Zakaria Labyad

Ajax kan natuurlijk ook een keer tegen een Lozano aanlopen, die wel zijn carrière verstandig wil opbouwen. Maar goed, er moet wel een beetje strijd blijven tussen PSV en Ajax. Anders is het ook niet leuk.

Zolang wij die maar winnen. En dan mag ajaks zeg een keer per zes jaar kampioen worden, anders wordt het net zo sneu als Feyenoord.

Bij nader inzien; ook winnen van Feyenoord of Heerenveen blijft lekker ofschoon zij (vrijwel) nooit kampioen worden. Dus laat ons maar kampioen worden totdat het ons verveeld.
 
Ajax kan natuurlijk ook een keer tegen een Lozano aanlopen, die wel zijn carrière verstandig wil opbouwen. Maar goed, er moet wel een beetje strijd blijven tussen PSV en Ajax. Anders is het ook niet leuk.

Die kans bestaat zeker, maar die is voor een club in de Eredivisie altijd klein. Vorig jaar hadden zij die voltreffer met Sanchez
 
Ajax kan natuurlijk ook een keer tegen een Lozano aanlopen, die wel zijn carrière verstandig wil opbouwen. Maar goed, er moet wel een beetje strijd blijven tussen PSV en Ajax. Anders is het ook niet leuk.

:unsure:Ajax zal dit seizoen 2 x tegen Lozano aanlopen. :re: 10 december in Amsterdam en 15 april in Eindhoven kunnen ze hem niet van het scoren afhouden. :D ;)
 
En wie zegt dat de vervanger van Brands het niet beter zal doen? Misschien dat die wel wat meer oog heeft voor de verdediging :)
Tot op heden heeft Ajax een aantal voltreffers, maar die verbloemen de pure middelmaat die ze binnenhalen. Wöber en Orejuela zijn spelers van de afgelopen zomer, toen ze volgens velen een wereldelftal bij elkaar zouden gaan kopen met al het geld. Ik moet nog zien hoe dat deze winter gaat, paniek in Amsterdam staat meestal garant voor leuke taferelen.

Over Richarlison, onder de huidige omstandigheden hadden ze helemaal 0 kans gehad hoor. Het feit dat zulke gasten eerder voor Watford kiezen dan voor de EL finalist uit de Eredivisie zegt genoeg, dat gaat er echt niet beter op worden mocht dat gat tussen ons en Ajax straks groter worden.

Wöber is ook een goede aankoop imo. Orejuela is niet super inderdaad, voetballend erg matig en ook verdedigend niet altijd zeker.
 
En wie zegt dat de vervanger van Brands het niet beter zal doen? Misschien dat die wel wat meer oog heeft voor de verdediging :)
Tot op heden heeft Ajax een aantal voltreffers, maar die verbloemen de pure middelmaat die ze binnenhalen. Wöber en Orejuela zijn spelers van de afgelopen zomer, toen ze volgens velen een wereldelftal bij elkaar zouden gaan kopen met al het geld. Ik moet nog zien hoe dat deze winter gaat, paniek in Amsterdam staat meestal garant voor leuke taferelen.

Over Richarlison, onder de huidige omstandigheden hadden ze helemaal 0 kans gehad hoor. Het feit dat zulke gasten eerder voor Watford kiezen dan voor de EL finalist uit de Eredivisie zegt genoeg, dat gaat er echt niet beter op worden mocht dat gat tussen ons en Ajax straks groter worden.

Ik ben wat minder optimistisch bij een vertrek van Brands. Hij doet veel solistisch en neemt zijn hele netwerk die hij bij PSV heeft mogen opbouwen in de loop der jaren naae zijn nieuwe club. Had graag gezien dat er een meesterscout actief zou zijn bij PSV die levenslang verbonden blijft aan PSV.

Richarlison stond open voor Ajax en was zo goed als rond. Ajax had de deal al kunnen afronden voordat watford om de hoek kwam kijken maar door interne gesteggel bij technische hart waren ze te laat. Dat gaat dus veranderen volgens Van der Sar.
 
Ook al was dit het juiste verhaal, hij maakt de reden er echt niet beter op. Ja Van Bommel kwam dus had ik geen zin meer om op de buitenpositie te voetballen.

1. Van Bommel is een totaal andere speler
2. Er zijn volgens mij nog 2 plekken op een middenveld
3. De gemiddelde talentvolle voetballer zou moeten laten zien dat hij daar hoort
4. Je bent een rat
 
Ik maak toch even een onderscheid tussen de persoon en voetballer Labyad. Over de persoon is genoeg gezegd. Hij heeft het gewoon heel stom gespeeld en voor zich zelf de deur naar PSV gesloten. Maar als je ziet hoe hij zich weer manifesteert bij Utrecht tegen Sparta. Het ziet er naar uit dat hij zijn potentie alsnog waar gaat maken als hij zo door gaat.
 
Laatst bewerkt:
Labyad verklapt transfer naar Nederlandse topclub: 'Er gaat wat gebeuren'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...-ajax-f-feyenoord-aan-gaat-wat-gebeuren-.html

Zakaria Labyad wil in de toekomst graag weer aan de slag in het buitenland, maar éérst hoopt de smaakmaker van FC Utrecht een kans te krijgen bij een Nederlandse topclub. Labyad (24) zegt dat in het wekelijkse item 'Bij Andy in de auto' op NUsport. Er lijkt zelfs al iets in de pijplijn te zitten.
Labyad bevestigt dat hij in januari mogelijk naar een club uit de traditionele top-drie verkast. "Misschien wel PSV... Waarom niet? Ik ben daar opgegroeid."

:unsure:Zal hij echt naar Feyenoord gaan? :re:
 
Poe, PSV heeft voldoende buitenspelers. Of vertrekt Maher en neemt hij die plek in?

Ajax verwacht ik.... Die hebben Kluivert, Neres en Younes. Die laatste vertrekt na dit seizoen. O ja, en die nieuwe Afrikaan. Wordt hem ook niet.

Toch Feyenoord dan? Larsson, Berghuis en Boëtius.
 
Poe, PSV heeft voldoende buitenspelers. Of vertrekt Maher en neemt hij die plek in?

Ajax verwacht ik.... Die hebben Kluivert, Neres en Younes. Die laatste vertrekt na dit seizoen. O ja, en die nieuwe Afrikaan. Wordt hem ook niet.

Toch Feyenoord dan? Larsson, Berghuis en Boëtius.

Bij PSV was hij geen buitenspeler, meen in me te herinneren, maar een (hele goede) box to box speler. Ik zou hem wel heel graag bij PSV zien, maar ik denk niet dat Brands daar zin in heeft. Ik gok op Ajax. Ziyech en Labyad - dat kan een mooi koppel zijn. Raffinement, overzicht, passing, loopvermogen... Met zo'n inschuivende Frenkie de Jong - kan een prachtig middenveld zijn.
 
Poe, PSV heeft voldoende buitenspelers. Of vertrekt Maher en neemt hij die plek in?

Ajax verwacht ik.....
Ook ik verwacht Ajax.

Echter, hij zou bij PSV ook de rol van Pereiro kunnen invullen. Als aanvallende middenvelder. Lijkt me ook geen onwaarschijnlijk scenario
 
Laat ik eens iets geks zeggen, ik hoop PSV. Zou perfect passen op ons middenveld, dan kunnen we de jaarlijkse huursoap van Van Ginkel, die net zo schijnverdedigt als Maher destijds, en daarmee net zoveel problemen veroorzaakt voor het team, achter ons laten. En dan moeten we de Labyrat affaire maar gewoon achter ons laten, en dat kost ook mij enige moeite. Maar hij zou een aanwinst zijn voor PSV, en we kunnen er nog wat aan verdienen op termijn ook.
 
Laat ik eens iets geks zeggen, ik hoop PSV. Zou perfect passen op ons middenveld, dan kunnen we de jaarlijkse huursoap van Van Ginkel, die net zo schijnverdedigt als Maher destijds, en daarmee net zoveel problemen veroorzaakt voor het team, achter ons laten. En dan moeten we de Labyrat affaire maar gewoon achter ons laten, en dat kost ook mij enige moeite. Maar hij zou een aanwinst zijn voor PSV, en we kunnen er nog wat aan verdienen op termijn ook.

Je zegt inderdaad iets heel geks ;).

Type Maher en Barazite, teveel mooi weer voetballers. De ene wedstrijd briljant, de andere totaal waardeloos.
 
Bij Utrecht speelt hij steevast als aanvallende middenvelder toch? Enige periode dat ik mij van hem kan herinneren dat hij als rechtsbuiten speelde was bij PSV. Meer uit nood geboren omdat we daar toen iemand nodig hadden. Hij vulde dat trouwens aardig in. Maar ik zie in hem toch op de eerste plaats toch echt een aanvallende middenvelder. Ik zou het als voetballer een mooie vervanger vinden voor Van Ginkel, als persoon heb ik er niets mee. Lijkt mij dat Feyenoord de club is uit de traditionele top 3 die het meest schreeuwt om creativiteit op het middenveld. Weet bijna zeker dat hij daar naar toe gaat.
 
Bij Utrecht speelt hij steevast als aanvallende middenvelder toch? Enige periode dat ik mij van hem kan herinneren dat hij als rechtsbuiten speelde was bij PSV. Meer uit nood geboren omdat we daar toen iemand nodig hadden. Hij vulde dat trouwens aardig in. Maar ik zie in hem toch op de eerste plaats toch echt een aanvallende middenvelder. Ik zou het als voetballer een mooie vervanger vinden voor Van Ginkel, als persoon heb ik er niets mee. Lijkt mij dat Feyenoord de club is uit de traditionele top 3 die het meest schreeuwt om creativiteit op het middenveld. Weet bijna zeker dat hij daar naar toe gaat.

Denk ik ook. Feyenoord heeft geen enkele creatieve middenvelder, en Labyad kan echt mee met de top in Nederland.
 
Denk ik ook. Feyenoord heeft geen enkele creatieve middenvelder, en Labyad kan echt mee met de top in Nederland.

PSV heeft maar 1 creatieve middenvelder, en die voldoet niet (moet zelfs vaak op de vleugels spelen, omdat hij daar monder kwaad kan).
 
Terug
Bovenaan Onderaan