Willy van de Kerkhof

Ja ik vind je een calimero, praat niet over wij, wat een geneuzel van je met je WIJ...:p
Ik blijf er bij. Calimero's, provinciaals en dat is inderdaad omdat ik het niet mee eens ben. Dat moet je ondertussen toch wel weten? Of ben je zwakzinnig aan het worden? En ja je moet dat maar kunnen slikken anders zijn jullie gewoon calimero's.
Calimero's.
Zichzelf verlagend tot de zwarte schapen van de Eeredivisie.
Lelijke eendjes
eenlingen
autisten
Portugezen
gebroken been
Ronaldo's

Portugezen en gebroken benen, ja. Maar vragen of Bacchus zwakzinnig aan het worden is, is toch niet nodig joh? ;)
 
Oh ja, verkeerde topic maar toch: Gomes mag ook terugkomen. :yeah:
 
Stiekem weet jij heel goed wat ik bedoel, kleine dondersteen! ;) Laten we het leuk houden.. Fel ok, mensen als zwakzinnig afschilderen, liever niet. Dank.

Had een smiley geplaatst hoor....;)
 
Psies.. ik vind jou echt een klootzak, IPF.. :D <-- smiley, niet boos worden! ;)
Maar goed, on-topic maar weer. De Van de Kerkhofjes, onze beroepszwetsers. Wel of geen iconen. :shifty:

Nou je doet de autisten echt te kort. Die zaten namelijk ook in mijn lijstje.:p
Kerkhofjes mogen zeggen wat ze willen. Alle psvérs mogen zeggen wat ze willen. Niemand wil schade toebrengen aan psv. Als geen enkele ex'psver zijn bek opentrekt over PSV, dan moet je je echt zorgen gaan maken. Maar kennlijk wordt je in Eindhoven alleen maar populairder als j onverschillig bent en nooit wat roept. Tja ieder zijn voorkeur.
 
Psies.. ik vind jou echt een klootzak, IPF.. :D <-- smiley, niet boos worden! ;)
Maar goed, on-topic maar weer. De Van de Kerkhofjes, onze beroepszwetsers. Wel of geen iconen. :shifty:

Iconen. Maak er een standbeeld of schilderijtje van, maar laat ze aub hun snaveltjes houden!
 
Nee, joh! miskendtalent staat er om bekend (louter desgevraagd!) zijn mening altijd weloverwogen te delen. :cool:

Tja de een heeft een weloverwogen mening(denkt ie?) en de ander gedraagt zich als een moraalridder. Ik zie dat als een keuze:p
 
Zo zijn wij. We zeiken af wat ons groot gemaakt heeft om vervolgens te klagen dat er nog zo weinig mensen met echte clubliefde zijn. (Y)

Ja je mag alleen praten als je iets positiefs te melden hebt over PSV. Dat er al 4 jaar weinig positiefs te melden is, is een hoop mensen kennelijk ontgaan. Sjaak Swart is zwakzinnig(ja Vedette@ die is zwakzinnig) als de pest maar wordt Mister Ajax genoemd. Die man kraamt alleen maar onzin uit, maar heeft binnen ajax gewoon aanzien. Miskendtalent@ zou zeggen dat ajax een sekte is en dat het daardoor zo werkt daar. Dat zal wel. Een ding is zeker: door functioneren als een sekte zijn ze zo goed georganiseerd en maken ze zoveel reclame voor zichzelf dat er een beeld ontstaat dat veel ex-ajacieden nog steeds veel om ajax geven en dat er een echte ajax-cultuur bestaat. En waar is dan de warme club PSV? Zijn er nog mensen die veel om psv geven? Een aantal probeert het maar die moeten hun snavel houden, vindt men.
 
Ja je mag alleen praten als je iets positiefs te melden hebt over PSV. Dat er al 4 jaar weinig positiefs te melden is, is een hoop mensen kennelijk ontgaan. Sjaak Swart is zwakzinnig(ja Vedette@ die is zwakzinnig) als de pest maar wordt Mister Ajax genoemd. Die man kraamt alleen maar onzin uit, maar heeft binnen ajax gewoon aanzien. Miskendtalent@ zou zeggen dat ajax een sekte is en dat het daardoor zo werkt daar. Dat zal wel. Een ding is zeker: door functioneren als een sekte zijn ze zo goed georganiseerd en maken ze zoveel reclame voor zichzelf dat er een beeld ontstaat dat veel ex-ajacieden nog steeds veel om ajax geven en dat er een echte ajax-cultuur bestaat. En waar is dan de warme club PSV? Zijn er nog mensen die veel om psv geven? Een aantal probeert het maar die moeten hun snavel houden, vindt men.

Tenzij Pino over PSV begint te kakelen. Dan grijpen we in.
 
Zo zijn wij. We zeiken af wat ons groot gemaakt heeft om vervolgens te klagen dat er nog zo weinig mensen met echte clubliefde zijn. (Y)

Nou, ik zie het zo: wij zijn slecht in het cultiveren van onze gecultiveerde clubhelden (Hiddink bijvoorbeeld, had hem al die jaren nauwer aan de club verbonden en wij hadden ons mega icoon gehad. Iemand met een topuitstraling)..en daardoor komen onze ongecultiveerde clubhelden ongevraagd naar voren.
Iedereen mag zeggen wat hij denkt of vind. En zeker, de gebroeders Beckers hebben als speler veel betekend. Maar kom op, is er nou hier echt iemand trots als zij gaan praten en zich daarbij min of meer in de positie manoeuvreren dat zij als spreekbuis van ook maar enig deel van onze club fungeren?
 
Nou, ik zie het zo: wij zijn slecht in het cultiveren van onze gecultiveerde clubhelden (Hiddink bijvoorbeeld, had hem al die jaren nauwer aan de club verbonden en wij hadden ons mega icoon gehad. Iemand met een topuitstraling)..en daardoor komen onze ongecultiveerde clubhelden ongevraagd naar voren.
Iedereen mag zeggen wat hij denkt of vind. En zeker, de gebroeders Beckers hebben als speler veel betekend. Maar kom op, is er nou hier echt iemand trots als zij gaan praten en zich daarbij min of meer in de positie manoeuvreren dat zij als spreekbuis van ook maar enig deel van onze club fungeren?

Tuurluk is het lachwekkend als zij iets gaan zeggen. Een hoop open deuren en dingen die zelfs Stevie Wonder had gezien. Maar ze spreken wel uit het hart. PSV gaat hen aan het hart. Juist datgene wat we zo hard nodig hebben in Eindhoven. Of in ieder geval waarover we zo stellig roepen dat het niet meer bestaat. Ook Kieft en De Mos (toch jongens met een Ajax-verleden) praten warm over PSV. Van Breukelen (een kwal eerste klas) organiseert met wat anderen een reünie voor oud-spelers. Ik vind dat mooi. Wil niet zeggen dat je het eens hoeft te zijn met alles wat er in Eindhoven gebeurt. Ik erger met de tering aan de manier waarop het de laatste jaren altijd aan anderen ligt. En ja, misschien zijn ze ook in Zeist inmiddels een beetje besmet met een anti-PSV-virus. Maar dat virus zijn we zelf gaan verspreiden. Als je wilt winnen, moet je tegen je verlies kunnen. En tegen kritiek. En tegen het feit dat de zon even wat meer schijnt in de Arena en de Kuip. Het is ook wel eens andersom geweest.
 
Nou, ik zie het zo: wij zijn slecht in het cultiveren van onze gecultiveerde clubhelden (Hiddink bijvoorbeeld, had hem al die jaren nauwer aan de club verbonden en wij hadden ons mega icoon gehad. Iemand met een topuitstraling)..en daardoor komen onze ongecultiveerde clubhelden ongevraagd naar voren.
Iedereen mag zeggen wat hij denkt of vind. En zeker, de gebroeders Beckers hebben als speler veel betekend. Maar kom op, is er nou hier echt iemand trots als zij gaan praten en zich daarbij min of meer in de positie manoeuvreren dat zij als spreekbuis van ook maar enig deel van onze club fungeren?
Sjaak Swart.
 
Die fungeert daar als het debiele broertje.
Maar verder hebben zij anderen die de club wel met enige standing uitdragen. (Ondanks ik persoonlijk Cruijff een kwal vind, maar voor zijn club is het natuurlijk voor de achterban wel iemand waar ze trots op zijn).

Wij hebben in die rol bijna niemand. ALLEEN maar debiele broertjes........
 
Terug
Bovenaan Onderaan