Hoe nu verder in 2024/2025

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Een nieuw seizoen met CL en als onbetwiste favoriet voor de 26e titel. Welke spelers gaan, wat moet erbij en pakken we een extra ronde in de CL of pakken we lekker de dubbel volgend seizoen.
 
Een nieuw seizoen met CL en als onbetwiste favoriet voor de 26e titel. Welke spelers gaan, wat moet erbij en pakken we een extra ronde in de CL of pakken we lekker de dubbel volgend seizoen.
Oh, is de transferperiode al voorbij dat we dit weten.

Vorig jaar zijn ze begonnen met het nieuwe PSV. We hebben genoten van het voetbal doordat er vooral aanvallende impulsen bij kwamen. Dit jaar voorhoede en middenveld minimaal gelijk houden en versterken in de verdediging en evt in de keeper als Benitez weggaat. Als de financiën het toelaten evt ook de bank verder versterken.
 
Volgens Sosa gaan we volgend seizoen pas het echte Ajax zien met alles wat ze nu geleerd hebben, dus ik zou jezelf niet te rijk rekenen.
 
Mogelijke vertrekkers zijn denk ik:

Benitez, Dest, Ramalho, Boscagli, Teze, Van Aanholt, Passeur, Tillman, Baka en Lozano. En Bella-Kotchap.

Een paar moeten vertrekken lijkt mij, om geld te innen maar ook om door te selecteren. Als er meer dan 5 of 6 vertrekken, heb je wel een probleem lijkt me.

Van mij mogen Ramalho, Van Aanholt en 1 van Passeur of Baka, mits het grote bedrag komt. Ook Lozano zou mogen vertrekken voor een miljoen of 15. Verder denk ik dat het realistisch is dat tenminste 1 van Teze, Boscagli of Benitez ook vertrekt.
 
Met Passeur zal je Veerman bedoelen, maar die moet blijven. Is echt nog niet klaar bij PSV. Land klaarstomen en dan na het komende seizoen de plek overnemen van Veerman.

Doorselecteren op het doel is wel een goed idee.
Ramalho, Teze en Boscagli liefst nog een seizoen behouden.
Dest zal wel weggaan. Klonk een beetje als Xavi vond ik.

Lozano mag ook zeker weg en vooral als je er nog zo’n 10 miljoen voor krijgt. Inpakken en wegwezen. Bedankt voor bewezen diensten.
 
Mogelijke vertrekkers zijn denk ik:

Benitez, Dest, Ramalho, Boscagli, Teze, Van Aanholt, Passeur, Tillman, Baka en Lozano. En Bella-Kotchap.
Bella-Kotchap hebben we dus echt 3x niets aan gehad dit seizoen. Mag van mij weg. Was ook gehuurd toch, dus die zal wel vetrekken.

Lozano alleen weg als Baka vertrekt, anders houden. Kan prima uit de voeten op de rechterkant.
Veerman zie ik wel gaan als er een leuke club komt (helaas).

Benitez houden, net als Boscagli en Teze. Ramalho weet ik niet. Heeft zijn momenten vindt ik, positief en negatief.
 
Bekijk bijlage 6651
RW: een echte topper met diepgang
Backup CM: een multifunctionele speler met veel power en dynamiek
Backup LCB: jong talent voor achter Boscagli
RCB: een speler met atletisch vermogen en snelheid (soort Bella-Kotchap zonder blessures)
Backup RB: jong talent die kan concurreren met Teze
Veel aankopen. Drommel zal toch weggaan verwacht ik. Hij zal toch willen spelen en komt bij PSV niet meer in de goal.
 
Ik verwacht dat Drommel ook nog wel zal vertrekken. Die zal wel willen spelen ipv op de bank zitten.
 
Hoe kijk men hier aan tegen een eventuele terugkeer van Depay?
Is er Boszbal-technisch ruimte voor een speler als hij die vooral heel veel zwerft en die veel vrijheid nodig heeft?
Los van het feit dat ik persoonlijk niet zoveel heb met spelers die de allure hebben van CR7, maar een mindere palmares dan Luuk de Jong. Bovendien vaak geblesseerd de laatste jaren.
 
Is er Boszbal-technisch ruimte voor een speler als hij die vooral heel veel zwerft en die veel vrijheid nodig heeft?
Los van het feit dat ik persoonlijk niet zoveel heb met spelers die de allure hebben van CR7, maar een mindere palmares dan Luuk de Jong. Bovendien vaak geblesseerd de laatste jaren.
Wat dat betreft ben je groot fan van Noano7k denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan