Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Volgens mij valt dat reuze mee, althans, zijn percentage aangekomen ballen (totaal) zijn niet beduidend minder of beter dan van Onana, Stekelburg, Bizot of Pasveer. Of dat percentage lager is als je selectief naar lange uittrappen (>40m) kijkt in verhouding tot die van die concurrenten durf ik niet te zeggen, daar kijk ik veel te weinig wedstrijden voor.
 
Jammer. Ik vond hem een van de betere doelmannen van het laatste decennium. Zonder dat het een topper was. Misschien zegt dat ook meer over de anderen.

Van Drommel ben ik nog niet overtuigd, dus moet er dan weer een nieuwe goede doelman komen. Ik geloof ook niet dat Müller en Delanghe klaar zijn voor het eerste.
 
Heb hem heel het seizoen de hand boven het hoofd gehouden, maar mag wel weg van mij. Moet wel een echte concurrent voor Drommel komen in dat geval.
 
RB laat hem in Eindhoven er was geen belangstelling voor Mvgo. Nou lekker dan zitten wij er nog een jaar aan vast incl zijn huursom/salaris. Dure bankzitter.
Scherpen wordt voor 5 miljoen verkocht wat een verschil.

 
RB laat hem in Eindhoven er was geen belangstelling voor Mvgo. Nou lekker dan zitten wij er nog een jaar aan vast incl zijn huursom/salaris. Dure bankzitter.
Scherpen wordt voor 5 miljoen verkocht wat een verschil.

2 prima (jonge) keepers met eredivisie-ervaring die samen gaan uitmaken wie het wordt. Kon minder. Drommel is nog wat onwennig, maar ik heb het idee dat dat wel een vechtertje is.
 
RB laat hem in Eindhoven er was geen belangstelling voor Mvgo. Nou lekker dan zitten wij er nog een jaar aan vast incl zijn huursom/salaris. Dure bankzitter.
Scherpen wordt voor 5 miljoen verkocht wat een verschil.

Och och het gras bij de buren enzo.
 
Die mag een jaar lang zijn kans krijgen om te prutsen of slagen, miss Yvone heeft het geprobeerd en is al afgekeurd dus doei
Ik vind dat niet terecht. Keepte beter dan de keepers van de voorgaande 5 (?) seizoenen. Het is geen topper a la Gomes. Maar ik denk dat Drommel minder is. Wel een mooie trap uit de handen.
 
Ja.
Vooralsnog heeft Drommel niet overtuigd. Hij heeft een contract tot maar liefst 2026.
Of dat nu zo'n slimme zet is van PSV waag ik te sterk te betwijfelen. :cautious:
Ik denk ook dat het een Zoet 2.0 is maar toch heeft hij wel wat. Zal wel met Mvogo beginnen tegen Galatasaray.
 
Terug
Bovenaan Onderaan