Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Mvogo is gewoon beter. Drommel en Ginkel kunnen wat mij betreft op de bank tot de winter en dan vrij vertrekken. En na vandaag in mijn emotie is dat n lang rijtje die daarin mee mogen.
 
Staat in de belangstelling van Bordeaux, laten we hopen dat die weggaat en dat er een ervaren keeper terug krijgen. M11troglou nu is dat van Ortega ook wel duidelijker.
Mvogo zit hier al een halfjaar te rotten op de bank, mag van mij wel weg. Zo snel mogelijk van de loonlijst, als we daarvoor Ortega goedkoop, vanwege zijn aflopende contract, op kunnen halen zou dat mooi zijn. Dan kan Drommel gaan banken of uitgeleend worden aan een ander club a la Zoet en daar zijn ervaring opdoen.
 
Mvogo zit hier al een halfjaar te rotten op de bank, mag van mij wel weg. Zo snel mogelijk van de loonlijst, als we daarvoor Ortega goedkoop, vanwege zijn aflopende contract, op kunnen halen zou dat mooi zijn. Dan kan Drommel gaan banken of uitgeleend worden aan een ander club a la Zoet en daar zijn ervaring opdoen.
Zoet heeft gezegd dat ie bij RBC (of was het rkc 🤔) veel moest doen en in een jaar veel geleerd. Drommel heeft overigens ook vorig seizoen nergens laten zien waarom ie eerste doelman zou moeten zijn. Ik heb liever dat we 'm verkopen..
 
Zoet heeft gezegd dat ie bij RBC (of was het rkc 🤔) veel moest doen en in een jaar veel geleerd. Drommel heeft overigens ook vorig seizoen nergens laten zien waarom ie eerste doelman zou moeten zijn. Ik heb liever dat we 'm verkopen..
RKC
 
Nee, ik wil een keeper die blijft wachten bij een penalty, niet 1 die als een zoutzak een hoekje gokt.
 
Hij lijkt zich te hebben verbeterd, dus ik zou het geen ramp vinden om hem over te nemen.
Zoals hij gister keepte, was er helemaal niks mis mee. Verademing, zelfs. Maar dat vond ik vorig jaar ook al: Hij keepte bij vlagen echt heel goed, maar had ook veel te vaak slechte/dramatische wedstrijden.

Als we hem voor een schappelijke prijs kunnen overnemen, en hij akkoord zou gaan met een 'Je moet vechten voor de 1e plek', zou ik er niet onwelwillend tegenover staan.
 

Ik zat er vanochtend net aan te denken op mijn werk: waarom nemen ze Mvogo niet over? En hoe gaat dat dan op de burelen bij PSV?
Ik vind de transfertijd misschien wel de leukste tijd van het seizoen en zou weleens bij die brainstormsessies aanwezig willen zijn.

Terug naar Mvogo, je weet wat je aan hem hebt. Als je hem vergelijkt met de mogelijke opties, zie ik nou niet iemand voorbij komen waarvan ik zeg/denk dat het een dikke Mvogo-verbetering is.

En net als met corners en vrije trappen is op pienanties prima te trainen voor keepers. Elke dag een half uurtje op reactievermogen, videoanalyse en timing moet volgens mij zeer prima te simuleren zijn.
 
Laatst bewerkt:

Ik zat er vanochtend net aan te denken op mijn werk: waarom nemen ze Mvogo niet over? En hoe gaat dat dan op de burelen bij PSV?
Ik vind de transfertijd misschien wel de leukste tijd van het seizoen en zou weleens bij die brainstormsessies aanwezig willen zijn.

Terug naar Mvogo, je weet wat je aan hem hebt. Als je hem vergelijkt met de mogelijke opties, zie ik nou niet iemand voorbij komen waarvan ik zeg/denk dat het een dikke Mvogo-verbetering is.
Ik wil nog steeds die keeper van Anderlecht hebben. Maar goed, als Mvogo de goede vorm vasthoudt scheelt het wel centen om hem goedkoop over te nemen. Geen idee hoeveel transfer funds PSV heeft of kan aanwenden bij de onvermijdelijke verkoop can Gakpo en/of Sangare.
 
Terug
Bovenaan Onderaan