproken, dat die niet vertrokken is zeg
 
Ik las het ja. Lijkt mij wel verstandig hoor. Hoeft maar 1 keer blessure voor te komen en je hebt geen spits op de bank. Fofana is gebaat bij speelminuten na zulke langdurige blessures. Laat hem maar verhuurd worden. Jason pas 18 jaar. Nog een jaar jpsv kan geen kwaad
Is het een pure spits of kan hij ook op de flank? Misschien kan hij daar nog wat betekenen
 
Is het een pure spits of kan hij ook op de flank? Misschien kan hij daar nog wat betekenen
Ik vind het een pure spits. Extreem goed gevoel om op juiste plek te staan in de 16. Dan moet je gewoon centraal staan. Hoop dat hij net zo'n pareltje wordt als Aguero, ook zo'n kleine behendige spits met grinta en neusje voor de goal
 
Ik vind het een pure spits. Extreem goed gevoel om op juiste plek te staan in de 16. Dan moet je gewoon centraal staan. Hoop dat hij net zo'n pareltje wordt als Aguero, ook zo'n kleine behendige spits met grinta en neusje voor de goal
Misschien a la David Villa een spits op de flank. Who knows
 
Als het net zo goed gaat werken dan zou ik er vrede mee hebben
Villa die switch ook pas na 30e gemaakt. Laat die jongen maar op zijn favoriete positie zich ontwikkelen. Is nou niet dar we daar Ronaldo hebben lopen en er geen perspectief is bij psv als spits. Juist als spits heeft ie meeste kans om te slagen. Luuk bezig met laatste kunstje en pepi is geen groot talent
 
Villa die switch ook pas na 30e gemaakt. Laat die jongen maar op zijn favoriete positie zich ontwikkelen. Is nou niet dar we daar Ronaldo hebben lopen en er geen perspectief is bij psv als spits. Juist als spits heeft ie meeste kans om te slagen. Luuk bezig met laatste kunstje en pepi is geen groot talent
Ach over 12 jaar is hij ook alweer 30. En 12 is het populaire getal tegenwoordig
 
Ik vind het een pure spits. Extreem goed gevoel om op juiste plek te staan in de 16. Dan moet je gewoon centraal staan. Hoop dat hij net zo'n pareltje wordt als Aguero, ook zo'n kleine behendige spits met grinta en neusje voor de goal

Hij is ook wel prima op de flank hoor, hij zal niet 1 op 1 z'n mannetje passeren als Madueke maar heeft wel een enorme snelheid en een betere traptechniek dan Vertessen. Vorig seizoen best een paar aardige wedstrijden op rechtsbuiten gespeeld. Inderdaad liever als spits, maar daar is de concurrentie wel wat groter dan op de flank op het moment, als hij maar speeltijd bij het 1e gaat krijgen anders is het zonde hem niet te verhuren.
 
Hij is ook wel prima op de flank hoor, hij zal niet 1 op 1 z'n mannetje passeren als Madueke maar heeft wel een enorme snelheid en een betere traptechniek dan Vertessen. Vorig seizoen best een paar aardige wedstrijden op rechtsbuiten gespeeld. Inderdaad liever als spits, maar daar is de concurrentie wel wat groter dan op de flank op het moment, als hij maar speeltijd bij het 1e gaat krijgen anders is het zonde hem niet te verhuren.
Laatst viel hij in als rechtsbuiten, weet zo niet welke wedstrijd. Ik weet dat ze hem daar als optie zien maar ik vind het er niet uitzien. Ik vind op zich het plaatje zoals geschetst door Rik prima: per week kijken of er perspectief is op speeltijd psv 1 en anders basis jpsv. Kereltje pas 18 jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan