Yvon Mvogo (K), Gehuurd van RB Leipzig

Isaksson had een beetje zijn image tegen. Niet de goedlachse clowneske donkere Zwitser maar de Zweedse registeraccountant die steeds weer met zijn armen stond te zwaaien. Verder wel een goede keeper en toch wel een tikje beter dan Mvogo.
Hij staat me toch vooral bij als 'Izwaksson'. Naar ik me herinner een redelijke lijnkeeper, dramatisch bij hoekschoppen en uittrappen/het voetballende gedeelte. Heel veel afzwaaiers over de zijlijn op eigen helft. Afstandsschoten kan ik me niet meer herinneren, maar misschien Zoet-achtig en dus slecht?
 
Hij staat me toch vooral bij als 'Izwaksson'. Naar ik me herinner een redelijke lijnkeeper, dramatisch bij hoekschoppen en uittrappen/het voetballende gedeelte. Heel veel afzwaaiers over de zijlijn op eigen helft. Afstandsschoten kan ik me niet meer herinneren, maar misschien Zoet-achtig en dus slecht?
3e keeper qua clean sheets (uitgaand van minimaal 100 wedstrijden onder de lat)

zie eerder bericht
 
Wat je al zegt in die post: clean sheets zeggen niet zoveel. Zoet heeft hetzelfde percentage als Isaksson en ook Zoet vond ik op 1 seizoen na een drama. Daar verandert een statistiek zonder context niets aan.
Zoiets. Een clean sheet met het duo Peppi en Kokkie is wel wat indrukwekkender dan eentje met Alex en Ooijee.
 
Excuses voor mijn onwetendheid, maar wie was deolikker? En likte hij echt deo?
Waterman dus. Filmpje niet kunnen zien, maar de database hier vergeet niets.
Toen keek ik alleen wedstrijden, maar hield me nog niet bezig met de bijzaken.

Wat een matige keeper was dat trouwens. Echt niet beter dan Tyton. Dat heb ik Advocaat nooit vergeven.
 
Isaksson had een beetje zijn image tegen. Niet de goedlachse clowneske donkere Zwitser maar de Zweedse registeraccountant die steeds weer met zijn armen stond te zwaaien. Verder wel een goede keeper en toch wel een tikje beter dan Mvogo.
Dit ben ik grondig oneens met je.
Isaksson heeft alleen tegen Utrecht goed gekeept.
 
Mvogo krijgt nog wel een kans. Het is nou ook weer niet dat hij er niks van kan. Heeft ook allemaal te maken met wat er voor hem gebeurt. De 2 backs waren continu weg. Misschien heb ik momenteel nog wel liever dan Drommel, want die maakt er momenteel ook een potje van qua ketsers.
 
Hij werd toen gehaald omdat hij goed mee kan voetballen, daar heb ik niets van gezien, ik vind het elke keer eng als hij de bal in de voet aangespeeld krijgt en zijn voetballende spelhervattingen zijn ook niet best.
 
Hij werd toen gehaald omdat hij goed mee kan voetballen, daar heb ik niets van gezien, ik vind het elke keer eng als hij de bal in de voet aangespeeld krijgt en zijn voetballende spelhervattingen zijn ook niet best.
Ik vond dat achteraf ook zwak argument. Al licht het misschien wel aan je vergelijkingsmateriaal. Unnerstall trapt elke bal over de zijlijn. Wat dat betreft gaat dat met Mvogo veel beter. Gewoon gemiddeld, denk ik. Drommel is daar wel meester in, trouwens.
 
Ik vond dat achteraf ook zwak argument. Al licht het misschien wel aan je vergelijkingsmateriaal. Unnerstall trapt elke bal over de zijlijn. Wat dat betreft gaat dat met Mvogo veel beter. Gewoon gemiddeld, denk ik. Drommel is daar wel meester in, trouwens.
Geen enkele uittrap van onze keeper beland bij een speler. Dus zo sterk is hij daar ook niet in. Hoop echt op iets beters volgend jaar
 
Dat is echt al zo ontzettend lang een typisch PSV-probleem. Ik kan me zelfs even geen PSV-keeper herinneren waar ik me niet aan geërgerd heb bij spelhervattingen.
Als het goed is gaat Drommel dan de eerste worden. Keepen lukte de laatste weken niet echt meer, maar spel hervatten kan ie iig wel :)
 
Geen enkele uittrap van onze keeper beland bij een speler. Dus zo sterk is hij daar ook niet in. Hoop echt op iets beters volgend jaar
Is het zo erg dan? Misschien heb ik de horror van Zoet en Unnerstall nog op het netvlies, dat je al gauw tevreden bent.
 
Geen enkele uittrap van onze keeper beland bij een speler. Dus zo sterk is hij daar ook niet in. Hoop echt op iets beters volgend jaar
Maar heeft dat niet ook te maken met het gebrek aan kopkracht van onze spelers? Met LdJ kregen we de bal vaak weer in het bezit bij een uittrap. Bij de huidige spelers zal dat wat minder vaak gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan