Feyenoord - PSV | Vrijdag 4 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heb me toch behoorlijk op Feyenoord verkeken, ze hadden een lange en goede reeks in de Eredivisie en ze wonnen laatst van Benfica. Die heb ik niet gevolgd maar dat is normaal gesproken toch een team van formaat?
Erg mooi dat wij ze verslagen hebben en dat we de nul wisten te houden.
 
Kwam deze foto tegen op Twitter (of X tegenwoordig). Zoiets gebeurt niet als je gewoon normaal met spullen om gaat

1000006694.jpg
 
Had een mooi uitje met mijn oudste zoon van 8. Eerder al de bekerfinale van 2022 samen beleefd en nu deze JCS. Voor mij is hij nu de mascotte voor de Kuip :D

Het was een lang dagje vanuit Friesland. Opstappen bij de P+R onder de "rook" van Rotterdam. Gelukkig vooraf nog het nodige genuttigd bij die gele M.
Dat was maar goed ook. Alhoewel de bussen keurig op tijd aankwamen duurde dit toch wel erg lang voordat we waren vertrokken en uiteindelijk naast de Kuip aankwamen.

Voor ons prioriteit dat hij een goed plekje had zodat hij alles kon zien. Met aankomst 19.40 en gelukkig buikje vol konden we ons daarop richten. Mooi links vooraan in het vak 1e rij. Perfect.
Spannende wedstrijd beleefd. Hij heeft zijn nagels van de spanning afgebeten, zeker de laatste 10 minuten maar de ontlading was groot.
Helaas duurde het lang voordat we werkelijk met de bus weg konden, maar rond middernacht toch eindelijk bij onze auto. Uiteindelijk om 02.00 uur thuis en als de bliksem op bed. Kapot haha.

Mooie ervaring rijker :PSV:
 
Desalniettemin schande dat je zo met spullen om gaat van een andere club. Dit lijkt gewoon moedwillig iets kapot proberen te maken.
Hang je netten voor een vak dan gaat men er in hangen, ik ben benieuwd hoeveel supporters er in hingen toen het kapot ging.
 
Hang je netten voor een vak dan gaat men er in hangen, ik ben benieuwd hoeveel supporters er in hingen toen het kapot ging.
Kennelijk hebben we nog veel 'fans' die nog kind zijn en nog denken te kunnen apenkooien.
Ja het komt bij mij niet op hoor. Gewoon het idee al dat het net kan knappen. Lig je minstens 10 meter lager brrr.
 
Laatst bewerkt:
Kennelijk hebben we nog veel 'fans' die nog kind zijn en nog te kunnen apenkooien.
Ja het komt bij mij niet op hoor. Gewoon het idee al dat het net kan knappen. Lig je minstens 10 meter lager brrr.
Het gegeven dat de constructie het begaf en niet het net geeft aan dat het net wel stevig was ;)
 
Jij denkt serieus dat een brekende stang een rechte lijn naar beneden maakt?
Als er druk op iets komt kan het toch alle kanten op schieten?
Waardeloze constatering totdat het tegendeel is bewezen.

Voor nu is het een waardeloze geïnstalleerde constructie waar onze fans ook niet aan hadden mogen hangen.

Zomaar een vraag: heb je de stang zien vliegen?
Je bent een superadvocaat als je kan bewijzen dat natuurkundige wetten ten grondslag liggen aan de vlucht van de stang.
 

Zomaar een vraag: heb je de stang zien vliegen?
Je bent een superadvocaat als je kan bewijzen dat natuurkundige wetten ten grondslag liggen aan de vlucht van de stang.
Of je bent dan een super natuurkundige
 

Zomaar een vraag: heb je de stang zien vliegen?
Je bent een superadvocaat als je kan bewijzen dat natuurkundige wetten ten grondslag liggen aan de vlucht van de stang.
Gelukkig niet. Stond mooi aan de andere kant. Maar knap dat jij uit dat filmpje waar dan ook vandaan kan beweren dat het gegooid werd in plaats van gelanceerd door het ergens van losraken.

Zoals ik al eerder zei. Waardeloze constructie (houtje-touwtje verhaal) en waardeloze fans die denken dat ze apen zijn.
 
Gelukkig niet. Stond mooi aan de andere kant. Maar knap dat jij uit dat filmpje waar dan ook vandaan kan beweren dat het gegooid werd in plaats van gelanceerd door het ergens van losraken.

Zoals ik al eerder zei. Waardeloze constructie (houtje-touwtje verhaal) en waardeloze fans die denken dat ze apen zijn.
Ik heb het filmpje even gekeken maar ben toch erg overtuigt dat dit gegooid is. Anders is het behoorlijke gezichtsbedrog.Verder eens dat die constructie kut is, dat dit nooit mag gebeuren. En elke idioot die ijzer naar beneden gooit mogen ze wat mij betreft ook opsluiten.
 
Ik hoop niet dat PSV zelf meteen in de verdediging schiet net als met de anti Semitische spreekkoren. "Ja maar zij!"

Afhandelen deze zaak en daarna kijken naar wat Feyenoord had kunnen doen om dit te voorkomen
 
Ik hoop niet dat PSV zelf meteen in de verdediging schiet net als met de anti Semitische spreekkoren. "Ja maar zij!"

Afhandelen deze zaak en daarna kijken naar wat Feyenoord had kunnen doen om dit te voorkomen
Wees blij dat hij de staaf in het familievak gooide. Wanneer het op het veld was gegooid was de wedstrijd gestaakt geweest.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan