Algemene Nieuwsberichten

Als ik het zo lees is het is dus niet eens 100% zeker wat Carlo fataal is geworden, dat maakt berechten gewoon echt heel lastig.

Die klap is hem fataal geworden en daar wordt niet voor gestraft. Gewoon allemaal veroordelen voor minimaal dood door schuld. Pech voor 5/6 die niet geslagen hebben.
 
Die klap is hem fataal geworden en daar wordt niet voor gestraft. Gewoon allemaal veroordelen voor minimaal dood door schuld. Pech voor 5/6 die niet geslagen hebben.
Als we ons willen verlagen tot wraak ipv rechtspreken kan je zulks overwegen.

Niet mijn type maatschappij zogezegd.
 
Zoveel onrecht weer in deze “rechtsstaat” die door sommigen zo heilig wordt geacht. Dit soort gevallen zijn al vaker voorgekomen. Tip van het hooggerechtshof: schop met een paar man iemand dood. Er kan nooit bewezen worden welke trap dan fataal is geweest dus kom je er mee weg. Nog even een lekkere trap na aan de nabestaanden en een spuug op het graf van de overledene. Maar wat hebben we het toch goed voor elkaar in Nederland.
 
Als we ons willen verlagen tot wraak ipv rechtspreken kan je zulks overwegen.

Niet mijn type maatschappij zogezegd.

Als die vijf daarna hun bek houden zijn ze net zo schuldig. Als je daarna zeggen wie het wel gedaan heeft, krijgt die de straf.

Het gaat hier om een dood persoon, niet een gebroken been. Dan mogen de gevolgen voor de hele groep prima voelbaar zijn.
 
Als die vijf daarna hun bek houden zijn ze net zo schuldig. Als je daarna zeggen wie het wel gedaan heeft, krijgt die de straf.

Het gaat hier om een dood persoon, niet een gebroken been. Dan mogen de gevolgen voor de hele groep prima voelbaar zijn.
Collectief straffen voor misdragingen van de individue. Totdat de uitfans noet welkom zijn door de.misdragingen van een enkeling, dan is het weer onrechtvaardig.

En ja ik weet dat het vergrijp groot is.
 
Collectief straffen voor misdragingen van de individue. Totdat de uitfans noet welkom zijn door de.misdragingen van een enkeling, dan is het weer onrechtvaardig.

Bij iemands dood zeker, bij plastic bekertjes op het veld gooien nee.
Advocaat van mijn stadsgenoten heeft bewust deze tactiek gekozen, allemaal mond houden en dan komt iedereen mee weg, niemand hoeft dan te snitchen en ze krijgen prima strafjes waar iedereen mee kan leven, win-winx5. Als de rechter vooraf al zegt jullie krijgen alle 5 maximale straf als wij eind van de dag niet de waarheid horen of wie het was dan ga je zien hoe de paniek bij een paar toeslaat, dan gaan de vingertjes naar de dader heel snel gewezen worden. Dus preventief kan je dit al goed oplossen, door iedereen eerlijke kans te geven, willen ze niet dan ga je allemaal gezamenlijk branden.
 
Bij iemands dood zeker, bij plastic bekertjes op het veld gooien nee.
Advocaat van mijn stadsgenoten heeft bewust deze tactiek gekozen, allemaal mond houden en dan komt iedereen mee weg, niemand hoeft dan te snitchen en ze krijgen prima strafjes waar iedereen mee kan leven, win-winx5. Als de rechter vooraf al zegt jullie krijgen alle 5 maximale straf als wij eind van de dag niet de waarheid horen of wie het was dan ga je zien hoe de paniek bij een paar toeslaat, dan gaan de vingertjes naar de dader heel snel gewezen worden. Dus preventief kan je dit al goed oplossen, door iedereen eerlijke kans te geven, willen ze niet dan ga je allemaal gezamenlijk branden.
Ja want onder druk worden nooooit valse bekentenissen afgelegd.
 
Collectief straffen voor misdragingen van de individue. Totdat de uitfans noet welkom zijn door de.misdragingen van een enkeling, dan is het weer onrechtvaardig.

En ja ik weet dat het vergrijp groot is.

Ja de zwaarte van het vergrijp speelt bij mij mee. Dat noem ik ook wel een menselijke factor.
 
Ja de zwaarte van het vergrijp speelt bij mij mee. Dat noem ik ook wel een menselijke factor.
DE.menselijke factor in mij heeft allang aangegeven dat de nu opgelegde straf tegen alle gevoel van rechtvaardigheid in gaat dus je mag je verheven toontje achterwege laten.
 
Collectief straffen voor misdragingen van de individue. Totdat de uitfans noet welkom zijn door de.misdragingen van een enkeling, dan is het weer onrechtvaardig.

En ja ik weet dat het vergrijp groot is.
Dit is wel een vriendengroep met een beperkt aantal. Deze mensen hebben invloed op elkaar. Hadden elkaar ook kunnen aanspreken. Ze zijn immers vrienden.

In mijn ogen onvergelijkbaar met tientallen supporters die elkaar niet echt kennen.
 
Precies waarom ik, hoe kut het vonnis ook is, juist pal voor de rechtsspraak sta. En als je dan gister Maurice de Hond hoort wauwelen over revolutie dan steunt mij dat om dat geluid te blijven laten horen.

Maurice de Hond neem ik al jaren niet meer serieus. Hij doet z'n naam eer aan.
 
GJ27l6JXkAA1aKU


:FP: :FP: :FP:
 
Deze troela heeft nooit van kinderkanker gehoord zeker....
Ik heb geen idee wat ze gehoord heeft.. Maar t gegeven dat vaccins zo goed werken dat we al jaren de gevolgen van deze ziekten niet meer helder op het netvlies hebben heeft dus de wrange bijwerking dat men de ziekte niet meer serieus neemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan