Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Mvogo mag van mij ook vastgelegd worden, is op z’n minst een prima tweede doelman maar zoals hij zich heeft herpakt kan hij ook een serieuze kans maken op een basisplaats volgend seizoen…?
 
Ach dat vinden sommigen ook van jou als fan.. Maakt geen zak uit wie het is, zodra er iets aan te merken valt op een speler zeik je 'm helemaal af en negeer je alle positieve punten

Klopt, genoeg optimisten hier die dat werk al doen, ik ben meer in mijn rol met de nare of gevoelige dingen benoemen.
 
Oke.. Wat heeft hij dan verkeerd gedaan sinds hij de plek van Drommel weer over heeft genomen?

0% rust, uitstraling of enige vorm van vertrouwen die er vanaf komt. Het is een kip zonder hoofd die maar wat doet en soms pakt het goed uit en meestal niet. Vroeger was die erger klopt, er lijkt lichte verbetering te zijn maar hij is verreweg van een psv-keeper niveau, ver ver verrrrrrrrrrrrrr weg er van.
 
0% rust, uitstraling of enige vorm van vertrouwen die er vanaf komt. Het is een kip zonder hoofd die maar wat doet en soms pakt het goed uit en meestal niet. Vroeger was die erger klopt, er lijkt lichte verbetering te zijn maar hij is verreweg van een psv-keeper niveau, ver ver verrrrrrrrrrrrrr weg er van.
Wat is dan PSV niveau? Cillessen? Gomes? Buffon?

Ik denk dat we met Mvogo een keeper hebben waar je mee vooruit kunt en kunt investeren op andere posities waar het harder nodig is. Mvogo zal niet onvervangbaar zijn natuurlijk alleen met hem ligt de prio niet bij de doelman.

Verder moet je een goede doelman altijd aantrekken als de kans zich voordoet, maar wanhopig op zoek naar n nieuwe is imo niet nodig
 
Ik mag zijn rotkop niet, maar als keeper is hij meer dan prima.
Je kraakt Mvogo af vanwege zijn uitstraling, maar bij Cilessen zie je het door de vingers? Zijn rotkop is niet eens het enige wat aan zijn uitstraling mankeert, want hij ziet er uit alsof je iemand van het publiek last-minute hebt gevraagd om een wedstrijd te keepen. Je bent nog inconsequenter dan de KNVB scheidsrechters. En dan heb ik het nog niet over zijn blessuregevoeligheid waarmee je zo de bingokaart van geblesseerde posities vol hebt. Goeie keus ja die Cilessen..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je kraakt Mvogo af vanwege zijn uitstraling, maar bij Cilessen zie je het door de vingers? Zijn rotkop is niet eens het enige wat aan zijn uitstraling mankeert, want hij ziet er uit alsof je iemand van het publiek last-minute hebt gevraagd om een wedstrijd te keepen. Je bent nog inconsequenter dan de KNVB scheidsrechters. En dan heb ik het nog niet over zijn blessuregevoeligheid waarmee je zo de bingokaart van geblesseerde posities vol hebt. Goeie keus ja die Cilessen..
inderdaad goede keeper of niet een "opgelapte" speler waarbij het risico zeer groot is dat hij terug constant in de lappenmand ligt moet je niet "kopen"
 
Wat is dan PSV niveau? Cillessen? Gomes? Buffon?

Ik denk dat we met Mvogo een keeper hebben waar je mee vooruit kunt en kunt investeren op andere posities waar het harder nodig is. Mvogo zal niet onvervangbaar zijn natuurlijk alleen met hem ligt de prio niet bij de doelman.

Verder moet je een goede doelman altijd aantrekken als de kans zich voordoet, maar wanhopig op zoek naar n nieuwe is imo niet nodig
Goed punt! Als hij het niveau vasthoudt van de afgelopen weken. Eigenlijk sinds het moment dat Drommel 2e doelman is geworden, is het een prima doelman.

Ik denk dat elke linie meer voorkeur geniet dan de keeperspositie gezien de perikelen.
 
Je kraakt Mvogo af vanwege zijn uitstraling, maar bij Cilessen zie je het door de vingers? Zijn rotkop is niet eens het enige wat aan zijn uitstraling mankeert, want hij ziet er uit alsof je iemand van het publiek last-minute hebt gevraagd om een wedstrijd te keepen. Je bent nog inconsequenter dan de KNVB scheidsrechters. En dan heb ik het nog niet over zijn blessuregevoeligheid waarmee je zo de bingokaart van geblesseerde posities vol hebt. Goeie keus ja die Cilessen..

Die Cillissen ziet er inderdaad uit alsof hij al een maand aan de chemo zit
 
Je kraakt Mvogo af vanwege zijn uitstraling, maar bij Cilessen zie je het door de vingers? Zijn rotkop is niet eens het enige wat aan zijn uitstraling mankeert, want hij ziet er uit alsof je iemand van het publiek last-minute hebt gevraagd om een wedstrijd te keepen. Je bent nog inconsequenter dan de KNVB scheidsrechters. En dan heb ik het nog niet over zijn blessuregevoeligheid waarmee je zo de bingokaart van geblesseerde posities vol hebt. Goeie keus ja die Cilessen..

Voor de kauwgumbranche is het een aanwinst bij PSV. Massaal Sportlife inkopen :maniac:
 
Je kraakt Mvogo af vanwege zijn uitstraling, maar bij Cilessen zie je het door de vingers? Zijn rotkop is niet eens het enige wat aan zijn uitstraling mankeert, want hij ziet er uit alsof je iemand van het publiek last-minute hebt gevraagd om een wedstrijd te keepen. Je bent nog inconsequenter dan de KNVB scheidsrechters. En dan heb ik het nog niet over zijn blessuregevoeligheid waarmee je zo de bingokaart van geblesseerde posities vol hebt. Goeie keus ja die Cilessen..
Is dit alles waar PSV mee op de proppen kan komen? Cilessen of Mvogo vastleggen? Tjezus wat is het dan toch triest gesteld met de scouting van PSV...
Gewoon allebei niet.
 
Is dit alles waar PSV mee op de proppen kan komen? Cilessen of Mvogo vastleggen? Tjezus wat is het dan toch triest gesteld met de scouting van PSV...
Gewoon allebei niet.
Wie dan?
Flekken.
Die onbekende voor mij van Bielefeld, waar Schmidt zo gek van is.
Drommel een 31e kans geven.
Peersman voor de leeuwen gooien.
Hopen op een tip van het scoutingsteam

Of toch een redelijk goedkope Mvogo (althans dat verwacht ik) doen en dan geld gebruiken voor een veldspeler, zoals hierboven door Jur1913 vandaag is geopperd.
 
Laatst bewerkt:
Je kraakt Mvogo af vanwege zijn uitstraling, maar bij Cilessen zie je het door de vingers? Zijn rotkop is niet eens het enige wat aan zijn uitstraling mankeert, want hij ziet er uit alsof je iemand van het publiek last-minute hebt gevraagd om een wedstrijd te keepen. Je bent nog inconsequenter dan de KNVB scheidsrechters. En dan heb ik het nog niet over zijn blessuregevoeligheid waarmee je zo de bingokaart van geblesseerde posities vol hebt. Goeie keus ja die Cilessen..

Drommel en Yvone hebben gewoon 0 uitstraling, elke spits lacht ze uit. Cilessen kan je nog punten voor je pakken en deze 2 geweldenaren van ons blijven altijd een risico op puntenverlies. Cilessen is dus zonder twijfel 10x beter, maar dat er een kansje is dat die haalbaar is komt door zijn blessuregevoeligheid mankementen anders had die tig andere opties gehad. Men denkt dat de toppers in de rij staan voor een eeuwig#2 club uit NL of om bij een mr-nobody-trainer-Ruud te komen, dus dan is een gok met Cilessen nog prima te doen
 
Drommel en Yvone hebben gewoon 0 uitstraling, elke spits lacht ze uit. Cilessen kan je nog punten voor je pakken en deze 2 geweldenaren van ons blijven altijd een risico op puntenverlies. Cilessen is dus zonder twijfel 10x beter, maar dat er een kansje is dat die haalbaar is komt door zijn blessuregevoeligheid mankementen anders had die tig andere opties gehad. Men denkt dat de toppers in de rij staan voor een eeuwig#2 club uit NL of om bij een mr-nobody-trainer-Ruud te komen, dus dan is een gok met Cilessen nog prima te doen

Elke x als ik iets van je lees, zie ik Johan Derksen voor me zitten en hoor ik als het ware zijn stem jouw tekst uitspreken.
Best grappig.

Zou je wat vaker ‘nee nee’ en het woord ‘rullevant’ kunnen gebruiken. En, oh ja, ‘hoe heet die speler ook alweer?’ en dan een lange stilte laat vallen zodat wij de naam voor je gaan voorzeggen.
Dan zal ik er helemaal in zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan