Guus Til (M)

Til schijnt fit te zijn vóór de return. Wel prettig, ander type speler, en eentje die veel vuile meters maakt en druk zet.
En weer een extra optie. Want ik zat gister ook te denken na 60 minuten: Wie kunnen we nou brengen? Daar waar we eerder voor mijn gevoel nog 3 a 4 basiswaardige spelers konder brengen met verschillende kwaliteiten. Nu brachten we Pepi op linksbuiten.
 
Gelukkig maar. Hopelijk hervinden de andere jongens hun vorm maar anders is het in ieder geval een vooruitgang dat Til er weer bij is.
 
Ik hoop dat Til een Social Media manager heeft, want de hoeveelheid doodsbedreigingen die hij na vandaag heeft ontvangen van dat tokkie volk zal niet mals zijn. Die verwachten daar dus echt dat hij na een jaartje voetballen en 3 wedstrijden in dat tokkie opvanghuis waar hij het woord "kanker" waarschijnlijk een keer of 100 naar zijn kop geslingerd heeft gekregen, niet gaat juichen als hij scoort 🤦
 
Ik hoop dat Til een Social Media manager heeft, want de hoeveelheid doodsbedreigingen die hij na vandaag heeft ontvangen van dat tokkie volk zal niet mals zijn. Die verwachten daar dus echt dat hij na een jaartje voetballen en 3 wedstrijden in dat tokkie opvanghuis waar hij het woord "kanker" waarschijnlijk een keer of 100 naar zijn kop geslingerd heeft gekregen, niet gaat juichen als hij scoort 🤦
Van mij mag iedereen juichen tegen zijn oude ploeg. je bent toch blij met je goal?!
 
Van mij mag iedereen juichen tegen zijn oude ploeg. je bent toch blij met je goal?!
De norm is gewoon juichen ja. Als je uit respect voor je oude ploeg wat meer ingetogen bent omdat je bijvoorbeeld er veel aan hebt gehad, dan kan dat mooi zijn. Maar nooit amdersom.
 
De norm is gewoon juichen ja. Als je uit respect voor je oude ploeg wat meer ingetogen bent omdat je bijvoorbeeld er veel aan hebt gehad, dan kan dat mooi zijn. Maar nooit amdersom.

Op zich eens.
Alleen zal het ook niet echt gewaardeerd worden hier als we Xavi Simons zo uitgebreid een goal tegen ons zouden zien vieren. Dat zouden we dan ook graag wat ingetogener zien.
 
Op zich eens.
Alleen zal het ook niet echt gewaardeerd worden hier als we Xavi Simons zo uitgebreid een goal tegen ons zouden zien vieren. Dat zouden we dan ook graag wat ingetogener zien.
Ach en ook dat verschilt per situatie. Vond Malen netjes juichen pas, maar die is hier ook wel ff geweest. Zou het ook begrijpen als een speler die ooit 1 jaar gehuurd was meer uitbundig juicht gewoonweg ondat er.minder binding met de club is geweest.
 
Ach en ook dat verschilt per situatie. Vond Malen netjes juichen pas, maar die is hier ook wel ff geweest. Zou het ook begrijpen als een speler die ooit 1 jaar gehuurd was meer uitbundig juicht gewoonweg ondat er.minder binding met de club is geweest.

Zeker verschilt dat.

Als bijv Gakpo, Memphis of Malen zo zouden juichen als Til deed, zouden we met open mond van verbazing kijken.

Nam Simons expres als voorbeeld, vanwege de gelijkenissen met situatie Til vanuit Fey perspectief.
Ook een jaar gespeeld. Ook in de kijker kunnen spelen bij de club. Ook impact gehad. Ook op een manier weggegaan / niet gebleven, dat een wat vervelende nasmaak gaf bij deel supporters.

Sommigen zal t geen bal kunnen interesseren. Anderen beginnen te schuimbekken.

Is in geval Til nu niet anders.

Wat op geen enkele manier enige agressie richting zijn persoon goedpraat.
Maar dat t hem niet in dank wordt afgenomen, kan ik ergens wel begrijpen ja.
 
Zeker verschilt dat.

Als bijv Gakpo, Memphis of Malen zo zouden juichen als Til deed, zouden we met open mond van verbazing kijken.

Nam Simons expres als voorbeeld, vanwege de gelijkenissen met situatie Til vanuit Fey perspectief.
Ook een jaar gespeeld. Ook in de kijker kunnen spelen bij de club. Ook impact gehad. Ook op een manier weggegaan / niet gebleven, dat een wat vervelende nasmaak gaf bij deel supporters.

Sommigen zal t geen bal kunnen interesseren. Anderen beginnen te schuimbekken.

Is in geval Til nu niet anders.

Wat op geen enkele manier enige agressie richting zijn persoon goedpraat.
Maar dat t hem niet in dank wordt afgenomen, kan ik ergens wel begrijpen ja.
't Gaat ook over het moment. Is het een belangrijke goal, is het de eerste goal na een lange tijd of na een blessure, etc. Als Cody de winnende zou maken tegen ons in een finale, zou ik het gek vinden als hij niet juicht. Memphis maakte een van zijn eerste CL goals tegen ons, iig zijn eerste voor ManU. Heeft wel gejuicht iirc, en terecht.

Als je de 4-0 maakt en je gaat helemaal bananas, dan is het weer anders. Daarom vond ik dat van Til ook niet gek. Super belangrijke 2-2, na een paar weken afwezigheid.
 
't Gaat ook over het moment. Is het een belangrijke goal, is het de eerste goal na een lange tijd of na een blessure, etc. Als Cody de winnende zou maken tegen ons in een finale, zou ik het gek vinden als hij niet juicht. Memphis maakte een van zijn eerste CL goals tegen ons, iig zijn eerste voor ManU. Heeft wel gejuicht iirc, en terecht.

Als je de 4-0 maakt en je gaat helemaal bananas, dan is het weer anders. Daarom vond ik dat van Til ook niet gek. Super belangrijke 2-2, na een paar weken afwezigheid.

Memphis juichte toch niet zo uitbundig?
Kan me niet voor de geest halen iig.

Maar ik ben niet duidelijk genoeg merk ik.
Ik vind het ook niet gek dat Til juicht, gezien de situatie. En in zn algemeengeid is juichen bij een goal heel normaal.

Maar ik kan het ook waarderen als een ex-speler van ons zich wel wat inhoudt (waarbij t ook uitmaakt welke speler en welke geschiedenis bij ons en hoe lang geleden etc).
Dat er supporters vanuit Fey-zijde zijn die het wat too much vonden, vind ik weinig verrassend en best te begrijpen vanuit supportersemotie.
 
Ik hoop dat Til een Social Media manager heeft, want de hoeveelheid doodsbedreigingen die hij na vandaag heeft ontvangen van dat tokkie volk zal niet mals zijn. Die verwachten daar dus echt dat hij na een jaartje voetballen en 3 wedstrijden in dat tokkie opvanghuis waar hij het woord "kanker" waarschijnlijk een keer of 100 naar zijn kop geslingerd heeft gekregen, niet gaat juichen als hij scoort 🤦

Deze Rotterdamse nepgangster vindt er ook wat van.

Knipsel2.JPG
 
Van mij mag iedereen juichen tegen zijn oude ploeg. je bent toch blij met je goal?!
Ik vind het wel mooi als ze dat niet uitbundig doen zoals Malen laatst in Eindhoven. Daarmee toont hij respect voor de fans van PSV en de club. Ik vond het uiteraard niet leuk dat hij scoorde maar het deed me wel goed dat hij respect toonde voor PSV door niet te juichen. Als hij in eigen huis scoort tegen PSV zal hij wel gewoon juichen denk ik. Dus, uit of thuis is nogal een verschil, en wat Der Jaufe al zegt, het maakt ook een verschil hoe lang je voor een club hebt gespeeld, dus thuiswedstrijd + 1 jaartje voor de club gespeeld waartegen je scoort=gewoon normaal juichen.
 
Van mij mag iedereen juichen tegen zijn oude ploeg. je bent toch blij met je goal?!
Natuurlijk. Zeker nu , na het Bosman arrest voetballers geldwolven zijn geworden en clubliefde niet of nauwelijks meer bestaat, is het absurd van een speler te verlangen dat hij niet spontaan juicht bij een doelpunt.
Sommigen zouden , na een carriere bij pakweg 7 0f 8 clubs bijna nergens meer mogen juichen?

Een enkeling okay, meent het als hij bij het scoren op zijn hart wijst. Luuk bijvoorbeeld na jarenlange trouwe dienst. Gakpo opgeleid vanaf de jongste jeugd.
Zij hebben iets wat wij supporters ook voelen.

Maar velen leuteren bij hun volgende nog vettere contract elders dat ze altijd al naar die topclub wilden omdat ze daar als kind van droomden.
Bla, bla, bla, enzovoorts. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan