Feyenoord - PSV | Zondag 3 december | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hee herr Jaufe, volgens mij zit er een foutje in;
Beste goals voor; 47
Beste goals tegen; 7
Beste Doelsaldo; 41

Dat kan niet; zelfs als de 47 en de 7 uit dezelfde jaargang komen (en ik vermoed dat dat niet zo is), is het beste doelsaldo maximaal 40.
Kun je dat fixen? Dan ziet Boszbal er nog wat beter uit ;)

20231205 nerdalert.png

Gefikst, de 47 goals voor waren in het 1e seizoen van Mark v Bommel (18/19)

De slechts 7 goals tegen na 14 wedstrijden was in 16/17 en 18/19. Daarmee is het beste doelsaldo dus 40. Dat doelsaldo werd in de 15e ronde ff aangescherpt naar +46.

Kortom, een verschil van 3 goals a.s. donderdag zou mooi zijn.
 
Natuurlijk ligt de eerste verantwoordelijkheid bij de speler zelf, maar zoals je zelf al zegt, met situaties als deze is het ernstig als ze hem door laten spelen. Ik denk dan ook dat er een regel zou moeten komen, ter bescherming van de spelers, dat bij een reële kans op hersenschudding, de betrokken speler(s) gelijk gewisseld moet(en) worden. Tegenwoordig zie je bijvoorbeeld ook bij American Football dat een speler van het veld wordt gehaald en wordt onderzocht of er daadwerkelijk sprake is van een hersenschudding.
De dokter bepaalt. Niet de speler.
in de NFL is het inderdaad verplicht dat je onderzocht wordt op hersenschudding voor je weer verder mag. Hier in Australisch football geldt hetzelfde en het komt heel vaak voor dat een speler hiervoor tijdelijk uit het veld moet. Maakt niet uit wat de club ervan vindt, het moet gewoon. Maar bij die 2 sporten kan onbeperkt gewisseld worden en loop je als club geen risico de speler "onnodig" de rest van de wedstrijd kwijt te zijn. Bij voetbal wel en dat is toch niet gezond want niet in het medisch belang van de speler.
Je kan de regels aanpassen en een tijd een andere speler laten spelen en als de speler met hoofdletsel toch door kan, die weer terug brengen na bijvoorbeeld 10 minuten.
 
Edit: afbeelding aangepast, doelsaldo klopte niet in de eerdere afbeelding

Bekijk bijlage 6255

Dat Boszbal begint wel een bijzonder iets te worden als we naar de cijfers kijken
Sorry Der Jaufe, maar volgens mij staat er nog een foutje in? In het huidige seizoen hebben we toch een doelsaldo van +44? Je geeft zelf namelijk ook aan in een post dat 3 doelpunten verschil tegen Heerenveen zorgt voor een verbetering van het record van +46 na 15 speelronden.
 
Sorry Der Jaufe, maar volgens mij staat er nog een foutje in? In het huidige seizoen hebben we toch een doelsaldo van +44? Je geeft zelf namelijk ook aan in een post dat 3 doelpunten verschil tegen Heerenveen zorgt voor een verbetering van het record van +46 na 15 speelronden.
Heb t gevoel dat ik in 1 sheet de laatste wedstrijd niet heb meegenomen....
 
Jawel, ik snap wel dat een 'witte wissel' te maken heeft met een hoofdblessure, maar dan vind ik ook: meteen d'r uit. Het is medisch onverantwoord, en je hebt op deze manier toch een soort van vrije wissel 'over', die je ook aan het einde van een wedstrijd nog in zou kunnen zetten. Ergens moet je toch een grens trekken.
Feyenoord heeft 3x gewisseld. En Hartman in de rust. De rust telt niet als wisselmoment toch? Dus Feyenoord is bij drie wisselmomenten gebleven. en ook maximaal 5 spelers gewisseld.
Check de tijdlijn maar.
Daarom heeft Hartman volgens mij niet als 'extra' wissel geteld. Alleen de commentator bij ESPN noemde het een "witte wissel", maar ik denk dat de commentator ff fout zat.

Edit: Wellicht tijd voor een onafhankelijk arts die het mandaat krijgt om te beslissen om een speler aan te kant te houden. Ik baalde op het moment zelf, maar ben achteraf blij dat PSV veilig is omgegaan met Teze. De beslissing van Feyneoord om Hartman door te laten spelen lijkt discutabel...
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 6254

Gefikst, de 47 goals voor waren in het 1e seizoen van Mark v Bommel (18/19)

De slechts 7 goals tegen na 14 wedstrijden was in 16/17 en 18/19. Daarmee is het beste doelsaldo dus 40. Dat doelsaldo werd in de 15e ronde ff aangescherpt naar +46.

