Isaac Babadi (A)

Voor wat het waard is: volgens Feyenoord-fansite 1908.nl tekent hij bij. Uiteraard wel beschreven op de kleinzielige manier die bij hun club past: "Onder druk van PSV medewerkers, enkele media en wat supporters heeft Babadi zijn keuze op de vertrouwde Eindhovense omgeving laten vallen: hij blijft langer aan bij PSV." :sneaky:

Ja, nou hoeft het niet meer!:mad:



:maniac:
 
Heeft bijgetekend dus we hoeven niet meer bang te zijn dat ie weggaat elke keer dat ie geen basis staat. Wel lekker. Kan ie gewoon rustig komen.
Ik vind het ook leuker om hem nu te zien spelen met de wetenschap dat hij onze speler is (voor de langere termijn). Dat was hij technisch gezien nog tot juni, maar dan voelde het toch als een soort verkapte huur. Daarna was ie dan weg. Hem nu zien spelen en zich ontwikkelen kan ik dan weer zien in de context van PSV die weer een eigen jeugdexponent doorontwikkelt. Dan geniet ik ook meer van de kwaliteiten die Babadi laat zien.
 
Ik vind het ook leuker om hem nu te zien spelen met de wetenschap dat hij onze speler is (voor de langere termijn). Dat was hij technisch gezien nog tot juni, maar dan voelde het toch als een soort verkapte huur. Daarna was ie dan weg. Hem nu zien spelen en zich ontwikkelen kan ik dan weer zien in de context van PSV die weer een eigen jeugdexponent doorontwikkelt. Dan geniet ik ook meer van de kwaliteiten die Babadi laat zien.
Sterker nog door al het gedoe juichte ik zelf meer voor onze huurspelers dan voor een talent dat zo moeilijk bijtekent en ik zag het echt gebeuren dat hij niet bijtekende.
 
U verwacht het misschien niet, maar Babadi is geblesseerd geraakt op de training. En dan hoopt u, oh misschien maar 1 weekje. Nee het is een PSV blessure, hij loopt namelijk al op krukken.
''Er zijn zorgen'', aldus Elfrink. Die zien we volgend seizoen dus wel weer een keer verschijnen, ergens.
 
''Er zijn zorgen'', aldus Elfrink. Die zien we volgend seizoen dus wel weer een keer verschijnen, ergens.
:down:
'Ja, hij is geblesseerd geraakt op de training.'
'Het lijkt op het eerste oog niet ernstig.'
'Hoe lang het duurt? Weten we niet, dat is altijd even afwachten.'
2 seizoenen en drie operaties later:
'Babadi is weer fit!'
1 wedstrijd later:
'Babadi is geblesseerd geraakt.'
*repeat Professionele Sportblessure Vereniging (copyright Der Jaufe ) cycle*
 
:down:
'Ja, hij is geblesseerd geraakt op de training.'
'Het lijkt op het eerste oog niet ernstig.'
'Hoe lang het duurt? Weten we niet, dat is altijd even afwachten.'
2 seizoenen en drie operaties later:
'Babadi is weer fit!'
1 wedstrijd later:
'Babadi is geblesseerd geraakt.'
*repeat Professionele Sportblessure Vereniging (copyright Der Jaufe ) cycle*
Kijk ik naar andere ploegen dan hebben ze allemaal een waslijst aan afwezigen. Zijn ook allemaal vaak gespierde gasten. Vetkleppen als Lerby waren nooit geblesseerd. Spieren staan vaker op spanning door krachttraining en dan gaat het fout.
Kan zijn dat ik iets doms zeg hoor.
 
Kijk ik naar andere ploegen dan hebben ze allemaal een waslijst aan afwezigen. Zijn ook allemaal vaak gespierde gasten. Vetkleppen als Lerby waren nooit geblesseerd. Spieren staan vaker op spanning door krachttraining en dan gaat het fout.
Kan zijn dat ik iets doms zeg hoor.
Kan ook zijn dat je iets heel slims zegt.

In Major League Baseball regent het momenteel blessures bij pitchers die dit jaar hardere curveballs aan het gooien zijn dan ooit tevoren. Het lijkt erop dat ze hiermee de grenzen van de belastbaarheid van hun werparmen hebben bereikt en zichzelf letterlijk uit de roulatie gegooid hebben. Het zou best kunnen dat profvoetballers (in het algemeen) ook met bepaalde krachttrainingen de grenzen aan het opzoeken zijn van wat het menselijk lichaam aan kan.
 
Kan ook zijn dat je iets heel slims zegt.

In Major League Baseball regent het momenteel blessures bij pitchers die dit jaar hardere curveballs aan het gooien zijn dan ooit tevoren. Het lijkt erop dat ze hiermee de grenzen van de belastbaarheid van hun werparmen hebben bereikt en zichzelf letterlijk uit de roulatie gegooid hebben. Het zou best kunnen dat profvoetballers (in het algemeen) ook met bepaalde krachttrainingen de grenzen aan het opzoeken zijn van wat het menselijk lichaam aan kan.

Je ziet ook veel meer trainingsblessures in het topvoetbal, omdat men harder en intensiever traint om de steeds heftigere voetbalkalender te kunnen verteren. Vroeger kwamen de meeste blessures voort uit wedstrijden, nu lijkt het alsof spelers steeds vaker ook midweeks uitvallen op de trainingen. Het hele profvoetbal op hoog niveau gaat steeds meer over de grenzen van duurzame topsport heen.
 
Je ziet ook veel meer trainingsblessures in het topvoetbal, omdat men harder en intensiever traint om de steeds heftigere voetbalkalender te kunnen verteren. Vroeger kwamen de meeste blessures voort uit wedstrijden, nu lijkt het alsof spelers steeds vaker ook midweeks uitvallen op de trainingen. Het hele profvoetbal op hoog niveau gaat steeds meer over de grenzen van duurzame topsport heen.
Misschien brengt deze tijd daarnaast ook meer van een bepaalde soort stress mee, en dat kan ook tegenwerken? Zoals altijd online zijn of aan staan, prikkels die nachtrust verslechten of dat er minder rustmomenten zijn
 
Het is overigens ook echt niet (meer) alleen maar wij. Ook bij Ajax (Bergwijn, Berghuis, Brobbey, Ramaj, Van den Boomen, Henderson) hebben ze aan de lopende band langdurige blessures.

Of Feyenoord (Trauner, Bijlow, Hartman, Stengs, Jahanbahkshs)
 
Terug
Bovenaan Onderaan