Feyenoord - PSV | Woensdag 24 januari | Eindstand 1-0

Gaat een lastige pot worden denk ik. Feyenoord zal best eens aan het langste eind kunnen gaan trekken woensdag.
 
Gaat een lastige pot worden denk ik. Feyenoord zal best eens aan het langste eind kunnen gaan trekken woensdag.
Waar de vorige keer allebei in goeie vorm staken, zitten we nu allebei in slechte vorm. De eerste pot werd gewonnen door het team met de hoogste piek, deze pot gaat gewonnen worden door het team met het minst diepe dal.

Of niet natuurlijk, maar het bekt wel lekker.
 
Vrees dat dit nu wel een nederlaag wordt gezien de absentie van Saibari en Veerman.
Gisteren konden we Tillman niet eens wisselen terwijl die alles fout deed het laatste half uur.
 
Waar de vorige keer allebei in goeie vorm staken, zitten we nu allebei in slechte vorm. De eerste pot werd gewonnen door het team met de hoogste piek, deze pot gaat gewonnen worden door het team met het minst diepe dal.

Of niet natuurlijk, maar het bekt wel lekker.
Na 1 gelijk spel zit je toch niet direct in een diep dal?
 
Na 1 gelijk spel zit je toch niet direct in een diep dal?
Dat klopt, het is ook allemaal wat aangedikt. We hebben echter wel recent de slechtste wedstrijd van het seizoen (tot nu toe ?) gespeeld, en ook de wedstrijden ervoor hebben we meer moeite met scoren en krijgen we er ook altijd wel eentje tegen. Bovendien missen we een paar belangrijke spelers.
 
Dat klopt, het is ook allemaal wat aangedikt. We hebben echter wel recent de slechtste wedstrijd van het seizoen (tot nu toe ?) gespeeld, en ook de wedstrijden ervoor hebben we meer moeite met scoren en krijgen we er ook altijd wel eentje tegen. Bovendien missen we een paar belangrijke spelers.
Tegen Twente kwam PSV anders prima voor de dag het grootste deel van de wedstrijd. Zou wel beginnen nu met Lozano en evt. Lang. PSV kan deze pot gewoon winnen op kwaliteit. Moet er wel niemand verzaken en iedereen vol erop knallen en niet zo slap als tegen Utrecht.
 
Wellicht gaat Feyenoord zich wel iets sparen voor de wedstrijd van zondag tegen FC Twente. Die wedstrijd gaat immers om een Champions League plaats. Een verlenging komt ze zeker zeer slecht uit.
 
Het gaat heel interessant worden of deze selectie met een tegenslag om kan gaan. We hadden een flinke off-day tegen Utrecht en nu eens zien of we er boven op komen. Wel een rare loting trouwens, eerst Twente, nu Feyenoord en als we de volgende ronde halen AZ. Begint er bijna op te lijken dat die lotingen niet helemaal 100% eerlijk verlopen
 
Mijn voorspelling:
  • Is Veerman erbij: ronde verder in de beker.
  • Is Veerman er niet bij: alles ligt open.
Factoren dan van invloed:​
Start Bosz met Vertessen en Bakayoko (+ voor Fey), of met Lang en Lozano (+ voor PSV).​
Is Hartman er toch gewoon bij (+voor Fey) , of speelt Lopez (+voor PSV)?​
Is Tillman fit genoeg na de complete inzakking zondag 2e helft (+voor PSV), of moet hij nu écht rust krijgen en krijgen we PvA op het middenveld (+voor Fey)?​
Normaal kun je ook nog zeggen speelt Ramalho achterin of Schouten. Maar Schouten moet op t middenveld als Veerman er niet is. Dus daarom laat ik die achterwege.​
De ploeg met de meeste +-jes bekert ronde verder.​
 
Mijn voorspelling:
  • Is Veerman erbij: ronde verder in de beker.
  • Is Veerman er niet bij: alles ligt open.
Factoren dan van invloed:​
Start Bosz met Vertessen en Bakayoko (+ voor Fey), of met Lang en Lozano (+ voor PSV).​
Is Hartman er toch gewoon bij (+voor Fey) , of speelt Lopez (+voor PSV)?​
Is Tillman fit genoeg na de complete inzakking zondag 2e helft (+voor PSV), of moet hij nu écht rust krijgen en krijgen we PvA op het middenveld (+voor Fey)?​
Normaal kun je ook nog zeggen speelt Ramalho achterin of Schouten. Maar Schouten moet op t middenveld als Veerman er niet is. Dus daarom laat ik die achterwege.​
De ploeg met de meeste +-jes bekert ronde verder.​
Veerman schijnt er pas rond ajaks weer te zijn.
 
Het gaat heel interessant worden of deze selectie met een tegenslag om kan gaan. We hadden een flinke off-day tegen Utrecht en nu eens zien of we er boven op komen. Wel een rare loting trouwens, eerst Twente, nu Feyenoord en als we de volgende ronde halen AZ. Begint er bijna op te lijken dat die lotingen niet helemaal 100% eerlijk verlopen
Juist wel toch? Het is aantrekkelijk om grote ploegen langer in het toernooi hebben want die zorgen voor meer aandacht en kijkcijfers. Dat nu alle grote ploege aan elkaar worden gekoppelt is dus juist het bewijs dat er niet gesjoemeld wordt. Bovendien heeft Veerman ons aan Feyenoord gekoppelt, en als ik ienand vertrouw dat ie eerlijk is, dan is het Veerman wel.
 
Wellicht gaat Feyenoord zich wel iets sparen voor de wedstrijd van zondag tegen FC Twente. Die wedstrijd gaat immers om een Champions League plaats. Een verlenging komt ze zeker zeer slecht uit.
Die kunnen thuis uitbouwen naar acht punten voorsprong. Een hele belangrijke voor ze inderdaad.
 
Jammer dat Veerman er niet bij is. Vond het toen goed staan uit bij Feyenoord met Boscagli en Schouten centraal achterin en Veerman en Til op het middenveld. Winnen van Feyenoord en de weg naar de Finale(winst) ligt open mits je niks onderschat
 
Terug
Bovenaan Onderaan