Kortom, een verschil van 3 goals a.s. donderdag zou mooi zijn.
Het doelsaldo in het huidig seizoen is 44 en niet 43 (50 voor en 6 tegen) of hebben we een straf van de KNVB?
 
Feyenoord heeft 3x gewisseld. En Hartman in de rust. De rust telt niet als wisselmoment toch? Dus Feyenoord is bij drie wisselmomenten gebleven. en ook maximaal 5 spelers gewisseld.
Check de tijdlijn maar.
Daarom heeft Hartman volgens mij niet als 'extra' wissel geteld. Alleen de commentator bij ESPN noemde het een "witte wissel", maar ik denk dat de commentator ff fout zat.

Edit: Wellicht tijd voor een onafhankelijk arts die het mandaat krijgt om te beslissen om een speler aan te kant te houden. Ik baalde op het moment zelf, maar ben achteraf blij dat PSV veilig is omgegaan met Teze. De beslissing van Feyneoord om Hartman door te laten spelen lijkt discutabel...
Okay, thanks!
 
In de ideale wereld floten Willy en Rene alle eredivisie wedstrijden. Objectiever dan deze twee kun je ze nergens vinden.
Volgens mij sprak de "fool" bij Shakespeare toch vaak zinnige woorden. :unsure:

En nu we het toch over wel of niet objectief hebben;

Lindhout bij Twente-PSV maakt eén echte fout op het laatst en de media schreeuwen moord en brand over klassenjustitie en competitievervalsing.
Makkelie in de Kuip maakt er vele waarbij de ene partij veel meer mag dan de ander. Een doodzonde voor een scheidsrechter. De media zwijgen over de arbitrage.

Lindhout krijgt een 5.
Makkelie een 7,5.

En dan wordt beweerd dat supporters altijd subjectief zijn en media niet.:ROFL:
Ook leerzaam te zien wie er op dit forum meehuilen met die wolven in het bos.
 
Feyenoord heeft 3x gewisseld. En Hartman in de rust. De rust telt niet als wisselmoment toch? Dus Feyenoord is bij drie wisselmomenten gebleven. en ook maximaal 5 spelers gewisseld.
Check de tijdlijn maar.
Daarom heeft Hartman volgens mij niet als 'extra' wissel geteld. Alleen de commentator bij ESPN noemde het een "witte wissel", maar ik denk dat de commentator ff fout zat.

Edit: Wellicht tijd voor een onafhankelijk arts die het mandaat krijgt om te beslissen om een speler aan te kant te houden. Ik baalde op het moment zelf, maar ben achteraf blij dat PSV veilig is omgegaan met Teze. De beslissing van Feyneoord om Hartman door te laten spelen lijkt discutabel...

je mag maximmaal 5 spelers wisselen in 3 wisselmomenten. rust niet inbegrepen(rust telt niet als wisselmoment)

Er bestaat niet zo iets als witte wissel in de officiele regels van het voetbalspel.
 
je mag maximmaal 5 spelers wisselen in 3 wisselmomenten. rust niet inbegrepen(rust telt niet als wisselmoment)

Er bestaat niet zo iets als witte wissel in de officiele regels van het voetbalspel.
Wel in NL, psv heeft eerder dit seizoen hier ook al een keer gebruik van genaakt en daardoor 6x gewisseld in 1 wedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
je mag maximmaal 5 spelers wisselen in 3 wisselmomenten. rust niet inbegrepen(rust telt niet als wisselmoment)

Er bestaat niet zo iets als witte wissel in de officiele regels van het voetbalspel.
?
Dit zou betekenen dat de KNVB een regel heeft die niet wordt erkend door de UEFA/FIFA?

Kinky!!!
 
Feyenoord heeft 3x gewisseld. En Hartman in de rust. De rust telt niet als wisselmoment toch? Dus Feyenoord is bij drie wisselmomenten gebleven. en ook maximaal 5 spelers gewisseld.
Check de tijdlijn maar.
Daarom heeft Hartman volgens mij niet als 'extra' wissel geteld. Alleen de commentator bij ESPN noemde het een "witte wissel", maar ik denk dat de commentator ff fout zat.

Edit: Wellicht tijd voor een onafhankelijk arts die het mandaat krijgt om te beslissen om een speler aan te kant te houden. Ik baalde op het moment zelf, maar ben achteraf blij dat PSV veilig is omgegaan met Teze. De beslissing van Feyneoord om Hartman door te laten spelen lijkt discutabel...
Ik denk dat ze bij psv mbt alle blessures en de defensieve onderbezetting extra oppassen. Waarom fn besloot Hartman wel te laten staan blijft bizar. Die heeft gewoon met een hersenschudding gespeeld
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan