FC Utrecht - PSV | Zondag 21 januari | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
dan is Calimero een, in mijn ogen, correcte term
In mijn ogen niet, dus hier verschillen we van mening.

Het is al vaker gezegd; calimero is een kreet die ergens in de randstad zijn oorsprong vond toen hun argumenten in een debat met kritiek op een aantal zaken op bleken te zijn.
Derhalve is het gebruik van deze zielige term op een PSV forum ongepast.

En zelfs verdacht indien iemand steeds met die term aankomt zonder zinnige tegenargumenten in een discussie aan te dragen.
Zulke posts kunnen m.i. dan ook beter genegeerd worden.

Er is namelijk nog genoeg reden om kritiek te hebben op een en ander in de voetbalwereld.
Wat zou je b.v. denken van meer transparantie?

Forza PSV.:)
 
Laatst bewerkt:
Geklets, dat kan je pas stellen als je meer voorbeelden hebt.

Maar als jij hier je gerief uit haalt best, beetje een holle frase neerflikkeren waarbij je achteraf je gelijk kan claimen be my guest.
Heb ik toch al drie voorbeelden te pakken:
- Meeste overwinningen vanaf start Eredivisie (17, in 87/88 en 23/24)
- Langste ongeslagen reeks in Nederlandse wedstrijden (40, in 2001 (PSV) en 1979 (Feyenoord), hier komt uiteraard nog een derde ploeg bij)
- Langste ongeslagen reeks in dagen (420, in 78/79 en 19/20, allebei Feyenoord). https://www.vi.nl/nieuws/psv-weet-al-een-jaar-niet-wat-verliezen-is-tegen-een-nederlandse-club
 
Heb ik toch al drie voorbeelden te pakken:
- Meeste overwinningen vanaf start Eredivisie (17, in 87/88 en 23/24)
- Langste ongeslagen reeks in Nederlandse wedstrijden (40, in 2001 (PSV) en 1979 (Feyenoord), hier komt uiteraard nog een derde ploeg bij)
- Langste ongeslagen reeks in dagen (420, in 78/79 en 19/20, allebei Feyenoord). https://www.vi.nl/nieuws/psv-weet-al-een-jaar-niet-wat-verliezen-is-tegen-een-nederlandse-club
Ja, daar kan ik heel veel records tegenover zetten die alleen staan. Daarbij, op moment van stellingname was het 1e nog niet zo, beetje vreemd om die op te voeren.

Omdat wiki overtikken zinloos is verwijs ik je slechts

 
Ja, daar kan ik heel veel records tegenover zetten die alleen staan. Daarbij, op moment van stellingname was het 1e nog niet zo, beetje vreemd om die op te voeren.

Omdat wiki overtikken zinloos is verwijs ik je slechts

Waar is het record van 93 thuiswedstrijden op rij ongeslagen in de Eredivisie tussen september 1983 en maart 1989 gebleven?
Was vijf en een half seizoen achter elkaar te lang om te onthouden voor Wikipedia? ;)
 
Waar is het record van 93 thuiswedstrijden op rij ongeslagen in de Eredivisie tussen september 1983 en maart 1989 gebleven?
Was vijf en een half seizoen achter elkaar te lang om te onthouden voor Wikipedia? ;)
Maart '88 toch, of zit ik helemaal mis?

Edit: ik zit mis.
 
Waar is het record van 93 thuiswedstrijden op rij ongeslagen in de Eredivisie tussen september 1983 en maart 1989 gebleven?
Was vijf en een half seizoen achter elkaar te lang om te onthouden voor Wikipedia? ;)
Wiki is een open bron, maak een account aan en voeg het toe zou ik zo zeggen.
 
Wiki is een open bron, maak een account aan en voeg het toe zou ik zo zeggen.
Sorry, maar dat soort ingewikkeld gedoe - accounts aanmaken voor van alles en nog wat - laat ik liever over aan jongere supporters.
Details kan ik hier wel verschaffen indien nodig, want met toetsenbord en teksten schrijven kan ik wel overweg.

Het is in elk geval een record dat niet gauw zal sneuvelen.
Zoals de 43 van Coen Dillen en de 308 van Willy van der Kuylen. :)
 
Heb ik toch al drie voorbeelden te pakken:
- Meeste overwinningen vanaf start Eredivisie (17, in 87/88 en 23/24)
- Langste ongeslagen reeks in Nederlandse wedstrijden (40, in 2001 (PSV) en 1979 (Feyenoord), hier komt uiteraard nog een derde ploeg bij)
- Langste ongeslagen reeks in dagen (420, in 78/79 en 19/20, allebei Feyenoord). https://www.vi.nl/nieuws/psv-weet-al-een-jaar-niet-wat-verliezen-is-tegen-een-nederlandse-club
Je bent zowat meer bezig met het psv record dan wij 🤔
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan