Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Only feasable for a lot less than the €2.8 mio salary he is currently earning I hope?
Well of course. But he is only getting that because he plays for City and they can afford that on backups. He would be the number one here and hopefully he would rather have that than continue getting the same wages elsewhere that City is giving him and continue sitting on the bench.
 
Goed punt! Als hij het niveau vasthoudt van de afgelopen weken. Eigenlijk sinds het moment dat Drommel 2e doelman is geworden, is het een prima doelman.

Ik denk dat elke linie meer voorkeur geniet dan de keeperspositie gezien de perikelen.
In de huidige vorm vind ik een langer verblijf hier prima. Zoals dat ook geldt voor eerder verguisde , dankzij Schmidt opgeleefde, spelers als Guti en Mauro.
 
Wie dan?
Flekken.
Die onbekende voor mij van Bielefeld, waar Schmidt zo gek van is.
Drommel een 31e kans geven.
Peersman voor de leeuwen gooien.
Hopen op een tip van het scoutingsteam

Of toch een redelijk goedkope Mvogo (althans dat verwacht ik) doen en dan geld gebruiken voor een veldspeler, zoals hierboven door Jur1913 vandaag is geopperd.
Klinkt alsof jij een PSV-scout bent.
Hoezo "wie dan?" Je hebt een hele wereld, en alles waar de scouting mee op de proppen kan komen is een keeper die je al hebt en waarvan bekend is dat hij niet voldoet, en een 'has-been' binnen Nederland bekende keeper die ook nooit een echte geweldenaar is geweest? Er is echt nergens een goeie keeper te ontdekken, want we kunnen niet meer scouten en kunnen alleen maar aan komen kakken met bekende meuk? Nou, in dat geval kan ik ook zo een scout van PSV worden.
 
Klinkt alsof jij een PSV-scout bent.
Hoezo "wie dan?" Je hebt een hele wereld, en alles waar de scouting mee op de proppen kan komen is een keeper die je al hebt en waarvan bekend is dat hij niet voldoet, en een 'has-been' binnen Nederland bekende keeper die ook nooit een echte geweldenaar is geweest? Er is echt nergens een goeie keeper te ontdekken, want we kunnen niet meer scouten en kunnen alleen maar aan komen kakken met bekende meuk? Nou, in dat geval kan ik ook zo een scout van PSV worden.
Ik heb nog nergens een alternatieve, goede optie gelezen hier.

Is wat Porkchop voorstelt wat?
Een Amerikaanse reservekeeper van Man City voor minmaal 6 miljoen met megasalaris en doe er dan ook nog een terugkoopclausule bij, waarbij je moet hopen dat hij een jaartje een Angeliño schot in de roos is.

Of hopen dat de huidige scouting met een betere suggestie komt dan Drommel?

Eind juli moet er alweer een CL-ploeg staan! Ik geef het ze te doen. Met alle mogelijke uitgaande transfers op stapel.

Om Ronald Koeman te citeren: ‘Nogmaals……….doe dan Mvogo maar.’

Ik heb in ieder geval niet zoveel zin meer om te trappen tegen de onkunde van JdJ/scouting aankomende november. Doe het goed of ga ervoor met wat je hebt.

Jij wel?
Heb jij zin om in november weer de leiding af te zeiken vanwege verkeerde keuzes en transfers?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nergens een alternatieve, goede optie gelezen hier.

Is wat Porkchop voorstelt wat?
Een Amerikaanse reservekeeper van Man City voor minmaal 6 miljoen met megasalaris en doe er dan ook nog een terugkoopclausule bij, waarbij je moet hopen dat hij een jaartje een Angeliño schot in de roos is.

Of hopen dat de huidige scouting met een betere suggestie komt dan Drommel?

Om Ronald Koeman te citeren: ‘Nogmaals……….doe dan Mvogo maar.’

Ik heb in ieder geval niet zoveel zin meer om te trappen tegen de onkunde van JdJ/scouting aankomende november. Doe het goed of ga ervoor met wat je hebt.

Jij wel?
Heb jij zin om in november weer de leiding af te zeiken vanwege verkeerde keuzes en transfers?
Om je dan maar een concreet antwoord te geven en hier was niet eens creativiteit voor nodig geweest: Okoye van Sparta die voor een relatieve habbekrats naar de PL is gegaan…

Stond hier wekelijks uit te blinken…ajax toonde interesse dus de alarmbellen hadden bij ons ook best af kunnen gaan…bord op schoot scouting had al voldaan, met afstand beter dan Drommel en ook Mvogo…zo lastig is het niet hoor, en dan heb je buiten onze Mickey Mouse nog een hele aardbol waar je dit soort talenten kunt zien…
 
Om je dan maar een concreet antwoord te geven en hier was niet eens creativiteit voor nodig geweest: Okoye van Sparta die voor een relatieve habbekrats naar de PL is gegaan…

Stond hier wekelijks uit te blinken…ajax toonde interesse dus de alarmbellen hadden bij ons ook best af kunnen gaan…bord op schoot scouting had al voldaan, met afstand beter dan Drommel en ook Mvogo…zo lastig is het niet hoor, en dan heb je buiten onze Mickey Mouse nog een hele aardbol waar je dit soort talenten kunt zien…
En uit wat concludeer jij dat PSV nooit contact heeft gezocht? Als de interesse uit de PL al langer speelde kan ik me voorstellen dat hij tegen PSV en Ajax nee heeft gezegd
 
En uit wat concludeer jij dat PSV nooit contact heeft gezocht? Als de interesse uit de PL al langer speelde kan ik me voorstellen dat hij tegen PSV en Ajax nee heeft gezegd
Uit het gegeven dat publiekelijk in de media werd gesproken over de interesse van ajax in deze speler…zij kozen uiteindelijk voor Gorter die ze zien als groot talent…als PSV ook interesse had gehad dan was dat heus ook benoemd, er is geen enkele reden waarom zijn zaakwaarnemer dat niet de wereld in zou slingeren om naast de interesse van ajax nog meer hype te genereren…
 
Ik heb nog nergens een alternatieve, goede optie gelezen hier.

Is wat Porkchop voorstelt wat?
Een Amerikaanse reservekeeper van Man City voor minmaal 6 miljoen met megasalaris en doe er dan ook nog een terugkoopclausule bij, waarbij je moet hopen dat hij een jaartje een Angeliño schot in de roos is.

Of hopen dat de huidige scouting met een betere suggestie komt dan Drommel?

Eind juli moet er alweer een CL-ploeg staan! Ik geef het ze te doen. Met alle mogelijke uitgaande transfers op stapel.

Om Ronald Koeman te citeren: ‘Nogmaals……….doe dan Mvogo maar.’

Ik heb in ieder geval niet zoveel zin meer om te trappen tegen de onkunde van JdJ/scouting aankomende november. Doe het goed of ga ervoor met wat je hebt.

Jij wel?
Heb jij zin om in november weer de leiding af te zeiken vanwege verkeerde keuzes en transfers?
Dus jouw verwachtingen van PSV's scoutingsapparaat zijn gelieerd aan de suggesties op dit forum? :shrug:
Ik blijf dat altijd zo raar vinden, dat als een forumlid niet met een of ander fantastisch alternatief kan komen, dat we dan ook maar niks mogen verwachten van de scouts van PSV, wiens baan het is, en er waarschijnlijk nog behoorlijk voor betaald krijgen ook. Mogen wij misschien iets meer verwachten van de scouts van PSV dan Mvogo en Cilessen of de andere bord-op-schoot suggesties? Ik vind van wel, maar jij vind kennelijk van niet, want boehoe het is zo moeilijk, dat zie je wel omdat forumleden niet met alternatieve opties kunnen komen.
 
Dus jouw verwachtingen van PSV's scoutingsapparaat zijn gelieerd aan de suggesties op dit forum? :shrug:
Ik blijf dat altijd zo raar vinden, dat als een forumlid niet met een of ander fantastisch alternatief kan komen, dat we dan ook maar niks mogen verwachten van de scouts van PSV, wiens baan het is, en er waarschijnlijk nog behoorlijk voor betaald krijgen ook. Mogen wij misschien iets meer verwachten van de scouts van PSV dan Mvogo en Cilessen of de andere bord-op-schoot suggesties? Ik vind van wel, maar jij vind kennelijk van niet, want boehoe het is zo moeilijk, dat zie je wel omdat forumleden niet met alternatieve opties kunnen komen.
Dat is het probleem. Het maakt niet uit waar PSV mee komt, altijd is er wel weer iets kut. Komt PSV met een bekende? Dan is het bord op schoot scouting. Komt PSV met een talent? Dan heeft ie nog niks laten zien en is het een te groot risico.

Je zult gewoon geen gevestigde namen tegen komen, omdat die in de huidige voetbalwereld gewoon veel te duur zijn. We vergelijken ons bereik vaak wel makkelijk met die van Ajax. Maar zij hebben een bankrekening van een miljard en wij moeten elke munt 3x omdraaien. (overdreven maar je snapt m'n punt)
 
Ik vind Yvon Mvogo een prima keeper. Vond ik vorig jaar al. Als je op de koop toeneemt dat ‘ie 1 a 2 keer per jaar even compleet de weg kwijtraakt, is ‘ie de rest van het seizoen gewoon goed.
 
Ik vind Yvon Mvogo een prima keeper. Vond ik vorig jaar al. Als je op de koop toeneemt dat ‘ie 1 a 2 keer per jaar even compleet de weg kwijtraakt, is ‘ie de rest van het seizoen gewoon goed.
Ik denk eigenlijk ook dat de enige reden dat Mvogo niet keepte is dat hij niet van ons is. In alle opzichten een betere doelman dan mocro Drommels
 
Dus jouw verwachtingen van PSV's scoutingsapparaat zijn gelieerd aan de suggesties op dit forum? :shrug:
Ik blijf dat altijd zo raar vinden, dat als een forumlid niet met een of ander fantastisch alternatief kan komen, dat we dan ook maar niks mogen verwachten van de scouts van PSV, wiens baan het is, en er waarschijnlijk nog behoorlijk voor betaald krijgen ook. Mogen wij misschien iets meer verwachten van de scouts van PSV dan Mvogo en Cilessen of de andere bord-op-schoot suggesties? Ik vind van wel, maar jij vind kennelijk van niet, want boehoe het is zo moeilijk, dat zie je wel omdat forumleden niet met alternatieve opties kunnen komen.
Nee, tuurlijk niet. Lezen is ook een vak. Ik heb geen fiducie in keeperscouting, zoals ik duidelijk schrijf.

Ik citeer mezelf:
“Of hopen dat de huidige scouting met een betere suggestie komt dan Drommel?”

Echt hoor, snap je post totaal niet. Je zit op het verkeerde spoor, van wat ik bedoel.

Ik vind scouting en ook de suggesties op het forum zo slecht, dat ze beter voor Mvogo kunnen gaan, mede ivm CL in augustus.
Duidelijk zo?
 
Laatst bewerkt:
Nee, tuurlijk niet. Lezen is ook een vak. Ik heb geen fiducie in keeperscouting, zoals ik duidelijk schrijf.

Ik citeer mezelf:
“Of hopen dat de huidige scouting met een betere suggestie komt dan Drommel?”

Echt hoor, snap je post totaal niet. Je zit op het verkeerde spoor, van wat ik bedoel.

Ik vind scouting en ook de suggesties op het forum zo slecht, dat ze beter voor Mvogo kunnen gaan, mede ivm CL in augustus.
Duidelijk zo?
En schrijven is ook een vak. Je begint je commentaar op mijn post notabene met "Ik heb nog nergens een alternatieve, goede optie gelezen hier."
Je hebt geen vertrouwen in de scouting, dat heeft niemand hier, denk ik, en de suggesties op het forum hoeven we er helemaal niet bij te betrekken want die staan los van PSV.
Je conclusie vind ik simpelweg een bar en boze: "doe dan Mvogo maar." Man, man, dat is zo fatalistisch.

Laten we in ieder geval 3 basiscriteria stellen aan een doelman:
(1) hij moet 10 minstens 1.90cm zijn
(2) hij moet katachtige reflexen hebben
(3) hij moet kolenschoppen van handen hebben

Als je die filters toepast dan kom je al een aardig eind in de goeie richting.

In de jeugd ook de letterlijke groeipotentie van de doelmannen meenemen, zodat je geen tijd verspeelt aan keepersdwergen zoals Yanick van Osch.
 
En schrijven is ook een vak. Je begint je commentaar op mijn post notabene met "Ik heb nog nergens een alternatieve, goede optie gelezen hier."
Je hebt geen vertrouwen in de scouting, dat heeft niemand hier, denk ik, en de suggesties op het forum hoeven we er helemaal niet bij te betrekken want die staan los van PSV.
Je conclusie vind ik simpelweg een bar en boze: "doe dan Mvogo maar." Man, man, dat is zo fatalistisch.

Laten we in ieder geval 3 basiscriteria stellen aan een doelman:
(1) hij moet 10 minstens 1.90cm zijn
(2) hij moet katachtige reflexen hebben
(3) hij moet kolenschoppen van handen hebben

Als je die filters toepast dan kom je al een aardig eind in de goeie richting.

In de jeugd ook de letterlijke groeipotentie van de doelmannen meenemen, zodat je geen tijd verspeelt aan keepersdwergen zoals Yanick van Osch.
1.90 of hij moet Ochoa heten.
Lengte zegt niet altijd wat. Er zijn ook enkele kleine voetballers die heel goed kunnen koppen (lees; goed timen en hoog springen).
 
1.90 of hij moet Ochoa heten.
Lengte zegt niet altijd wat. Er zijn ook enkele kleine voetballers die heel goed kunnen koppen (lees; goed timen en hoog springen).
Het zegt niet alles, maar de kans dat je een Ochoa haalt uit de kleiner dan 1.90 categorie is verwaarloosbaar klein; verspilde moeite dus wmb. Lange doelmannen hebben veel voordelen, daar waar kleine doelmannen echt uitmuntend moeten zijn willen ze slagen.
 
Tsja. Hoe goed is die Peersman? Kan hij al voor eerste keeper op a la Donnarumma? Ik vind Mvogo prima, maar als stand-in.
 
Men is altijd zo vergevingsgezind hier, van 200% afbranden en tig blunders, naar mag blijven omdat hij een 5je en soms 6je scoort nu :lmao: Prachtig en zeer zorgelijk
 
Tsja. Hoe goed is die Peersman? Kan hij al voor eerste keeper op a la Donnarumma? Ik vind Mvogo prima, maar als stand-in.
Had al keer eerder benoemd maar Bucker van Heracles is een prima talentvolle doelman. Veel zekerder dan een Drommel, nog jong dus zou eventueel met Mvogo kunnen strijden voor 1e doelman.

Peersman zou dan een 3e optie kunnen worden. Aangezien Delanghe niet eens 1x mocht keepen toen zowel Drommel als Mvogo het even niet hadden. Zelfde geldt voor Müller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan