Willem II - PSV | Zondag 9 mei | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
tQM7BWC.jpg
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Jaja, ik kick hem ff naar boven. Uit tegen de nummer 16 (?). Dat is een moetje!
 
We spelen zonder Mo, schijnt de hele week ziek te zijn geweest en heeft derhalve niet getraind.
 
Het begint nu wel heel erg bizarre vormen aan te nemen. Hoe kan een jonge gast waarvan je verwacht dat hij, gezien zijn beroep, goed omgaat met zijn lichaam, zó vaak ziek zijn??

Volgens mij is dit alweer de 3e (?) keer dit seizoen en is er geen professionele voetballer vaker ziek dan Mo.
 
Het begint nu wel heel erg bizarre vormen aan te nemen. Hoe kan een jonge gast waarvan je verwacht dat hij, gezien zijn beroep, goed omgaat met zijn lichaam, zó vaak ziek zijn??

Volgens mij is dit alweer de 3e (?) keer dit seizoen en is er geen professionele voetballer vaker ziek dan Mo.
Vooral zorgelijk omdat het volgensmij ook geen corona betreft.

Maar goed kan ook pech zijn of meer aan de hand. Het is wel zorgelijk en draagt niet bij aan de situatie.
 
Het begint nu wel heel erg bizarre vormen aan te nemen. Hoe kan een jonge gast waarvan je verwacht dat hij, gezien zijn beroep, goed omgaat met zijn lichaam, zó vaak ziek zijn??

Volgens mij is dit alweer de 3e (?) keer dit seizoen en is er geen professionele voetballer vaker ziek dan Mo.

Ah, ik postte ook dat hij alweer ziek was, maar je was me (ruimschoots) voor. :)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan