Willy van de Kerkhof

Die fungeert daar als het debiele broertje.
Maar verder hebben zij anderen die de club wel met enige standing uitdragen. (Ondanks ik persoonlijk Cruijff een kwal vind, maar voor zijn club is het natuurlijk voor de achterban wel iemand waar ze trots op zijn).

Wij hebben in die rol bijna niemand. ALLEEN maar debiele broertjes........
Het punt is dat zij zelf Swart een functie geven binnen de club, hem belangrijk maken en dat zij hierdoor een soort ajax-cultuur creeren. Cruyff begint een oorlog, zet de hele club op zijn kop maar er komen spandoeken in het stadion als steun voor hem. Bij PSV had hij dit niet allemaal kunnen doen. Nee hij zou dan de club beschadigen enz.... Wij willen een topclub zijn maar zonder de sores em mores van een topclub. Dat gaat niet.
 
Het punt is dat zij zelf Swart een functie geven binnen de club, hem belangrijk maken en dat zij hierdoor een soort ajax-cultuur creeren. Cruyff begint een oorlog, zet de hele club op zijn kop maar er komen spandoeken in het stadion als steun voor hem. Bij PSV had hij dit niet allemaal kunnen doen. Nee hij zou dan de club beschadigen enz.... Wij willen een topclub zijn maar zonder de sores em mores van een topclub. Dat gaat niet.

Toevallig post ik in dat andere topic een mening die in de basis hetzelfde is als wat jij hier nu schrijft....:|
 
Gebroeders Van de Kerkhof bekritiseren Willems en Mertens
Lees hier verder: Klik!
 
Laatst bewerkt door een ninja:
"De media hopen gewoon dat PSV geen kampioen wordt"
Lees hier verder: Klik!
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Wil je er op letten geen volledige artikels meer te plaatsen, maar door te linken naar de desbetreffende nieuwswebsite? Ik kan me herinneren dat jij het, het beste begreep van allemaal in het topic waar de mededeling omtrent deze nieuwe regel werd gedaan. ;)
 
Wil je er op letten geen volledige artikels meer te plaatsen, maar door te linken naar de desbetreffende nieuwswebsite? Ik kan me herinneren dat jij het, het beste begreep van allemaal in het topic waar de mededeling omtrent deze nieuwe regel werd gedaan. ;)

Hahaha dat is waar. Dacht echter te weten dat deze site er geen bezwaar tegen maakt.

Maar is goed. zal het anders brengen :)
 
Willy en René vandaag 70 jaar!
(wel lullig dat Willy wel, maar René niet een eigen pagina in de Historie-sectie heeft (of ik heb er overheen gekeken...). Hoe lossen we dat op moderatoren? René een eigen pagina, of deze omdopen tot één Willy & René-topic?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan