Engels voetbal

Grappig, ik associeerde Chelsea vroeger altijd met PSV.
Ik Manchester United, en Liverpool met Feyenoord. Ajax met Tottenham, ook al hebben die nooit iets gewonnen.
Het schijnt rond te zijn. Liverpool, Feyenoord en Arne Slot hebben een akkoord.
Arne Slot is volgend seizoen de trainer van Liverpool.


Nou, hopelijk slaagt ie daar. Nederland kan wel weer eens een coach gebruiken die het hoogste niveau aankan. Ten Hag is dat duidelijk niet.
 
Ik Manchester United, en Liverpool met Feyenoord. Ajax met Tottenham, ook al hebben die nooit iets gewonnen.

Nou, hopelijk slaagt ie daar. Nederland kan wel weer eens een coach gebruiken die het hoogste niveau aankan. Ten Hag is dat duidelijk niet.
Manchester United is dan ook niet het hoogste niveau. De selectie is om te janken, al heeft hij daar zelf ook een aandeel in gehad natuurlijk.
 
In de podcast “inside old Trafford” van de Ad voetbalpodcast kun je meer horen over de gang van zaken bij United en waarom Ten Hag zich bemoeide met aankopen. Best interessant.
 
Rare situatie met Gakpo net. De keeper lijkt de bal net te leggen en Gakpo wil die erin schieten, terwijl de scheidsrechter plotseling het spel stillegt.
 
Liverpool verliest weer punten. West Ham United - Liverpool 2-2.
Liverpool kan het kampioenschap vergeten. Ze kunnen een slot op de kampioensdroom gooien. ;)
 
Manchester United is dan ook niet het hoogste niveau. De selectie is om te janken, al heeft hij daar zelf ook een aandeel in gehad natuurlijk.
Ik doelde op vroeger, in de tijd van Ferguson, Stam en Van Nistelrooij; tegenwoordig associeer ik ze meer met Ajax, nu met EtH en Anthony en Martinez en Blind. *edit*, oh en Onana natuurlijk, die vandaag weer eens een typische rare actie maakte die United de 3 punten kostte.
 
Laatst bewerkt:
Tottenham Hotspur - Arsenal 2-3
Arsenal kwam met 0-3 voor en het werd toch nog een spannende slotfase.
 
Er komt blijkbaar een salariscap in Engeland. Hoor ik net op de AD voetbalpodcast. Interessant. Voorlopig is die best hoog: 5x het laagste tv geld van de PL. Dat zou alleen gevolgen hebben voor City en Chelsea.
 
Er komt blijkbaar een salariscap in Engeland. Hoor ik net op de AD voetbalpodcast. Interessant. Voorlopig is die best hoog: 5x het laagste tv geld van de PL. Dat zou alleen gevolgen hebben voor City en Chelsea.
Wat is “tv geld van de PL” dan voor een soort bedrag? :unsure:
 
Wat is “tv geld van de PL” dan voor een soort bedrag? :unsure:
Bescheiden bedragen als ik het zo lees... hekkensluiter kreeg vorig seizoen slechts 120 miljoen. Kortom, als club mag je max 600 miljoen aan salarissen verspijkeren. Wel schokkend dat dit dus gevolgen heeft voor 2 clubs...
 
Terug
Bovenaan Onderaan