Feyenoord - PSV | Vrijdag 4 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
F2y1JbrXQAAdFe5


Ah, Feyenoord speelde tegen 12 man aldus een fan.

Als Jahanbakkes en Pedersen tot de beste spelers worden gerekend, dan weet je pas hoe hard je hebt verkloot vorig seizoen
 
(Dat deed ik ook bij de koning Pablo-groep en die reageerde precies zoals jij nu reageert.)
Hedde ge het tegen mij??

Nee maar ik snap je punt best. Het is alleen toch juist mooi dat sommige supporters vol voor een speler gaan. Is toch mooi als Nep Scout vol voor Saibari gaat. Of Der Muzikant of De Bondscoach dat ook hebben gedaan bij Pereiro of Wijnaldum. Ik claimde Sangare ook, en doe nu hetzelfde bij Vranckx obv vrijwel niks. Moet je straks zien wat er gaat gebeuren met Weltmeister als Jashari een goal maakt (voor Anderlecht).

We kunnen blijven nuanceren, maar laten we vooral lekker fan zijn.
 
Hedde ge het tegen mij??

Nee maar ik snap je punt best. Het is alleen toch juist mooi dat sommige supporters vol voor een speler gaan. Is toch mooi als Nep Scout vol voor Saibari gaat. Of Der Muzikant of De Bondscoach dat ook hebben gedaan bij Pereiro of Wijnaldum. Ik claimde Sangare ook, en doe nu hetzelfde bij Vranckx obv vrijwel niks. Moet je straks zien wat er gaat gebeuren met Weltmeister als Jashari een goal maakt (voor Anderlecht).

We kunnen blijven nuanceren, maar laten we vooral lekker fan zijn.

Over Der Muzikant gesproken. Ik zit nog steeds te wachten op zijn punten van PSV - Ajax vorig jaar.

Maar serieus. Lang geleden dat ik hem hier heb gezien. Hopelijk een bewuste pauze, niks ernstigs!
 
Nee, niet collectief straffen. Gaat het fout, straf voor 1 wedstrijd. Nog een keer fout, straf voor n half jaar. Enz. Ik hoef niet meteen de dupe te worden van een paar eenlingen.
Als ze daadwerkelijk in de netten hebben gehangen, dan kan je ze toch makkelijk er uit pikken zou je zeggen. Geef ze maar een aantal wedstrijden een schorsing.
 
Over Der Muzikant gesproken. Ik zit nog steeds te wachten op zijn punten van PSV - Ajax vorig jaar.

Maar serieus. Lang geleden dat ik hem hier heb gezien. Hopelijk een bewuste pauze, niks ernstigs!

Laatste handeling vandaag 01:16. Zal wel meevallen. :giggle:
 
Hedde ge het tegen mij??

Nee maar ik snap je punt best. Het is alleen toch juist mooi dat sommige supporters vol voor een speler gaan. Is toch mooi als Nep Scout vol voor Saibari gaat. Of Der Muzikant of De Bondscoach dat ook hebben gedaan bij Pereiro of Wijnaldum. Ik claimde Sangare ook, en doe nu hetzelfde bij Vranckx obv vrijwel niks. Moet je straks zien wat er gaat gebeuren met Weltmeister als Jashari een goal maakt (voor Anderlecht).

We kunnen blijven nuanceren, maar laten we vooral lekker fan zijn.
Ah, dan ben ik denk ik oprichter van de Boscagli-fanclub 3 jaar geleden.
 
Verschil is wel dat Xavi veel meer power heeft dan Babadi. Die heeft nog wel een jaartje met de grote jongens meetrainen, gym en invalbeurten nodig. Daarom perfect als we Tillman huren

Waarom, gisteren deed hij het prima.

btw, iemand nog iets gehoord van de KNVB nav de spreekkoren richting Noa?

Nee de knvb mag alleen clubs uit Rotterdam en Amsterdam helpen. Wil hier wat neerschrijven, maar dat gaar verder dan een simpel eikels…
 

btw, iemand nog iets gehoord van de KNVB nav de spreekkoren richting Noa?
Dat dus inderdaad. De KNVB is zoiets als selectief. Maatregelen 'genomen' n.a.v. spreekkoren vorig jaar. Maar als je een paar woorden verandert is het net alsof ze denken 'maar die hadden we nog niet verboden'. Slap beleid en gespeelde verontwaardiging daar in Zeist. Heb ze nooit gehoord als supporters (behalve die van PSV in Amsterdam) de boel vernielen in Eindhoven, Alkmaar of weet ik waar. En nu ineens gaan ze alle hulp bieden aan Feyenoord om PSV aan te pakken. Lachwekkend eerlijk gezegd. Ook dat paard van Woerts maakte zich vooral druk om dat hek, maar geen woord over de spreekkoren richting Lang :rolleyes:
 
