Eredivisie Algemeen


Hoop dat we snel Duitsland achterna gaan qua regels zodat deze troep hier niet gaat gebeuren. Als je perse de top wil bestormen pas je maar je beleid aan, niet door middel van een paar zaken mannetjes die niet weten wat ze met hun miljarden moeten doen.
Is wel vrij onmogelijk om op een andere manier de top te bestormen, met je eigen budget. Kan geen beleid aan te pas komen.
 
Over het Eredivisie Elftal van het Seizoen tot nu toe:

Niet als je Luuk in je selectie hebt. Gimenez heeft nog niets bewezen op niveau namelijk.

Akkoord. Vind het ook een moeilijke vanwege de geweldige vorm van Luuk. Maar misschien wel leuk om de rest dan ook in te vullen.

Lang - Gimenez - ?
Veerman - Steijn - Schouten
Hartman - Hancko - Geertruida - Sugawara
Olij


Zoiets?
 
Over het Eredivisie Elftal van het Seizoen tot nu toe:



Akkoord. Vind het ook een moeilijke vanwege de geweldige vorm van Luuk. Maar misschien wel leuk om de rest dan ook in te vullen.

Lang - Gimenez - ?
Veerman - Steijn - Schouten
Hartman - Hancko - Geertruida - Sugawara
Olij


Zoiets?
Nee. Boscagli laten staan. Luuk laten staan. Geertruida als controleur dan en Teze naar het centrum. Benitez laten staan. Timber dan wel. Hartman en Hancko mogen ook naar de bank.
 
Over het Eredivisie Elftal van het Seizoen tot nu toe:



Akkoord. Vind het ook een moeilijke vanwege de geweldige vorm van Luuk. Maar misschien wel leuk om de rest dan ook in te vullen.

Lang - Gimenez - ?
Veerman - Steijn - Schouten
Hartman - Hancko - Geertruida - Sugawara
Olij


Zoiets?
Nee. Boscagli laten staan. Luuk laten staan. Geertruida als controleur dan en Teze naar het centrum. Benitez laten staan. Timber dan wel. Hartman en Hancko mogen ook naar de bank.
Boscagli vond ik vier wedstrijden of 4 achter elkaar slecht spelen. Dan Teze er in
 
Als je de Europese uitslagen zo ziet, wordt wel duidelijk dat de eredivisie in de breedte uitermate zwak is. Misschien wel de zwakste ooit.
 
Dat is het denk ik ook. En ik vermoed dat de auteur van het artikel dat niet door heeft gehad en het serieus heeft opgepakt (want het is een serieuze site).
FF op de site van Volendam gekeken, daar staat niets over deze vis. Maar wordt gesproken over een nieuw stadion met een capaciteit van 10.000. Daar zit die vis wel boven als ik het zo inschat.
Overigens op de site zijn de lichtmasten vormgegeven als vlaggenmasten, en dat is dus wel serieus.
 
Dat is het denk ik ook. En ik vermoed dat de auteur van het artikel dat niet door heeft gehad en het serieus heeft opgepakt (want het is een serieuze site).

Echt fantastisch. Los van de visvorm had de capaciteit van dit stadion misschien ook de auteur een hint moeten geven dat het niet echt was.
 
Echt fantastisch. Los van de visvorm had de capaciteit van dit stadion misschien ook de auteur een hint moeten geven dat het niet echt was.
De auteur (ook KI vermoed ik) - of iig de inzender weet dit wel. De plaatsende “redacteur” van dit ingezonden stukje was verwacht ik niet op de hoogte, of sws overrompeld van ingezonden stukjes voor de website? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan