Davitamonnetje
Routinier
Hij heeft gezegd dat het rond is!
10-07-2025:
10-07-2025:
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Weer zo een wijf met een haarband. Weggegooid geld. Bij Valencia lachen ze net zo hard als dat wij hebben gedaan bij de verkoop van Dams.
Dit is inderdaad een extreem vrouwelijk Jezus figuur, Ralf.Weer zo een wijf met een haarband. Weggegooid geld. Bij Valencia lachen ze net zo hard als dat wij hebben gedaan bij de verkoop van Dams.
Dit is inderdaad een extreem vrouwelijk Jezus figuur, Ralf.
Ja ik denk ook dat hij komende oefenwedstrijd komt kijken.Zolang hij niet officieel gepresenteerd wordt door Stewart als speler van PSV in het shirt van PSV, geloof ik het niet ....![]()
Nou....hij is geland in Eindhoven en ik denk niet dat hij er even is om een Tinder date te scoren op het Stratumseind.Ja ik denk ook dat hij komende oefenwedstrijd komt kijken.![]()
www.readytogo.net
Wat een domoor. Die spelen we in Duitsland…Ja ik denk ook dat hij komende oefenwedstrijd komt kijken.![]()

Vandaag laatste dag voor ik ‘m naar geruchten verplaats hoor!Hebben ze em weer op de lijnvlucht terug naar Valencia gezet of wa?
Triple presentatie natuurlijk! Kovar er ook nog bij en dat dan lekker op zaterdag droppen, vlak voor het trainingskamp.Ze gaan voor die grote dubbelpresentatie met Van Bommel natuurlijk! #insideRuben&Yarek
Hadden ze vorig jaar niet het verschrikkelijke #creatingRuben&Yarektogether of heb ik dat verkeerd? Enorme cringeZe gaan voor die grote dubbelpresentatie met Van Bommel natuurlijk! #insideRuben&Yarek