FC Volendam - PSV | Zondag 11 februari | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Blij dat ze deze driepunter binnen hebben. Wedstrijd niet kunnen zien helaas. Met 1-5 op zak naar huis was goed voor de carnavalsstemming denk ik.:proost: Ga verder geen oordeel vellen over iets wat ik niet gezien heb.
 
Blij dat ze deze driepunter binnen hebben. Wedstrijd niet kunnen zien helaas. Met 1-5 op zak naar huis was goed voor de carnavalsstemming denk ik.:proost: Ga verder geen oordeel vellen over iets wat ik niet gezien heb.
Ook blij met de punten.
Heb het wel gezien en kan oordelen;
Voor rust geschrokken hoe een goed gepositioneerde en fanatiek spelende hekkensluiter een kampioenskandidaat aan het wankelen kan brengen.
Na rust ook niet blij met de gemiste kansen om na de 1-2 snel uit te lopen. Ook direct na de 1-0 hadden we al verzuimd meteen tweemaal terug te slaan.

Misschien kan de hele selectie nog eens kijken naar de eerste minuten van het optreden van Pepi die deed wat velen nalaten door een-tweetjes te willen aangaan rond of in de 16.
Wie daar een bal krijgt moet iets simpels en logisch doen wat Coen Dillen en Willy van der Kuylen ook groot maakte; boem, pats, op goal rammen.
Gewoon binnen de palen.
Doe dat snel een paar keer en de buit is binnen. Iedereen blij, ook onze bilspieren.
 
Blij dat ze deze driepunter binnen hebben. Wedstrijd niet kunnen zien helaas. Met 1-5 op zak naar huis was goed voor de carnavalsstemming denk ik.:proost: Ga verder geen oordeel vellen over iets wat ik niet gezien heb.
Als je 'm terug kijkt, doe alleen de 2e helft. Of gewoon even de goals. Eerste helft was echt slecht.. niet de moeite
 
Ik heb flarden van de eerste helft gezien wat niet best was. Tweede helft niet kunnen zien en was ietwat verbaasd over de uitslag.
Mede daarom toch maar even Studio Sport terug gekeken.
 
Na de vertoning van vandaag heb ik er 0.0 problemen mee als Bosz tegen Heracles Luuk laat banken en met Pepi begint.
De wedstrijd voor BVB? Nee, zou ik niet doen. Luuk minstens een helft laten spelen. Ritme houden, en hopelijk een goed gevoel. Mocht voor rust de klus geklaard zijn, dan Pepi een helft laten ballen.
 
De wedstrijd voor BVB? Nee, zou ik niet doen. Luuk minstens een helft laten spelen. Ritme houden, en hopelijk een goed gevoel. Mocht voor rust de klus geklaard zijn, dan Pepi een helft laten ballen.
Inderdaad, zeker niet doen.
Voorlopig kan dit team niet zonder Luuk, dus daar begin je altijd mee. Wie ook de tegenstander is.
 
We lijken Feyenoord wel, met hoe vleugellam we zijn. Hopelijk komen ze er wel bovenop, want ze kunnen zóveel beter dan dit.
Wellicht dat Lozano dan uitpakt bij Dordmunt. Tenminste voor me gevoel als hij uitvorm is dan is een grote tegenstander bij hem vaak een middel om in vorm te komen.

Bakayoko laat zien dat hij een goede keuze heeft gemaakt. PSG en andere topclubs kwamen te vroeg. Dit seizoen heeft hij nog kei hard nodig om de top te behalen.
Want nog iets te wisselvallig. Wat ook niet erg is op die leeftijd.
 
Wellicht dat Lozano dan uitpakt bij Dordmunt. Tenminste voor me gevoel als hij uitvorm is dan is een grote tegenstander bij hem vaak een middel om in vorm te komen.

Bakayoko laat zien dat hij een goede keuze heeft gemaakt. PSG en andere topclubs kwamen te vroeg. Dit seizoen heeft hij nog kei hard nodig om de top te behalen.
Want nog iets te wisselvallig. Wat ook niet erg is op die leeftijd.
Wat ze vooral moeten doen, is meer diepte zoeken. Allebei zijn ze zo snel, en met Veerman, Boscagli en Schouten hebben we zoveel mogelijkheden tot dieptepass. Ze blijven echter in de bal komen en de 1-tegen-1 opzoeken, vol de trechter in. Dan mis is toch Til wel, die loopt zoveel in de diepte, en zorgt daarmee voor aansluiting.
 
Bakayoko laat zien dat hij een goede keuze heeft gemaakt. PSG en andere topclubs kwamen te vroeg. Dit seizoen heeft hij nog kei hard nodig om de top te behalen.
Want nog iets te wisselvallig. Wat ook niet erg is op die leeftijd.
Wat dat betreft zou hij dus volgend jaar ook ngo moeten blijven. Eerst zorgen dat hij op PSV-niveau een stabiel jaar draait.
 
Wat dat betreft zou hij dus volgend jaar ook ngo moeten blijven. Eerst zorgen dat hij op PSV-niveau een stabiel jaar draait.
Maar we moeten wel een cashcow verkopen - zoals altijd. Bakayoko, Saibari of Veerman moet toch vertrekken. Aangezien ik niet verwacht dat Teze / Boscagli voor 20+ gaan met hun 1-jarig contract.
 
.
Maar we moeten wel een cashcow verkopen - zoals altijd. Bakayoko, Saibari of Veerman moet toch vertrekken. Aangezien ik niet verwacht dat Teze / Boscagli voor 20+ gaan met hun 1-jarig contract.
Dit jaar hoeven we ivm CL inkomsten niks te verkopen in principe. Volgend jaar idem dito
 
.

Dit jaar hoeven we ivm CL inkomsten niks te verkopen in principe. Volgend jaar idem dito
En wat levert potentieel meer op? Een Bakayoko die wel een heel seizoen in de basis stond, maar daarin nog wat wisselvallig bleek? Of een Bakayoko die, een jaar later, inmiddels écht een grote meneer is in PSV 1?

Moet hij wel die belofte inlassen natuurlijk, en ook echt constanter en beter worden. En hij moet zelf ook nog niet zijn zinnen op een transfer hebben gezet. Vooral voor dat laatste ben ik een beetje bang...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan