Ideale opstelling PSV

Lang - Pepi - Bakayoko
Simons - Spierings - Veerman
Van Aanholt - Boscagli - Teze - Van Ewijk
Benitez

En dan onder Bosz de finale van de EL halen!
 
Lang - Pepi - Bakayoko
Simons - Spierings - Veerman
Van Aanholt - Boscagli - Teze - Van Ewijk
Benitez

En dan onder Bosz de finale van de EL halen!
Op het duo Boscagli, Teze na zeker een prima elftal maar je wilt natuurlijk wel minimaal een topper centraal erbij.
 
Lang - Pepi - Bakayoko
Simons - Spierings - Veerman
Van Aanholt - Boscagli - Teze - Van Ewijk
Benitez

En dan onder Bosz de finale van de EL halen!
Vervang Boscagli (1e Wet van het Forum) door een goede, ervaren CV met leidingevende capaciteiten (aankoop) en we kunnen hem afhameren en het topic sluiten.
 
Met de huidige stand van zaken:

Benitez
Sambo - Teze - Boscagli - Van Aanholt
Veerman - Sangaré - Saibari
Bakayoko - Pepi - Lang

en dan erachter

Drommel
Mwene - Baumgartl - Obispo - Mauro
Til - Land - van den Heuvel
El Ghazi - Luuk - Van Duiven

Duidelijk dat vooral het middenveld flinterdun is wanneer je moet kiezen tussen Til en Saibari voor de basis. Lang zou eventueel op het middenveld kunnen maar we hebben eigenlijk niemand die als linksbuiten kan spelen. Ik heb Van Duiven er maar als back-up neergezet, ik denk dat hij het wel zou kunnen als het echt nodig is. Vooral op het middenveld moeten er eigenlijk sowieso 2 spelers bij, als Sangaré gaat 3, tenzij Bosz Lang op het middenveld wil zetten dan moet er sowieso een linksbuiten bij. Achterin is het kwalitatief erg matig, Ramalho is sowieso overbodig door de aantallen die we hebben dus hij mag z.s.m. zijn spullen pakken. Het liefst in ieder geval ook Baumgartl verkopen en er een goede verdediger voor terughalen. Zolang Mauro en Obispo geblesseerd zijn Van de Blaak en Oppegard bij het 1e houden.
 
Met de huidige stand van zaken:

Benitez
Sambo - Teze - Boscagli - Van Aanholt
Veerman - Sangaré - Saibari
Bakayoko - Pepi - Lang

en dan erachter

Drommel
Mwene - Baumgartl - Obispo - Mauro
Til - Land - van den Heuvel
El Ghazi - Luuk - Van Duiven

Duidelijk dat vooral het middenveld flinterdun is wanneer je moet kiezen tussen Til en Saibari voor de basis. Lang zou eventueel op het middenveld kunnen maar we hebben eigenlijk niemand die als linksbuiten kan spelen. Ik heb Van Duiven er maar als back-up neergezet, ik denk dat hij het wel zou kunnen als het echt nodig is. Vooral op het middenveld moeten er eigenlijk sowieso 2 spelers bij, als Sangaré gaat 3, tenzij Bosz Lang op het middenveld wil zetten dan moet er sowieso een linksbuiten bij. Achterin is het kwalitatief erg matig, Ramalho is sowieso overbodig door de aantallen die we hebben dus hij mag z.s.m. zijn spullen pakken. Het liefst in ieder geval ook Baumgartl verkopen en er een goede verdediger voor terughalen. Zolang Mauro en Obispo geblesseerd zijn Van de Blaak en Oppegard bij het 1e houden.
Magere stand van zaken.
 
Met de huidige stand van zaken:

Benitez
Sambo - Teze - Boscagli - Van Aanholt
Veerman - Sangaré - Saibari
Bakayoko - Pepi - Lang

en dan erachter

Drommel
Mwene - Baumgartl - Obispo - Mauro
Til - Land - van den Heuvel
El Ghazi - Luuk - Van Duiven

Duidelijk dat vooral het middenveld flinterdun is wanneer je moet kiezen tussen Til en Saibari voor de basis. Lang zou eventueel op het middenveld kunnen maar we hebben eigenlijk niemand die als linksbuiten kan spelen. Ik heb Van Duiven er maar als back-up neergezet, ik denk dat hij het wel zou kunnen als het echt nodig is. Vooral op het middenveld moeten er eigenlijk sowieso 2 spelers bij, als Sangaré gaat 3, tenzij Bosz Lang op het middenveld wil zetten dan moet er sowieso een linksbuiten bij. Achterin is het kwalitatief erg matig, Ramalho is sowieso overbodig door de aantallen die we hebben dus hij mag z.s.m. zijn spullen pakken. Het liefst in ieder geval ook Baumgartl verkopen en er een goede verdediger voor terughalen. Zolang Mauro en Obispo geblesseerd zijn Van de Blaak en Oppegard bij het 1e houden.
Saibari kans geven ben ik wel voorstander van gewoon voor de leeuwen gooien.
 
En als het niks is speel je een seizoen met 10 man? We gaan er echt enorm op achteruit door geen vervanger voor Simons te halen.
Die verwacht ik heus wel. Er zijn niet voor niks geruchten over CDK.

Overigens is Vertessen er ook nog. Een extra buitenspeler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan