Algemene transfergeruchten

Jaartje wennen onder de vleugels van Salah, die nog net niet weggaat. Daarna de boel overnemen. En dan met Cody en Baka op de vleugels spelen.

Maar goed, 50 is nog niet genoeg dat ik ga twijfelen. Hij is beter dan Antony en Mudryk.
 
Gerucht hopelijk. Hopelijk is Slot verstandig en neemt hij helemaal niemand uit de Eredivisie mee, want wie het ook is, die en Slot zelf zullen dan direct onder een negatieve loep liggen, en bij elk miniscuul foutje zal hij dan afgezaagd worden door die Engelsen. De meesten zijn er nu zelfs al mee begonnen. Kraken de Nederlandse competitie af, zijn blijkbaar de toppers die er uit voort zijn gekomen, zelfs naar hun eigen clubje, alweer helemaal vergeten, en ze noemen Bakayoko traag. Hij is geen Usain Bolt, maar traag is hij toch niet?
 
Jaartje wennen onder de vleugels van Salah, die nog net niet weggaat. Daarna de boel overnemen. En dan met Cody en Baka op de vleugels spelen.

Maar goed, 50 is nog niet genoeg dat ik ga twijfelen. Hij is beter dan Antony en Mudryk.
Minimaal 60 miljoen euro voor Bakayoko en een flinke doorverkoop percentage afdwingen.
 
Minimaal 60 miljoen euro voor Bakayoko en een flinke doorverkoop percentage afdwingen.
Zou top zijn 50 a 60 mln! We zullen een aantal toppers moeten verkopen. Niet alleen voor geld maar ook omdat je moet verfrissen. Anders verklein je de kans op herhaling van dit mooie seizoen door verzadiging
 
Zou top zijn 50 a 60 mln! We zullen een aantal toppers moeten verkopen. Niet alleen voor geld maar ook omdat je moet verfrissen. Anders verklein je de kans op herhaling van dit mooie seizoen door verzadiging
De grootste fout is inderdaad om teveel bij elkaar te houden. Nou denk ik wel dat Johan zelf niet als eerste in de valkuil van laksheid zal lopen, Passeur doet dat eerder. Ik sluit me dus wel aan bij eerdere posts van oa Welt en Jauf.

Then again, 60 miljoen kun je èigenlijk niet laten liggen. Dat ga je echter nooit voor Passeur krijgen, dus je moet iets.
 

Ik zou het hem geen verkeerde optie voor PSV vinden als ze niet teveel betalen. Volgens het artikel wil PSV tussen de 1,5 en 2 miljoen betalen.

Volgens Transfermarkt keert hij waarschijnlijk op 30 juni terug van een hamstringblessure.
 
Laatst bewerkt:

Ik zou het hem geen verkeerde optie voor PSV vinden als ze niet teveel betalen. Volgens het artikel wil PSV tussen de 1,5 en 2 miljoen betalen.

Volgens Transfermarkt keert hij waarschijnlijk op 30 juni terug van een hamstringblessure.
Ja precies. Al wordt het de nieuwe Jozefzoon.
 

Ik zou het hem geen verkeerde optie voor PSV vinden als ze niet teveel betalen. Volgens het artikel wil PSV tussen de 1,5 en 2 miljoen betalen.

Volgens Transfermarkt keert hij waarschijnlijk op 30 juni terug van een hamstringblessure.

Ik begrijp ook prima dat Excelsior meer wil dan 1.5 a 2 mln. Die zien ook dat PSV 40 a 50 mln krijgt voor buitenspelers. Afronden en binnenhalen; lijkt me een verantwoord risico voor deze zeer interessante speler. We hebben jaren achter elkaar buitenspelers klaar staan achter de toppers; dat is nu voor het eerst niet zo. Simons doet het goed bij Jong maar lijkt nog tijd nodig te hebben. Dus moet je jongens halen die kunnen wennen en na volgend seizoen basis kunnen
 
Ik begrijp ook prima dat Excelsior meer wil dan 1.5 a 2 mln. Die zien ook dat PSV 40 a 50 mln krijgt voor buitenspelers.
Misschien moet psv ook overwegen om net als in Engeland meer te betalen voor spelers uit de eigen competitie. Uiteindelijk is psv ook gebaat bij een sterkere competitie en clubs die genoeg geld hebben om op gewoon gras te spelen ipv kunstgras.
Zeker nu het financieel weer goed gaat
 
Misschien moet psv ook overwegen om net als in Engeland meer te betalen voor spelers uit de eigen competitie. Uiteindelijk is psv ook gebaat bij een sterkere competitie en clubs die genoeg geld hebben om op gewoon gras te spelen ipv kunstgras.
Zeker nu het financieel weer goed gaat

Alleen als ze kwalitatief van zeer goed niveau zijn.
 
Misschien moet psv ook overwegen om net als in Engeland meer te betalen voor spelers uit de eigen competitie. Uiteindelijk is psv ook gebaat bij een sterkere competitie en clubs die genoeg geld hebben om op gewoon gras te spelen ipv kunstgras.
Zeker nu het financieel weer goed gaat
Dat doen ze, omdat er in Engeland regels zijn over het aantal “homegrown players” in de selectie. Het is geen liefdadigheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan