Willy van de Kerkhof

Heerlijk toch als je zo geen verstand van iets hebt en toch gewoon mag blaten in de media?

In de Telegraaf stonden weer leuke dingen. K. Perez denkt dat PSV binnen 20 minuten een rode kaart krijgt. Na het paginagrote artikel waarin Kuipers als vijand van PSV werd neergezet, lijkt mij hier een opzetje aanwezig.

PSV moet kennelijk van tevoren op de kast en denken dat Kuipers het gaat vergallen zodat ze te heftig gaan protesteren. Klusje voor de gedragsdeskundigen om deze media-opzet te bespreken. Ik vond onze spelers trouwens zeer bekwaam in de wedstrijd tegen Roda. Al het getreiter van de nicht in het paars ontlokte geen reactie. Goed gedaan.

Verder meent Willy dat Cillessen een wereldkeeper is, beter dan Van der Sar, Cech en Schmeichel samen. Niet te passeren deze gast.

Goed gedaan Willy. Nu is de carriere van Cillessen afhankelijk van deze ene wedstrijd. Verprutst hij het, verkruimelt hij onder de druk, kan hij direct bij het afval. Het is de dood of de gladiolen voor Cillessen. Spannend!

O, ik zal straks eens in de kantine de krant gaan bekijken.
 
"Willems denkt dat hij de Johan Cruijff van Eindhoven is"


10 April 2013 om 07:39
Willy van de Kerkhof is niet te spreken over de verdediging van PSV. De voormalig speler van de Eindhovenaren is voornamelijk niet te spreken over Jetro Willems, die dinsdag zijn contract bij PSV tot medio 2017 verlengde.

"Jetro Willems denkt dat hij op z'n negentiende de Johan Cruijff van Eindhoven is", zo sprak Van de Kerkhof uit in gesprek met De Telegraaf. "Laat hem lekker in zijn mandje blijven. Willems is veel te gemakzuchtig bij balverlies. Hij denkt: ’iemand anders vangt mijn man wel op."

Daarnaast vindt Van de Kerkhof het niet slim dat Atiba Hutchinson door trainer Dick Advocaat op de rechtsbackpositie wordt ingezet. "Hij voelt zich daar niet happy. Dat zie je aan zijn spel. Hij probeert tot ui den treure acties te maken", sloot Van de Kerkhof af.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
"Willems denkt dat hij de Johan Cruijff van Eindhoven is"


10 April 2013 om 07:39
Willy van de Kerkhof is niet te spreken over de verdediging van PSV. De voormalig speler van de Eindhovenaren is voornamelijk niet te spreken over Jetro Willems, die dinsdag zijn contract bij PSV tot medio 2017 verlengde.

"Jetro Willems denkt dat hij op z'n negentiende de Johan Cruijff van Eindhoven is", zo sprak Van de Kerkhof uit in gesprek met De Telegraaf. "Laat hem lekker in zijn mandje blijven. Willems is veel te gemakzuchtig bij balverlies. Hij denkt: ’iemand anders vangt mijn man wel op."

Daarnaast vindt Van de Kerkhof het niet slim dat Atiba Hutchinson door trainer Dick Advocaat op de rechtsbackpositie wordt ingezet. "Hij voelt zich daar niet happy. Dat zie je aan zijn spel. Hij probeert tot ui den treure acties te maken", sloot Van de Kerkhof af.

Opendeurengelul²
 
"Willems denkt dat hij de Johan Cruijff van Eindhoven is"


10 April 2013 om 07:39
Willy van de Kerkhof is niet te spreken over de verdediging van PSV. De voormalig speler van de Eindhovenaren is voornamelijk niet te spreken over Jetro Willems, die dinsdag zijn contract bij PSV tot medio 2017 verlengde.

"Jetro Willems denkt dat hij op z'n negentiende de Johan Cruijff van Eindhoven is", zo sprak Van de Kerkhof uit in gesprek met De Telegraaf. "Laat hem lekker in zijn mandje blijven. Willems is veel te gemakzuchtig bij balverlies. Hij denkt: ’iemand anders vangt mijn man wel op."

Daarnaast vindt Van de Kerkhof het niet slim dat Atiba Hutchinson door trainer Dick Advocaat op de rechtsbackpositie wordt ingezet. "Hij voelt zich daar niet happy. Dat zie je aan zijn spel. Hij probeert tot ui den treure acties te maken", sloot Van de Kerkhof af.

Als Willy Hutchinson liever niet als rechtback ziet, wie zou hij er nu dan neerzetten??
 
Als voetballer ja, nu word ik alleen maar heel erg moe van hem evenals van zijn broer.
Deze held won met PSV zowel de Uefa Cup in '78 en de Europa Cup 1 in '88. Zijn fameuze "jagen" heeft menige tegenstanders in een lastig parket gebracht. Een echte brabantse held !
 
Ja zullen we maar alle ex-psvers die enige vorm van kritiek hebben een spreekverbod opleggen? Want de kritiek is ook zoooo onterecht....ja laten we dat maar doen. Dan zijn we ook maar een klein provincieclubje zonder iconen en helden. Maar dan ook niet piepen als je door de rest van het land als zodanig wordt behandeld!

Ik ben helemaal voor zinvolle, opbouwende kritiek van PSV-iconen. Daar ben ik namelijk trots op. Deze heren kunnen wat mij betreft beter hun mond houden, om zo een icoon te blijven. Wat zij uitkramen is zelfs vaak niet grappig te noemen. Opendeuren tot de macht drie.
 
Ik ben helemaal voor zinvolle, opbouwende kritiek van PSV-iconen. Daar ben ik namelijk trots op. Deze heren kunnen wat mij betreft beter hun mond houden, om zo een icoon te blijven. Wat zij uitkramen is zelfs vaak niet grappig te noemen. Opendeuren tot de macht drie.
Hierboven werd gezegd dat ook van Breukelen zijn mond moest houden, vandaar mijn post;)
Mensen ergeren zich ook aan van Raaij, aan Hiddink en wie ook maar enigszins kritiek uit op PSV, of het nou oud-psvers zijn of onze tegenstanders. Nou dan blijf ik bij mijn post dat je dan maar een klein provinciaal clubje mag zijn die zichzelf graag klein en calimero ziet met heel veel vijanden.
 
Hierboven werd gezegd dat ook van Breukelen zijn mond moest houden, vandaar mijn post;)
Mensen ergeren zich ook aan van Raaij, aan Hiddink en wie ook maar enigszins kritiek uit op PSV, of het nou oud-psvers zijn of onze tegenstanders. Nou dan blijf ik bij mijn post dat je dan maar een klein provinciaal clubje mag zijn die zichzelf graag klein en calimero ziet met heel veel vijanden.
Hou alsjeblieft op met dat geneuzel, man! Alles waar jij het niet mee eens bent kun je niet wegschrijven onder calimerogedrag.

Als mensen kritiek hebben, is dat prima. Mensen als Van Raaij en van Breukelen, die de club aantoonbaar in zwaar weer hebben gebracht met hun korte termijn handelen en / of tot lachertje hebben gemaakt met eerdere mediaoptredens, moeten hun snavel houden in de media. Als je daadwerkelijk wat wilt bijdragen dan doe je dat niet via de media. Het is namelijk niet zo dat je alles dient te pikken van iedereen die ooit een functie had bij PSV. Iemand die PSV een warm hart toedraagt, werkt constructief en niet destructief.
Van Raaij roept van alles om interessant te doen en met z'n kop in de media te blijven. De Kerkhofjes idem. En de media? Die maken handig gebruik van de ijdelheid van deze mensen en blijven hen opzoeken, met gegarandeerd resultaat. Gooi er een euro in en het begit te raaskallen... En als wij dat dan niet slikken, dan vind jij dat wij ons gedragen als calimero? Dat ben ik volstrekt oneens met je.
 
Hou alsjeblieft op met dat geneuzel, man! Alles waar jij het niet mee eens bent kun je niet wegschrijven onder calimerogedrag.

Als mensen kritiek hebben, is dat prima. Mensen als Van Raaij en van Breukelen, die de club aantoonbaar in zwaar weer hebben gebracht met hun korte termijn handelen en / of tot lachertje hebben gemaakt met eerdere mediaoptredens, moeten hun snavel houden in de media. Als je daadwerkelijk wat wilt bijdragen dan doe je dat niet via de media. Het is namelijk niet zo dat je alles dient te pikken van iedereen die ooit een functie had bij PSV. Iemand die PSV een warm hart toedraagt, werkt constructief en niet destructief.
Van Raaij roept van alles om interessant te doen en met z'n kop in de media te blijven. De Kerkhofjes idem. En de media? Die maken handig gebruik van de ijdelheid van deze mensen en blijven hen opzoeken, met gegarandeerd resultaat. Gooi er een euro in en het begit te raaskallen... En als wij dat dan niet slikken, dan vind jij dat wij ons gedragen als calimero? Dat ben ik volstrekt oneens met je.

Schijt aan Calimero, maar die Willy en Rene komen toch echt uit een ei gekropen....Als dat je iconen zijn, dan heb je verder geen vijanden nodig


Als dom zijn een snack was, dan heetten Willy en Rene wel Beckers met hun achternaam......:eek:
 
Schijt aan Calimero, maar die Willy en Rene komen toch echt uit een ei gekropen....Als dat je iconen zijn, dan heb je verder geen vijanden nodig



Als dom zijn een snack was, dan heetten Willy en Rene wel Beckers met hun achternaam......:eek:

Nee, dit zijn de iconen waar we ja en amen naar moeten knikken... :bye:
 
Wij hebben Wim Kieft. Een van de weinige ex-spelers die nog wel eens openlijk aangeeft echt wat met PSV te hebben. Vind ik leuk.
Kieft... De man die je altijd aan kon spelen, ook als hij in de dekking liep. Schermde de bal gewldig goed af en deed er dan vervolgens iets mee wat we al jaren weinig zien in Eindhoven; hij speelde 'm, aanvallend, naar iemand in hetzelfde shirt. Held.
 
Kieft... De man die je altijd aan kon spelen, ook als hij in de dekking liep. Schermde de bal gewldig goed af en deed er dan vervolgens iets mee wat we al jaren weinig zien in Eindhoven; hij speelde 'm, aanvallend, naar iemand in hetzelfde shirt. Held.

Hij is ook een verademing in de praatprogramma's. Gaat niet mee in de plas en poephumor, blijft rustig en net als hij met de bal altijd wat zinnigs deed, is dat ook met woorden zo.
 
Kieft... De man die je altijd aan kon spelen, ook als hij in de dekking liep. Schermde de bal gewldig goed af en deed er dan vervolgens iets mee wat we al jaren weinig zien in Eindhoven; hij speelde 'm, aanvallend, naar iemand in hetzelfde shirt. Held.

De Pelle avant la lettre. Ook mislukt in Italia.
 
Hou alsjeblieft op met dat geneuzel, man! Alles waar jij het niet mee eens bent kun je niet wegschrijven onder calimerogedrag.

Als mensen kritiek hebben, is dat prima. Mensen als Van Raaij en van Breukelen, die de club aantoonbaar in zwaar weer hebben gebracht met hun korte termijn handelen en / of tot lachertje hebben gemaakt met eerdere mediaoptredens, moeten hun snavel houden in de media. Als je daadwerkelijk wat wilt bijdragen dan doe je dat niet via de media. Het is namelijk niet zo dat je alles dient te pikken van iedereen die ooit een functie had bij PSV. Iemand die PSV een warm hart toedraagt, werkt constructief en niet destructief.
Van Raaij roept van alles om interessant te doen en met z'n kop in de media te blijven. De Kerkhofjes idem. En de media? Die maken handig gebruik van de ijdelheid van deze mensen en blijven hen opzoeken, met gegarandeerd resultaat. Gooi er een euro in en het begit te raaskallen... En als wij dat dan niet slikken, dan vind jij dat wij ons gedragen als calimero? Dat ben ik volstrekt oneens met je.
Ja ik vind je een calimero, praat niet over wij, wat een geneuzel van je met je WIJ...:p
Ik blijf er bij. Calimero's, provinciaals en dat is inderdaad omdat ik het niet mee eens ben. Dat moet je ondertussen toch wel weten? Of ben je zwakzinnig aan het worden?:p En ja je moet dat maar kunnen slikken anders zijn jullie gewoon calimero's.
Calimero's.
Zichzelf verlagend tot de zwarte schapen van de Eeredivisie.
Lelijke eendjes
eenlingen
autisten
Portugezen
gebroken been
Ronaldo's
 
Laatst bewerkt:
Kieft... De man die je altijd aan kon spelen, ook als hij in de dekking liep. Schermde de bal gewldig goed af en deed er dan vervolgens iets mee wat we al jaren weinig zien in Eindhoven; hij speelde 'm, aanvallend, naar iemand in hetzelfde shirt. Held.

In hetzelfde shirt? Nee? Hoeveel gouden ballen heeft die man dan wel niet gewonnen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan