Armel Bella-Kotchap (V)

Als die dames het komen zingen op de middenstip is het geen probleem toch?
Ik koester de illusie dat het PSV-publiek wat meer onderlegd is dan onze concurrenten uit 010 en 020. Ik bedoel, wij hebben Guus Meeuwis - dat is toch de kwintessens van goede smaak. Zelfs de Ketchup Song uitgevoerd in levende lijve, hoe visueel appetijtelijk de dames in kwestie ook moge zijn opgedroogd, past niet bij de delicate esthetiek die mij voor ogen staat. Dus neen, in dat geval zal ik ook kiezen voor de alcoholische beneveling op het Wilheminaplein, waar ook heus dames met een zekere bevalligheid te vinden zullen zijn.
 
P

was gisteren bij voetbalpraat of eergisteren.
Die journalist (weet niet wie) wist dat te vertellen.
Ben nu ff op zoek naar de naam van desbetreffende Leverkusenspeler.

Was met een W, het moet wel Wirtz zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Goede speler!
 
Ja, klopt. Ik trek mezelf terug en zal me eigenhandig kastijden. Wellicht dat ik de tekst van de Ketchup song met een bot aardappelschilmesje in het lijf zal kerven..
Dat hoeft nou ook weer niet. Je bent vast niet de enige onwetende, daarom deze tekstuitleg.

Het lied gaat over Diego. Hij gaat in een marineblauw outfitje helemaal uit zijn dak op de dansvloer. De DJ draait een liedje in een andere taal en Diego is dusdanig los dat hij het liedje meezingt hoewel hij de taal niet machtig is. Wat rest is de fonetische tekst die hierboven afgedrukt staat.

Ketchup is de naam van de band. Waar ik destijds in Spanje woonde, spraken ze het uit als Ketzjoe. Ik had dan ook altijd het idee, dat zij het gebrabbel van Diego wel begrepen.
 
Laatst bewerkt:
Dat hoeft nou ook weer niet. Je bent vast niet de enige onwetende, daarom deze tekstuitleg.

Het lied gaat over Diego. Hij gaat in een marineblauw outfitje helemaal uit zijn dak op de dansvloer. De DJ draait een liedje in een andere taal en Diego is dusdanig los dat hij het liedje meezingt hoewel hij de taal niet machtig is. Wat rest is de fonetische tekst die hierboven afgedrukt staat.

Ketchup is de naam van de band. Waar ik destijds in Spanje woonde, spraken ze het uit als Ketzjoe. Ik had dan ook altijd het idee, dat zij het gebrabbel van Diego wel begrepen.
Deze post is van een grote schoonheid en melancholie. In hoeverre we deze hele uitwisseling gaan terug koppelen naar de speler Bella-Kotchap is nog niet geheel duidelijk. maar ik hoop dat de mods begrijpen dat niet zo maar een 'off topic' is. We gaan een manier vinden.
 
Echt heel vrolijk deuntje als doelpuntliedje. Ik zie het zo voor me. Tegen Arsenal. Een enorme beuk van een kopstoot uit een corner die als een granaat tegen de touwen slaat en dat dan het hele stadion zingt:

Y aserejé-ja-dejé
De jebe tu de jebere seibiunouva majavi an de bugui an de güididípi

Of na een megasprint, dito tackle.

Moet niet al te moeilijk zijn voor dit forum om er een Armel Bella Kotchaptekst van te maken.
De wemelt hier van aan de ene kant extreem flauwe woordgrappenmakers en aan de andere kant serieuzere schrijvers.

Ik denk niet dat hij een doelpuntenmachine is qua verdediger. Hij scoort amper, dus geloof ook niet dat hij zo'n goeie cornerkopper is.
 

" Bella-Kotchap heeft ontzettend veel kracht, is heel atletisch en zou volgens Duitse media meer snelheid hebben dan Tah. Volgens oud-teamgenoten is hij sterk in de lucht en zou hij bovendien tweebenig zijn, waardoor hij zowel links- als rechtscentraal in de verdediging kan spelen. Dit geeft Bosz de mogelijkheid om met zijn verdediging te schuiven." Mooi, wat power en mogelijkheden achterin
 

" Bella-Kotchap heeft ontzettend veel kracht, is heel atletisch en zou volgens Duitse media meer snelheid hebben dan Tah. Volgens oud-teamgenoten is hij sterk in de lucht en zou hij bovendien tweebenig zijn, waardoor hij zowel links- als rechtscentraal in de verdediging kan spelen. Dit geeft Bosz de mogelijkheid om met zijn verdediging te schuiven." Mooi, wat power en mogelijkheden achterin
Die titel van dat artikel "De nieuwe leider van de defensie" :FP: . Die jongen heeft net te horen gekregen waar de WC's zijn en dat op woensdag de roze koeken in de aanbieding zijn in de kantine.
 
Die titel van dat artikel "De nieuwe leider van de defensie" :FP: . Die jongen heeft net te horen gekregen waar de WC's zijn en dat op woensdag de roze koeken in de aanbieding zijn in de kantine.
Ja, maar aangezien de verdedigende linie Ramalho als enige leider had is 'nieuwe' leider wel op zijn plaats.
 
Ik koester de illusie dat het PSV-publiek wat meer onderlegd is dan onze concurrenten uit 010 en 020. Ik bedoel, wij hebben Guus Meeuwis - dat is toch de kwintessens van goede smaak. Zelfs de Ketchup Song uitgevoerd in levende lijve, hoe visueel appetijtelijk de dames in kwestie ook moge zijn opgedroogd, past niet bij de delicate esthetiek die mij voor ogen staat. Dus neen, in dat geval zal ik ook kiezen voor de alcoholische beneveling op het Wilheminaplein, waar ook heus dames met een zekere bevalligheid te vinden zullen zijn.
Of het pizza lied 🙈
 
God beware me.... Als ik nog een seizoenskaart zou hebben, zou ik hem verbranden op de middenstip. Ik zou een seizoen Tadic in ons heilige shirt beter kunnen accepteren dan dergelijke wansmaak..
Wow, zit de afkeer zo diep😆?

Als we dan toch in de categorie foute hits aan het zoeken zijn voor onze huurling, heb ik ook nog een suggestie, Vamos a la playa. Past perfect🙂.
 
Terug
Bovenaan Onderaan