Sevilla - PSV | Woensdag 29 november | Eindstand 2-3

UEFA verdrietig dat PSV heeft gewonnen of zo? Het CL twitter account post niets meer over deze wedstrijd. Saibari niet bij goal van de speelronde. Geen enkele PSV'er in het team van de week. Maar wel tig foto's van Small Club en Arsenal spelers. Jammer dit.
 
GAIhRq3WIAEU1bI


:biceps:

:PSV:
Mooi en helemaal niet arrogant. Da’s alleen als Ajax dit doet. 😝
 
Nee klopt, ik was erbij in Stuttgart, maar dat lag meer aan Benfica dan aan PSV in mijn beleving.
Ik was er ook bij. De sfeer was op de tribune allerbest, al stonden we tussen de Benfica supporters. Van de wedstrijd weet ik weinig meer, behalve de penalty serie natuurlijk. De Benfica supporters waren erg sportief en gaven ons een hand na afloop en wilden sjaaltjes ruilen. Zo kan het ook!
 
Ik was er ook bij. De sfeer was op de tribune allerbest, al stonden we tussen de Benfica supporters. Van de wedstrijd weet ik weinig meer, behalve de penalty serie natuurlijk. De Benfica supporters waren erg sportief en gaven ons een hand na afloop en wilden sjaaltjes ruilen. Zo kaon het ook!

Ff verbeterd.
Kan me niet inbeelden dat dat nog steeds zo kan in deze tijd. Niet bij clubvoetbal iig.
 
Ik zat te gamen geloofde er niet meer in en hoefde de lijdensweg (zo dacht ik) niet via langs de lijn mee te krijgen...

Totdat een maat een kwartier voor tijd belde... gekkenhuis, wat was dat mooi man.
Ik was op Schiphol. Op een parkeerplaats enkele eenden de schrik van hun leven bezorgd toen de beslissing viel.
 
En deze wedstrijd zenden ze niet
Mooi en helemaal niet arrogant. Da’s alleen als Ajax dit doet. 😝

arrogant is dat je dit post terwijl je nog geen punten had in de champions league of nog moet kwalificeren voor champions league.
PSV post dit na een belangrijke en mooie overwinning omdat ze trots zijn op hun prestatie zo arrogant vind ik dat niet overkomen.
 
Waar blijft de internationale pers over deze sensationele overwintering?
De BBC publiceert altijd, maar het is maar kort en flauw.

Vandaag wel geleerd dat de Sevilla basis het gemiddeld oudste CL elftal ooit is!

Ander onderwerp: ben ik de enige die de tweede gele kaart voor Ocampos aan de pittige kant vond? Hij komt wild in maar trekt beide benen volledig terug en raakt Vertessen vrij zacht.
Domme actie maar niet alsof er echt een gevaar op blessure was na het meermaals bekeken te hebben.
 
De BBC publiceert altijd, maar het is maar kort en flauw.

Vandaag wel geleerd dat de Sevilla basis het gemiddeld oudste CL elftal ooit is!

Ander onderwerp: ben ik de enige die de tweede gele kaart voor Ocampos aan de pittige kant vond? Hij komt wild in maar trekt beide benen volledig terug en raakt Vertessen vrij zacht.
Domme actie maar niet alsof er echt een gevaar op blessure was na het meermaals bekeken te hebben.
Tsja Vertessen was er voorbij. Ik denk dat het ook met het ontnemen van een mogelijke kans te maken had
 
De BBC publiceert altijd, maar het is maar kort en flauw.

Vandaag wel geleerd dat de Sevilla basis het gemiddeld oudste CL elftal ooit is!

Ander onderwerp: ben ik de enige die de tweede gele kaart voor Ocampos aan de pittige kant vond? Hij komt wild in maar trekt beide benen volledig terug en raakt Vertessen vrij zacht.
Domme actie maar niet alsof er echt een gevaar op blessure was na het meermaals bekeken te hebben.
Buiten Andalusië ben je de enige.
 
De BBC publiceert altijd, maar het is maar kort en flauw.

Vandaag wel geleerd dat de Sevilla basis het gemiddeld oudste CL elftal ooit is!

Ander onderwerp: ben ik de enige die de tweede gele kaart voor Ocampos aan de pittige kant vond? Hij komt wild in maar trekt beide benen volledig terug en raakt Vertessen vrij zacht.
Domme actie maar niet alsof er echt een gevaar op blessure was na het meermaals bekeken te hebben.
Komt gewoon te lomp in, en haalt een gevaarlijke aanval er zo uit terwijl hij zo de bal totaal niet kan raken is zeker terecht geel.
 
De BBC publiceert altijd, maar het is maar kort en flauw.

Vandaag wel geleerd dat de Sevilla basis het gemiddeld oudste CL elftal ooit is!

Ander onderwerp: ben ik de enige die de tweede gele kaart voor Ocampos aan de pittige kant vond? Hij komt wild in maar trekt beide benen volledig terug en raakt Vertessen vrij zacht.
Domme actie maar niet alsof er echt een gevaar op blessure was na het meermaals bekeken te hebben.

Nou vooral die van de BBC stoorde me. Heel stuk over die 10000e goal en Sevilla, en dan 2 zinnen over de comeback.
 
Terug
Bovenaan Onderaan