Denzel Dumfries (V)

Kwam bij het openen van t topic op de 1e pagina terecht. Daar ff snel scrollen.
Ging vervolgens naar de laatste pagina.

Mooi contrast :grin:

( bedoel er verder niks mee te zeggen hoor! Vond t gewoon grappig!)
Ja, dat was een lekkere misser. Waarmee ik me in een mooi lijstje (jeugd) scouts voeg, die het ook niet in hem zagen zitten.

Hoe is het met Van Ewijk eigenlijk?
 
“It’s rumoured the nameless king from Darksouls iii rage-quited the fight after mere seconds when he faced Denzel..”
 
Altijd een leuk spelletje: welke forummers zaten er finaal naast :grin:
Ik zat er niet naast maar zei dat 4 miljoen een prima bedrag zou zijn aangezien Ajax destijds spelers als Tagliafico voor zo’n bedrag haalde en Martinez voor 7 miljoen… Ik heb het voor de rest altijd voor Denzel opgenomen en vond het ook belachelijk dat hij in de etalage werd gezet door PSV waardoor hij slechts 13 miljoen opleverde.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand waarom Dumfries zo weinig speelt bij Inter tegenwoordig?

Hij was te goed.
Iets anders kan ik niet bedenken als we het over Denzel hebben.

Misschien speelt ook mee dat ze m willen verkopen. Was vorige zomer al sprake van, als ik me niet vergis.

Kan me iig geen uitspraken heugen dat hij slecht zou spelen iig.
Mss iemand met Italiaanse taalkennis (of een vertaaltool) die op forum Inter eens wil rondneuzen?
 
Hij was te goed.
Iets anders kan ik niet bedenken als we het over Denzel hebben.

Misschien speelt ook mee dat ze m willen verkopen. Was vorige zomer al sprake van, als ik me niet vergis.

Kan me iig geen uitspraken heugen dat hij slecht zou spelen iig.
Mss iemand met Italiaanse taalkennis (of een vertaaltool) die op forum Inter eens wil rondneuzen?
Als je iemand wil verkopen, moet hij wel in beeld komen, toch? Wie wil er nu de hoofdprijs betalen voor een wisselspeler?
 
Als je iemand wil verkopen, moet hij wel in beeld komen, toch? Wie wil er nu de hoofdprijs betalen voor een wisselspeler?

Geld klotst tegen de plinten daar. Misschien vinden ze aankoopbedrag genoeg.
Denk dat t ook wel meevalt met waardekeldering.
Hij laat zich nl wel zien tijdens zn invalbeurten. Dat zien scouts ook. En is nog altijd dé RB van NL elftal.
 
Geld klotst tegen de plinten daar. Misschien vinden ze aankoopbedrag genoeg.
Denk dat t ook wel meevalt met waardekeldering.
Hij laat zich nl wel zien tijdens zn invalbeurten. Dat zien scouts ook. En is nog altijd dé RB van NL elftal.
Nou, Frimpong rammelt aan de deur.
 
Is een tijdje geblesseerd geweest, en komt nu niet makkelijk in het winnende team. Inter gaat heel goed de laatste maande. Beetje pech dus ook.
 
Is een tijdje geblesseerd geweest, en komt nu niet makkelijk in het winnende team. Inter gaat heel goed de laatste maande. Beetje pech dus ook.
Het is vloeken in de kerk als groot Denzel fan, maar ik zou het niet erg vinden als Frimpong hierdoor wat meer kansen gaat krijgen. Dat is een geweldige speler die binnen een paar jaar niveau wereldtop aan gaat tikken.
 
Het is vloeken in de kerk als groot Denzel fan, maar ik zou het niet erg vinden als Frimpong hierdoor wat meer kansen gaat krijgen. Dat is een geweldige speler die binnen een paar jaar niveau wereldtop aan gaat tikken.

Ga je mond spoelen! :oops:

Als zelfbenoemd voorzitter van de Denzel fanclub móet ik hier tegenin gaan natuurlijk!

Denzel heeft niveau wereldtop al aangetikt! Stond basis in de CL finale, het hoogste niveau wat er is, iig op clubniveau.
Technisch niet de beste, maar fysiek (kracht icm snelheid) absoluut wereldtop, qua mentaliteit wereldtop.
En ook zn kop, is wereldtop!

Bij Dumfries wordt vaak eerst op zn tekortkomingen gewezen, maar daar zijn 'we' in NL wel goed in.
Als we een Nederlandse Messi hadden gehad hadden we gezegd dat ie niet zo goed is in luchtduels.

Eer je helden. Denzel is er één van.
Frimpong nog niet. Mag nog ff banken.
 
Ga je mond spoelen! :oops:

Als zelfbenoemd voorzitter van de Denzel fanclub móet ik hier tegenin gaan natuurlijk!

Denzel heeft niveau wereldtop al aangetikt! Stond basis in de CL finale, het hoogste niveau wat er is, iig op clubniveau.
Technisch niet de beste, maar fysiek (kracht icm snelheid) absoluut wereldtop, qua mentaliteit wereldtop.
En ook zn kop, is wereldtop!

Bij Dumfries wordt vaak eerst op zn tekortkomingen gewezen, maar daar zijn 'we' in NL wel goed in.
Als we een Nederlandse Messi hadden gehad hadden we gezegd dat ie niet zo goed is in luchtduels.

Eer je helden. Denzel is er één van.
Frimpong nog niet. Mag nog ff banken.
Maar Frimpong wel erbij houden en minuten geven. Ze schelen ook iets van 7 jaar ofzo, dus ik zie ze eerder als opvolgers dan als concurrenten.
 
Dumfel mag je halen en t complete salaris van Dest + Chucky + Ramalho bieden plus een vip box voor zijn oom als die echt bij Inter mag vertrekken. (Mag Chucky n rijke club in de MLS vinden zodat we Denzel kunnen halen wmb.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan