Wim Jonk

Beloof je dat?



JONK
Ik had op de basisschool een meester en die spraken wij altijd aan met de voornaam. Gij mag zijn naam raden.
Mikassa bevat 2 goede letters, maar in dit geval geen 6jes mentaliteit.
Maar nogmaals ik heb het hier velen malen liever over voetbal heb gewoon totaal gebrek aan inspiriatie over onze Ex.
 
Laatst bewerkt:
Raar beleid bij Ajax. Davids aangesteld omdat ie zwart is en in het geval van Wim Jonk is de reden helemaal flauw. Dat je Jonk heet wil niet zeggen dat je goed met jonkies om kunt gaan.
 
Ik had op de basisschool een meester en die spraken wij altijd aan met de voornaam. Gij mag zijn naam raden.
Mikassa bevat 2 goede letters, maar in dit geval geen 6jes mentaliteit.
Maar nogmaals ik heb het hier velen malen liever over voetbal heb gewoon totaal gebrek aan inspiriatie over onze Ex.
Ik begrijp niet helemaal waar je heen wil.
 
Ik begrijp niet helemaal waar je heen wil.

That makes 2. Volgens mij hebben we het of over voetbalzaken en Jonk of niet. Ik had gezegd dat ik mijn mond niet zou houden over Wim en die deelte 2 letters met Mikassa.

En volgens mij begon Retro het wel over Wim Jonk de voetballer te hebben. Zullen we daarheen gaan.
 
Wim Jonk, daar ging het hier over.

Zoals Hoetierick al aangaf, dus.

Verder herinner ik meneer psvmaat er voor de zoveelste keer aan dat hij zich niet heeft te bemoeien met de vraag of andere forummers ongewenst offtopic gaan. Daar hebben we een forumleiding voor.
 
Klopt daar gaat de forumleiding over. Al snap ik niks van die opmerking. Dat de forumleiding daarover gaat wist ik namelijk al. Ik gaf alleen maar aan dat we het wat mij betreft over Jonk kunnen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan