Zakaria Aboukhlal (A)

PSVEindhoven

Nieuwkomer van het Jaar 2014
Deze 16-jarige aanvaller (spits en flankspeler) van Willem II zal volgende week gekeurd worden. Hij maakt het seizoen af in Tilburg, maar daarna zal hij in de O19 van PSV spelen. Dit is zijn derde seizoen in de jeugdopleiding van Willem II, daarnaast speelt hij ook regelmatig voor de jeugd van Nederland.
Ik heb op social media al veel positiefs over hem gelezen, ben benieuwd.

Bron: ED, Rik Elfrink: http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/p...eOmBK0.twitter
 
:-o Zakaria... ik hou m'n hart vast, de vorige 2 Zakaria's waren geen succes. Meteen maar voor de zekerheid een mental coach tegenaan zetten ;)
 
Kent iemand deze speler? Heeft zijn naam er iig niet mee.
 
Volgens mij is het een redelijk talent, maar ook niet meer dan dat.

Als ik het zo lees is hij "een van de grotere aanvallende talenten van Nederland". Dat is toch meer dan een redelijk talent? Wijnaldum, dat was/is een redelijk talent :nehneh:
 
Als ik het zo lees is hij "een van de grotere aanvallende talenten van Nederland". Dat is toch meer dan een redelijk talent? Wijnaldum, dat was/is een redelijk talent :nehneh:

Zegt misschien meer over de rest van de aanvallende talenten...... :(
 
Nou, de deal is beklonken; het topic kan van het 'geruchtencircuit' gehaald worden. Ben benieuwd of het iets gaat worden. Ik weet, het nodigt uit tot flauwe grapjes, maar dat hij twee-benig is, is wel een enorm voordeel voor een aanvaller.
 
Nou, de deal is beklonken; het topic kan van het 'geruchtencircuit' gehaald worden. Ben benieuwd of het iets gaat worden. Ik weet, het nodigt uit tot flauwe grapjes, maar dat hij twee-benig is, is wel een enorm voordeel voor een aanvaller.

Dat is altijd mooi meegenomen, ik ga d'r vanuit dat deze Zakaria wel gaat slagen
 
Terug
Bovenaan Onderaan