Yarek Gasiorowski (V)

Weer zo een wijf met een haarband. Weggegooid geld. Bij Valencia lachen ze net zo hard als dat wij hebben gedaan bij de verkoop van Dams.
COMwoGlWEAAGHTz.jpg

Zolang hij niet officieel gepresenteerd wordt door Stewart als speler van PSV in het shirt van PSV, geloof ik het niet ....😏

Voetbal headliner: "Hij speelde dit seizoen 19 wedstrijden in La Liga en wordt geprezen om zijn atletische kwaliteiten, sterke linkerbeen, snelheid en technische vaardigheden, die hem tot een moderne, veelzijdige verdediger maken."

Atletische kwaliteiten, altijd +1

Ik heb geen tijd meer maar op het Sunderland forum ook besproken:

Op VI pro staat aan analyse waar je toch wel blij van wordt. Goed linkerbeen, sierlijke passing, intelligent, hoge startsnelheid, uitschuifbeen... Enige zwakte is z'n jeugdige onbezonnenheid, te ver doordekken etc. Als-ie dat uit z'n spel krijgt, aldus VI, is PSV "spekkoper".

Natuurlijk nooit zien spelen, maar ik krijg hier ook wel een goed gevoel bij. Eindelijk weer eens een boom van een kerel in de verdediging, in potentie een grote restwaarde en statistisch gezien een echte verdediger en niet iemand die eigenlijk op het middenveld hoort te spelen. Hij lijkt me ook wel complementair aan Flamingo. Enige zorgpuntje is misschien het gebrek aan aansturing achterin, daarin zullen Schouten en Olij een grote rol moeten pakken, verwacht ik.

Laten we hopen dat ze bij Feyenoord hun scout werk goed hebben gedaan. Ik heb er wel vertrouwen in, die scout voor verdedigers daar zat er al een paar keer goed bij met Hancko en Trainer.

Ze gaan voor die grote dubbelpresentatie met Van Bommel natuurlijk! #insideRuben&Yarek

Terug
Bovenaan Onderaan