Zakaria Labyad

Ik hoop ook PSV. Ruildeal met Ramselaar of Maher zou ik ook mee kunnen dealen, al zullen zij dan wel bereid moeten zijn om flink in te leveren.
Het meest waarschijnlijke lijkt mij op het middenveld bij Feyenoord.
 
Dit zou ik zeer toejuichen, Labyat ruilen voor Ramselaar of Maher....we missen namelijk een creatieve middenvelder. Ramselaar is slechts een renpaard, met vrijwel niets aan creativiteit. Maher is in principe wel creatief, maar laat het al bijna 5 jaar niet of nauwelijks zien. Dus, indien Utrecht Maher of Ramselasr wel ziet zitten, dan is Labyat wat mij betreft zeer welkom.....!!
 
PSV heeft maar 1 creatieve middenvelder, en die voldoet niet (moet zelfs vaak op de vleugels spelen, omdat hij daar monder kwaad kan).

Daar heb je ook gelijk in. Maar PSV heeft zelfs met Mauro nog extra optie of zelfs Maher. Feyenoord heeft niets in de basis noch op de bank. En denk dat er teveel oud zeer is dat PSV onwaarschijnlijk is.
 
Bij PSV was hij geen buitenspeler, meen in me te herinneren, maar een (hele goede) box to box speler. Ik zou hem wel heel graag bij PSV zien, maar ik denk niet dat Brands daar zin in heeft. Ik gok op Ajax. Ziyech en Labyad - dat kan een mooi koppel zijn. Raffinement, overzicht, passing, loopvermogen... Met zo'n inschuivende Frenkie de Jong - kan een prachtig middenveld zijn.

Ziyech is na dit seizoen weg bij Ajax ;)
 
Labyad: “Ik wil eerst nog wel een stap maken in Nederland, naar een topclub. Ik kan niet veel verklappen… Maar er gaat misschien wel wat gebeuren. In de winterstop? Dat ligt er aan. FC Utrecht heeft me de kans gegeven. Ik wil nu een volgende stap maken, zonder gevechten.”

Geraffineerd of welgemeend? Lastig te zeggen. Enerzijds was hij pas een snotjoch toen hij PSV verliet en kun je zijn wangedrag scharen onder puberaal dom gedrag. Anderzijds kan het ook echt een ratje zijn en zou hij dit kunnen zeggen om zich beter te vermarkten aan de top-3 die natuurlijk ook niet vergeten zijn hoe hij PSV verliet en om die reden misschien twijfel bij de persoon hebben.
 
Labyad: “Ik wil eerst nog wel een stap maken in Nederland, naar een topclub. Ik kan niet veel verklappen… Maar er gaat misschien wel wat gebeuren. In de winterstop? Dat ligt er aan. FC Utrecht heeft me de kans gegeven. Ik wil nu een volgende stap maken, zonder gevechten.”

Geraffineerd of welgemeend? Lastig te zeggen. Enerzijds was hij pas een snotjoch toen hij PSV verliet en kun je zijn wangedrag scharen onder puberaal dom gedrag. Anderzijds kan het ook echt een ratje zijn en zou hij dit kunnen zeggen om zich beter te vermarkten aan de top-3 die natuurlijk ook niet vergeten zijn hoe hij PSV verliet en om die reden misschien twijfel bij de persoon hebben.

De berichten die voorbij komen waarin het over zijn vertrek bij PSV gaat, legt hij de schuld altijd bij PSV. De ene keer de directie, de andere keer de trainer en Van Bommel die zijn positie innam. Ik zie het meer als een gebrek aan mentaliteit om te knokken voor je positie en jezelf te laten zien.
 
De berichten die voorbij komen waarin het over zijn vertrek bij PSV gaat, legt hij de schuld altijd bij PSV. De ene keer de directie, de andere keer de trainer en Van Bommel die zijn positie innam. Ik zie het meer als een gebrek aan mentaliteit om te knokken voor je positie en jezelf te laten zien.

Hier legt hij het zelf uit.

Labyad doet boekje open over PSV-vertrek: 'Dat was de afspraak met Brands'
Zakaria Labyad vertrok in 2012 bij PSV, omdat hij niet meer als vleugelaanvaller wilde spelen in Eindhoven. Dat zei de 24-jarige dribbelaar zondagochtend bij De Tafel van Kees op FOX Sports, waar Labyad voor het eerst het 'echte' verhaal vertelde over zijn veelbesproken afscheid bij de Brabantse topclub.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...-meer-in-.html
 
De berichten die voorbij komen waarin het over zijn vertrek bij PSV gaat, legt hij de schuld altijd bij PSV. De ene keer de directie, de andere keer de trainer en Van Bommel die zijn positie innam. Ik zie het meer als een gebrek aan mentaliteit om te knokken voor je positie en jezelf te laten zien.

Ging mij er niet eens om dat ie vertrok, maar meer de wijze waarop. Dat zette bij mij vooral kwaad bloed. Met niet komen opdagen op training en een twitter de wereld insturen. Dat zou je achteraf kunnen scharen onder puberaal gedrag. Denk niet dat hij dit onder dezelfde omstandigheden nog een keer zou doen. Er zijn meer talenten die ongeduldig raken. Kijk maar naar Bazoer en Riedewald bij Ajax. Dat hoort er ergens bij.
 
Ging mij er niet eens om dat ie vertrok, maar meer de wijze waarop. Dat zette bij mij vooral kwaad bloed. Met niet komen opdagen op training en een twitter de wereld insturen. Dat zou je achteraf kunnen scharen onder puberaal gedrag. Denk niet dat hij dit onder dezelfde omstandigheden nog een keer zou doen. Er zijn meer talenten die ongeduldig raken. Kijk maar naar Bazoer en Riedewald bij Ajax. Dat hoort er ergens bij.

Hij was 19 en ongeduldig en had waarschijnlijk geen goede zaakwaarnemer/adviseur.
 
Hij was 19 en ongeduldig en had waarschijnlijk geen goede zaakwaarnemer/adviseur.

Jep en hij is van nature al vrij uitgesproken. Dan krijg je dat. Ergens zou het wel mooi zijn als hij alsnog zijn belofte bij PSV zou waarmaken. Teveel teleurstellingen gehad met talenten zoals Reis, Bakkali etc. Zou ook wel leuk zijn als hij net als Memphis alsnog doorbreekt. Al is dat natuurlijk vreemd om te zeggen van een speler van die leeftijd.
 
Hele domme actie van hem waarmee hij heeft aangetoond nog helemaal niks geleerd te hebben van vertrek bij PSV. Ik hoop dat hij inderdaad naar Ajax vertrekt, want ze halen daarmee een regelrechte tijdbom binnen en een PR-ramp.
 
Hele domme actie van hem waarmee hij heeft aangetoond nog helemaal niks geleerd te hebben van vertrek bij PSV. Ik hoop dat hij inderdaad naar Ajax vertrekt, want ze halen daarmee een regelrechte tijdbom binnen en een PR-ramp.

Dat weet Ajax ook. Labyad blijft bij Utrecht. (Althans voor 99% zeker ... Of toch niet ... :p)

Labyad eist nieuw veld in Galgenwaard

https://www.telegraaf.nl/sport/15980...in-galgenwaard

En een dag later is het geregeld. :D ;)
 
Hele domme actie van hem waarmee hij heeft aangetoond nog helemaal niks geleerd te hebben van vertrek bij PSV. Ik hoop dat hij inderdaad naar Ajax vertrekt, want ze halen daarmee een regelrechte tijdbom binnen en een PR-ramp.

In Utrecht zijn er denk ik wat supporters die iets minder snel zullen aplaudiseren voor Labyad.
 
In Utrecht zijn er denk ik wat supporters die iets minder snel zullen aplaudiseren voor Labyad.

Een Ajax-shirt aan doen voor het zich van de supporters van Utrecht. Dan ben je definitief persona non grata in Utrecht. Dat was hij ook al in Eindhoven. Als hij het ook voor elkaar krijgt in Amsterdam dan zou ik als ik hem was niet meer op de A2 rijden voorlopig :D
 
Een Ajax-shirt aan doen voor het zich van de supporters van Utrecht. Dan ben je definitief persona non grata in Utrecht. Dat was hij ook al in Eindhoven. Als hij het ook voor elkaar krijgt in Amsterdam dan zou ik als ik hem was niet meer op de A2 rijden voorlopig :D

Heeft hij geluk dat zowel PSV als Feyenoord al bij Ajax op bezoek zijn geweest. Is hij voor deze seizoenshelft nog veilig.
 
Lees dat Ajakkes weer op Labyad aast. Toch jammer... Zou een mooie vervanger.voor Van Ginkel zijn. Kunnen we niet een streep onder het verleden zetten? (Zeg ik ook altijd tegen mijn.vriendin. Werkt ook.nooit).
 
Terug
Bovenaan Onderaan