Dat dus inderdaad. De KNVB is zoiets als selectief. Maatregelen 'genomen' n.a.v. spreekkoren vorig jaar. Maar als je een paar woorden verandert is het net alsof ze denken 'maar die hadden we nog niet verboden'. Slap beleid en gespeelde verontwaardiging daar in Zeist. Heb ze nooit gehoord als supporters (behalve die van PSV in Amsterdam) de boel vernielen in Eindhoven, Alkmaar of weet ik waar. En nu ineens gaan ze alle hulp bieden aan Feyenoord om PSV aan te pakken. Lachwekkend eerlijk gezegd. Ook dat paard van Woerts maakte zich vooral druk om dat hek, maar geen woord over de spreekkoren richting Lang :rolleyes:
antisemitisme staat op de lijst, k*nk*rjood valt daar dan kennelijk weer niet onder. Het is bijzonder hoe de KNVB te hulp schiet, kan mij niet heugen dat dit eerder gebeurd is. Anderzijds, dat kan ook liggen aan t gegeven dat ze dit jaar wel willen doorpakken, of dat zo is gaan we gedurende het seizoen wel merken.
 
Dat dus inderdaad. De KNVB is zoiets als selectief. Maatregelen 'genomen' n.a.v. spreekkoren vorig jaar. Maar als je een paar woorden verandert is het net alsof ze denken 'maar die hadden we nog niet verboden'. Slap beleid en gespeelde verontwaardiging daar in Zeist. Heb ze nooit gehoord als supporters (behalve die van PSV in Amsterdam) de boel vernielen in Eindhoven, Alkmaar of weet ik waar. En nu ineens gaan ze alle hulp bieden aan Feyenoord om PSV aan te pakken. Lachwekkend eerlijk gezegd. Ook dat paard van Woerts maakte zich vooral druk om dat hek, maar geen woord over de spreekkoren richting Lang :rolleyes:
Eens met het “beleid” op spreekkoren. Maar ik hoop dat de staaf gooier een celstraf krijgt. Dat je dat (lijkt) gelijk te stellen aan wat spreekkoren is wat mij betreft misplaatst.
 
Eens met het “beleid” op spreekkoren. Maar ik hoop dat de staaf gooier een celstraf krijgt. Dat je dat (lijkt) gelijk te stellen aan wat spreekkoren is wat mij betreft misplaatst.
Ik probeer het geenszins gelijk te stellen, behalve dat het allemaal redelijk hersenloze sukkels zijn die dingen gooien en/of roepen. Beiden is totaal niet oké. Waar het om gaat is dat de KNVB al tijden de maatstaven hanteert blijkbaar die op dat moment goed uitkomen marketing technisch. Afgestemd op de social media reuring zogezegd.
 
Thanks Jur. Conclusie is dus dat het uitvak uit elkaar viel. PSV supporters mogen niet in die netten gaan hangen, maar er is niet met staal gegooid. Blij dat het artikel een ander vertaald. En ook fijn dat de vader het zo vertelt, niet meteen een conclusie trekken. Maakt het verhaal niet minder sneu overigens, mogen beide partijen zich aanrekenen
Niet met staal gegooid? Meen je dat nou echt? Zie zo’n stang een gegooide boog maken.

Je kunt wel op de knvb fitten, maar als de psv supporter zich onberispelijk gedraagt, blijven louter de spreekkoren over.

Ik vind het maar idioot: dat netjangen en staafgooien.

Wellicht een oplossing: Bij Beveren hebben ze een kleine ruimte tussen de vakken, waar ze dichte schermen in kunnen trekken. Zien de supporters elkaar niet meer.

Nadeel: Zie je waarschijnlijk ook een deel van het veld niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Niet met staal gegooid? Meen je dat nou echt? Zie zo’n stang een gegooide boog maken.

Jij denkt serieus dat een brekende stang een rechte lijn naar beneden maakt?
Als er druk op iets komt kan het toch alle kanten op schieten?
Waardeloze constatering totdat het tegendeel is bewezen.

Voor nu is het een waardeloze geïnstalleerde constructie waar onze fans ook niet aan hadden mogen hangen.
 
Jij denkt serieus dat een brekende stang een rechte lijn naar beneden maakt?
Als er druk op iets komt kan het toch alle kanten op schieten?
Waardeloze constatering totdat het tegendeel is bewezen.

Voor nu is het een waardeloze geïnstalleerde constructie waar onze fans ook niet aan hadden mogen hangen.
Bij een dergelijke constructie kan je er de donder op zeggen dat fans daar aan gaan hangen, dat dit niet monkeyproof was is m.i. een fout die Feyenoord / constructeur zichzelf mogen aanrekenen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan