Armel Bella-Kotchap (V)

Sterkte, kent het forum ook een team die inspringt als dergelijke traumatische gebeurtenissen plaatsvinden?
Ja, hallo zeg.
Megatrauma heb ik opgelopen begin jaren ‘00 met Las Ketchup. Je kon er echt niet omheen als je in Spanje een kroeg inging of een strandtent opzocht.
Ik heb daarom ooit eens de Oeloe-boeloesong geïntroduceerd en die ging als volgt:
“Una mano por arriba, un dedo por abajo, dentro en tu culo: oelo oelo boelo.”
Huppen als een konijn.
En dat in polonaise.
Vonden ze niet leuk.
Echt niet leuk.

En nu komt dat trauma weer boven drijven en mag ik dat niet delen hier. Moet ik het inwendig oppotten en verkroppen. No way beste forummers. Jullie ook een beetje van mijn lasten!

Overigens.
Armel Bella Kotchap wordt een sensatie, beste mensen. Weet het zeker.
Die tweebenige stropdaspasses over tig meter!
Halve finale CL waardig.
 
Laatst bewerkt:
Ja, hallo zeg.
Megatrauma heb ik opgelopen begin jaren ‘00 met Las Ketchup. Je kon er echt niet omheen als je in Spanje een kroeg inging of een strandtent opzocht.
Ik heb daarom ooit eens de Oeloe-boeloesong geïntroduceerd en die ging als volgt:
“Una mano por arriba, un dedo por abajo, dentro en tu culo: oelo oelo boelo.”
Huppen als een konijn.
En dat in polonaise.
Vonden ze niet leuk.
Echt niet leuk.

En nu komt dat trauma weer boven drijven en mag ik dat niet delen hier. Moet ik het inwendig oppotten en verkroppen. No way beste forummers. Jullie ook een beetje van mijn lasten!

Overigens.
Armel Bella Kotchap wordt een sensatie, beste mensen. Weet het zeker.
Die tweebenige stropdaspasses over tig meter!
Halve finale CL waardig.
Kan de nazorg ff contact opnemen met Humz...
 
Ik ken (online) een Southampton-supporter en die is lovend over hem. Hij vond hem vorig seizoen eigenlijk te goed voor Southampton en zegt dat hij snel en sterk is en een goed gevoel voor positie heeft. Dat is dus precies wat we achterin nodig hebben voor Boszball.

Klopt helemaal!! Deze man is veel te goed voor Southampton en ook veel te goed voor PSV. Fan van hem sinds hij debuteerde bij Bochum. Echt een beest!

Fantastisch dat wij hem hebben kunnen huren, maar verwacht dat 1 seizoen het maximale zal zijn. Ik hoop dat Earnie toch wel een doorverkoop percentage heeft afgesproken want gaat na dit seizoen naar een internationale topclub.

Uiteraard ook gewoon de doelstelling van Southampton. Deze man wordt meer waard in de CL dan hem een jaartje in de Championship laten ballen.
 
Ja, hallo zeg.
Megatrauma heb ik opgelopen begin jaren ‘00 met Las Ketchup. Je kon er echt niet omheen als je in Spanje een kroeg inging of een strandtent opzocht.
Ik heb daarom ooit eens de Oeloe-boeloesong geïntroduceerd en die ging als volgt:
“Una mano por arriba, un dedo por abajo, dentro en tu culo: oelo oelo boelo.”
Huppen als een konijn.
En dat in polonaise.
Vonden ze niet leuk.
Echt niet leuk.

En nu komt dat trauma weer boven drijven en mag ik dat niet delen hier. Moet ik het inwendig oppotten en verkroppen. No way beste forummers. Jullie ook een beetje van mijn lasten!

Overigens.
Armel Bella Kotchap wordt een sensatie, beste mensen. Weet het zeker.
Die tweebenige stropdaspasses over tig meter!
Halve finale CL waardig.
Was een hit in de nazomer van 2002. De verkering met mijn 1e grote liefde ging uit en het enige wat je hoorde was dit nummer. O ja, en dat liedje van T.A.T.U.
 
Wat een topband was dat zeg. Die clip met dat hek staat nog on in mijn geheugen gegrifd. :love:
Ik kende het nummer dus niet. Nooit eerder gehoord. Maar de clip staat nu ook in mijn geheugen gegrifd. Ik dacht na het zien van die twee meisjes in de regen bij het hek direct: dat wordt toch wel lebberen?

En inderdaad, dat deden ze na ongeveer een minuut.

Lozano, Schouten, Kotchap.
Doorbraak van de jonkies.
Veerman en LdJ die blijven assisten en scoren.
De backs die onder Bosz renderen.

Zou toch geweldig zijn wanneer Lang kwalitatief bijna een normale breedteaankoop blijkt te zijn, omdat de spotlights op andere spelers gericht worden.

Als het licht op Kotchap gaat schijnen, komt PSV zelfs redelijk ver in de CL.
Techniek, snelheid en power is prima, maar is hij tactisch ook sterk?
 
Laatst bewerkt:
Ik kende het nummer dus niet. Nooit eerder gehoord. Maar de clip staat nu ook in mijn geheugen gegrifd. Ik dacht na het zien van die twee meisjes in de regen bij het hek direct: dat wordt toch wel lebberen?

En inderdaad, dat deden ze na ongeveer een minuut.

Lozano, Schouten, Kotchap.
Doorbraak van de jonkies.
Veerman en LdJ die blijven assisten en scoren.
De backs die onder Bosz renderen.

Zou toch geweldig zijn wanneer Lang kwalitatief bijna een normale breedteaankoop blijkt te zijn, omdat de spotlights op andere spelers gericht worden.

Als het licht op Kotchap gaat schijnen, komt PSV zelfs redelijk ver in de CL.
Techniek, snelheid en power is prima, maar is hij tactisch ook sterk?
Een Sangaré met focus hoop ik dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan