Ergernissen

Mensen die een stuk van de file afsnijden door de afrit te nemen en er direct weer op te gaan. Fucking aso's.

Voel je je aangesproken? Niet meer doen, aso!

Dit soort situaties zijn echt een voorbeeld van de verhuftering van Nederland. Ikke, ikke, ikke. Ik hoop dat altijd maar dat ze zich dood rijden tegen een betonnen paal.
 
Mensen die een stuk van de file afsnijden door de afrit te nemen en er direct weer op te gaan. Fucking aso's.

Vaak doet de navigatie dat ook is mijn ervaring, ik rijd het merendeel van de tijd op mijn navigatie als ik rijd, zijn immers nieuwe plekken en dan is het regelmatig dat ik eraf gestuurd wordt om er direct weer op te gaan.
 
Vaak doet de navigatie dat ook is mijn ervaring, ik rijd het merendeel van de tijd op mijn navigatie als ik rijd, zijn immers nieuwe plekken en dan is het regelmatig dat ik eraf gestuurd wordt om er direct weer op te gaan.
Mijn navigatie (Waze) heeft daar ook een handje van. Ik ga daar overigens nooit in mee.

Nu we het toch over het verkeer hebben. Gisteren weer een ergernisje op de weg. Ik was een vrachtwagen aan het inhalen op de snelweg achter mij een rijtje auto's op de linker baan. Komt er een BMW met een jochie er in waarvan je je bij voorbaat al afvraagt "hoe dan?" rechts voorbij de rij en propt hem achter mij er tussen. Hoe het paste, geen idee. Vervolgens duurt het kennelijk allemaal te lang en propt hij die BMW tussen mij en de middenberm er tussen. Gevolg met 3 dik over twee banen met meer dan 100 km op de teller.... Kan haast niet anders of hij heeft met de linker banden in het gras moeten zitten.
 
Vaak doet de navigatie dat ook is mijn ervaring, ik rijd het merendeel van de tijd op mijn navigatie als ik rijd, zijn immers nieuwe plekken en dan is het regelmatig dat ik eraf gestuurd wordt om er direct weer op te gaan.
Ik geloof niet dat de navigatie hier schuldig aan is. Het is ook een superoverzichtelijk punt, waarbij je de oprit al kan zien nog voor je de afrit neemt.
Links staat de file en rechts daarvan is een stuk leeg asfalt die later weer aansluit op de file. Veel mensen (want het is er niet eentje die het doet) kunnen die verleiding gewoon niet weerstaan.
Schermafbeelding 2024-04-24 094344.png
 
Ik geloof niet dat de navigatie hier schuldig aan is. Het is ook een superoverzichtelijk punt, waarbij je de oprit al kan zien nog voor je de afrit neemt.
Links staat de file en rechts daarvan is een stuk leeg asfalt die later weer aansluit op de file. Veel mensen (want het is er niet eentje die het doet) kunnen die verleiding gewoon niet weerstaan.
Bekijk bijlage 6608
Niet perse een Nederlands verschijnsel. Bij de uitvoegstrook naar onze stad (kanton Zürich) zie je dan auto‘s met een kenteken SG of TG, dus geen ZH, en inderdaad, de meeste rijden dan weer de tweede afslag voorbij om de snelweg weer op te rijden. Met als gevolg dat die afslag ook een stuk drukker is dan zou moeten.
 
Ik geloof niet dat de navigatie hier schuldig aan is. Het is ook een superoverzichtelijk punt, waarbij je de oprit al kan zien nog voor je de afrit neemt.
Links staat de file en rechts daarvan is een stuk leeg asfalt die later weer aansluit op de file. Veel mensen (want het is er niet eentje die het doet) kunnen die verleiding gewoon niet weerstaan.
Bekijk bijlage 6608

Ook ergerlijk zijn hufters die dit doen bij tankstations.
 
Hufters zijn sowieso ergerlijk. En die heb je helaas werkelijk overal.

Goed punt. Ook hier in het pittoreske Basel. Grootste ergernis hier: graffiti. Overal, kudtvandalisten. Als ik er een keer eentje betrap, breng ik die spuitbus rectaal bij de dader in en druk af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan