Isaac Babadi (A)

Het heeft even geduurd en had het niet meer verwacht, maar gelukkig toch getekend! Good job!
Wordt Samuel Babadi nu de nieuwe Raiola? Het onderste uit de kan halen.
 
Land: 2025
Boscagli: 2025
Teze: 2025
Veerman: 2026
Ramalho: loopt af
Kotchap: huur, loopt af
Dest: huur, loopt af
Tillman: huur, loopt af.

Een aardige lijst ja. Ramalho en Kotchap kun je laten gaan. Teze en Boscagli willen mogelijk een stap gaan zetten, dus maar de vraag of je daarmee kunt verlengen. In het geval van Boscagli zou ik het zeker proberen. Dat is een CV met unieke kwaliteiten die je als leider kunt neerzetten de komende jaren. Veerman zal voor veel geld verkocht worden. Die wil een stap maken en vertegenwoordigd veel waarde, wat over een jaar minder zal zijn (1 jaar contract). Land lijkt wel bij te willen tekenen, maar het is een groot talent, dus je moet op tijd zijn voordat buitenlandse clubs denken hem over te kunnen halen. En dan heb je natuurlijk nog Dest en Tillman. Ik denk dat PSV beiden wel wilt kopen, maar ja ''Barcelona/Bayern is een grote club''.

Genoeg werk te doen in ieder geval. Ondanks dat het financieel prima gaat met PSV is een volwaardige, CL-waardige selectie volgend seizoen geen zekerheid. Maar ik vertrouw erop dat Stewart achter de schermen al bezig is.
Toch opmerkelijk hoe Boscagli van een redelijk anonieme speler naar een zekerheidje is gegaan. Teze is echt een absolute sterkhouder geworden.

Gelukkig hebben we een aardige som geld binnen geharkt, en bij eventuele vertrekkers zal dat alleen maar meer worden.
 
Nou dit hadden we toch niet gedacht paar weken geleden. Mooi dat het rond is. Hopelijk hebben we ons financieel niet laten piepelen.
 

“PSV biedt me al jaren een platform om mezelf te ontwikkelen. Dit seizoen heb ik zelfs mijn debuut mogen maken in de Eredivisie en de UEFA Champions League, twee ontzettend belangrijke stappen in mijn carrière. Ik ben heel blij dat ik mijn handtekening heb gezet onder een contract van viereneenhalf jaar”, vertelt Isaac, die direct zijn toekomstplannen uitspreekt. “Dit seizoen wil ik kampioen worden met PSV en uiteindelijk hoop ik uit te groeien tot een belangrijke basisspeler.”

Succes Isaac. :biceps: (Y)

:PSV:
 

“PSV biedt me al jaren een platform om mezelf te ontwikkelen. Dit seizoen heb ik zelfs mijn debuut mogen maken in de Eredivisie en de UEFA Champions League, twee ontzettend belangrijke stappen in mijn carrière. Ik ben heel blij dat ik mijn handtekening heb gezet onder een contract van viereneenhalf jaar”, vertelt Isaac, die direct zijn toekomstplannen uitspreekt. “Dit seizoen wil ik kampioen worden met PSV en uiteindelijk hoop ik uit te groeien tot een belangrijke basisspeler.”

Succes Isaac. :biceps: (Y)

:PSV:
Mooi bericht, en verstandige tekst. Hopelijk komt dit ookk uit hem zelf als hij een interview moet geven. Maar al met al, ik vind dit zere positief.
 
Deal is a deal
Netjes, en, als je dit topic vanaf het begin nog eens doorneemt is het tegen de verwachting van 95% van het forum (mij inclusief) in, dat hij bij zou tekenen, dus niet zo gek dat je er op in had gezet dat hij het niet zou doen. Vanaf het begin van dit topic ging het eigenlijk al meteen over zijn contractperikelen, maar als je nu leest wat hij zegt in de media, dan zijn de beschuldigingen aan zijn adres wel een beetje beschamend, maar goed, dat is de emotie die de supporter eigen is natuurlijk. Mocht hij het topic per toeval onder ogen krijgen, zal hij dat hopelijk ook wel doorzien.
 
Je dwingt me om te posten haha. Het ging om een tientje per contractjaar was de deal van Rednas dus 45 euro ;) post 618.
Dan zet ik 10e dat die niet tekent bij psv, bij verlies stort ik het geld naar goede doel + printscreen. Een fanboy van hem die denkt dat die wel blijft moet dan 10e doen op dat die blijft, met zelfde spelregels en bewijsstukken leveren 👌
Gewoon netjes en confirm zijn statement.
Dus hulde Derksen voor je woord houden.
Stiekem ook wel blij.

PS - heb je al 10€ ingezet dat Dortmund doorgaat? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan