Zakaria Labyad

Wat een geweldenaar is het toch ook he. Die superieure techniek tijdens de armzwaai en dan die finesse tijdens het hakken billen, om van te smullen :drool:. Voor dit soort spelers ga je naar het stadion!
Ja, moet je wel een ouwe Iphone bij je hebben.
 
Zou niet weten voor wie hij dan had moeten spelen maarbhet gif dat ie brengt had die stomme klup gister goed kunnen gebruiken.
 
Hij is 1.73m. Zou volgens Ten Hag niet misstaan in het centrum.

e72a0badf5457e6f5760de615fb4caa4_400x400.jpeg


:D
 
Erg leuk dat Labyrat zo vernederd wordt. Wat een paradox, ajakkes [lees :Ten Hag]die ons PSV fans een dienst bewijst [na wat hij in het verleden hier geflikt heeft] door hem gewoon niet op te stellen...en dan een mannetje van nog geen 17 brengen...:CHEER:
 
Gisteren FIFA 19 binnen gekregen. Even een potje met PSV tegen Ajax gespeeld, op een gegeven moment viel het me op dat er telkens bij een speler een striemend fluitconcert vanaf de tribune kwam, bleek Labyad de bal te hebben. Er zal vast een PSV'er bij EA Sports zitten :grin:
 
Gisteren FIFA 19 binnen gekregen. Even een potje met PSV tegen Ajax gespeeld, op een gegeven moment viel het me op dat er telkens bij een speler een striemend fluitconcert vanaf de tribune kwam, bleek Labyad de bal te hebben. Er zal vast een PSV'er bij EA Sports zitten :grin:
Echt waar?
 
Gisteren FIFA 19 binnen gekregen. Even een potje met PSV tegen Ajax gespeeld, op een gegeven moment viel het me op dat er telkens bij een speler een striemend fluitconcert vanaf de tribune kwam, bleek Labyad de bal te hebben. Er zal vast een PSV'er bij EA Sports zitten :grin:

Grappig. Zou me niks verbazen als het echt zo is. Volgens mij was er ook zoiets in Fifa16. Waarbij Bazoer persona non-grata was bij PSV (en weigerde tekenen, zelfs met maximaal salaris "due to our past, I don"t feel comfortable with this moove")
 
Pijnlijk! Labyad kwam in Ajax-trainingspak naar PSV

Zakaria Labyad speelt sinds dit seizoen eindelijk bij zijn favoriete club: Ajax. Het product uit de jeugdopleiding van PSV geeft in Inside Ajax toe dat hij eigenlijk altijd fan is geweest van de club uit Amsterdam en bekent zelfs eens in een Ajax-trainingspak naar een training van PSV onder 15 te zijn gegaan.

link

Dit zegt alles over het product Labyad. :braak:

Het is vooral pijnlijk voor Labyad zelf. Hij zit voornamelijk in zijn Ajax-trainingspak op de bank en speelt nauwelijks. :p :devilish:
 
Pijnlijk! Labyad kwam in Ajax-trainingspak naar PSV

Zakaria Labyad speelt sinds dit seizoen eindelijk bij zijn favoriete club: Ajax. Het product uit de jeugdopleiding van PSV geeft in Inside Ajax toe dat hij eigenlijk altijd fan is geweest van de club uit Amsterdam en bekent zelfs eens in een Ajax-trainingspak naar een training van PSV onder 15 te zijn gegaan.

link

Dit zegt alles over het product Labyad. :braak:

Het is vooral pijnlijk voor Labyad zelf. Hij zit voornamelijk in zijn Ajax-trainingspak op de bank en speelt nauwelijks. :p:devilish:

Ik vind dat ze toen hij dat deed eigenlijk de ballen hadden moeten opbergen en het spel hadden moeten voorzetten met Labyad als bal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan