Willem II - PSV | Zondag 9 mei | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
In de categorie wedstrijden die ik over ga slaan is genomineerd.. Conclusie degene die wel kijkt krijgt vast een leuke middag.
 
Mo is helemaal niet ziek. Zal iets met de Ramadan te maken hebben waarom hij afwezig is denk ik.

Oprotten met hem en zijn ramadan, ongesteldheid en borderline issues :braak:
Zijn meer mensen die het hebben of aan doen maar zij gedragen zich wel normaal, deze pannenkoek denkt dat hij boven god of allah in zijn geval staat. Zulke parasieten moet je gewoon verbannen van voetbal laat staan achter staan. Ik ben op het punt dat ik hoop dat niemand hem wilt kopen/afhalen en dat die gewoon bij PSV ergens op een zijspoor beland en met de amateurs traint tot 2022, en dan uitzwaaien met wat middelvingers
 
Oprotten met hem en zijn ramadan, ongesteldheid en borderline issues :braak:
Zijn meer mensen die het hebben of aan doen maar zij gedragen zich wel normaal, deze pannenkoek denkt dat hij boven god of allah in zijn geval staat. Zulke parasieten moet je gewoon verbannen van voetbal laat staan achter staan. Ik ben op het punt dat ik hoop dat niemand hem wilt kopen/afhalen en dat die gewoon bij PSV ergens op een zijspoor beland en met de amateurs traint tot 2022, en dan uitzwaaien met wat middelvingers
Tsja vrijheid in godsdienst.. Wat ik me afvraag is of Mo tegen PSV heeft gezegd dat hij ziek is, of dat hij heeft gezegd dat hij afwezig is omdat er een speciale dag is binnen de ramadan. (ik heb onvoldoende verstand ervan dus weet niet of het een speciale dag is)
 
Tsja vrijheid in godsdienst.. Wat ik me afvraag is of Mo tegen PSV heeft gezegd dat hij ziek is, of dat hij heeft gezegd dat hij afwezig is omdat er een speciale dag is binnen de ramadan. (ik heb onvoldoende verstand ervan dus weet niet of het een speciale dag is)

Heeft niks met godsdienst te maken, ik zie 100den moslims spelen zonder problemen of issues, alleen onze diva heeft altijd wat. Ramadan, ongesteld, hoofdpijn, kleine pimol doet pijn, altijd wat om zijn exit maar te forceren zo. Ziektes gun je niemand, maar hij heeft niks en speelt het allemaal vies, daarom kots ik hem uit. Ben al zo ver dat ik hem of niks gun of een top transfer om hem maar te zien falen en huilen ergens
 
Tsja vrijheid in godsdienst.. Wat ik me afvraag is of Mo tegen PSV heeft gezegd dat hij ziek is, of dat hij heeft gezegd dat hij afwezig is omdat er een speciale dag is binnen de ramadan. (ik heb onvoldoende verstand ervan dus weet niet of het een speciale dag is)
Ramadan periode duurt t/m 12 mei. Op 12 mei in de avond begint het suikerfeest.
Vandaag dus geen speciale dag dus in verband met de Ramadan. Voor Ihattaren is het waarschijnlijk een dag van ... Jammer dan ... :cautious: :bye:
Het is moederdag dat wel. :)
 
:unsure: Ik weet niet waar jouw rechter rijtje begint. :rolleyes:

22 november FC Twente - PSV 1-1
6 december Heerenveen - PSV 2-2
13 februari ADO Den Haag - PSV 2-2
2 mei PSV - Heerenveen 2-2
Hmm, Had Heerenveen hoger geschat. Maar dan nog, tegen de kelder laten we weinig liggen. Erger mij kapot dat het halve forum al op t bed ligt te wenen alsof we met 6-0 zijn afgedroogd.
 
Hmm, Had Heerenveen hoger geschat. Maar dan nog, tegen de kelder laten we weinig liggen. Erger mij kapot dat het halve forum al op t bed ligt te wenen alsof we met 6-0 zijn afgedroogd.
Al ergernis voor de wedstrijd. :rolleyes: Het wordt steeds erger. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ramadan periode duurt t/m 12 mei. Op 12 mei in de avond begint het suikerfeest.
Vandaag dus geen speciale dag dus in verband met de Ramadan. Voor Ihattaren is het waarschijnlijk een dag van ... Jammer dan ... :cautious: :bye:
Het is moederdag dat wel. :)
Nou, eigenlijk is elke dag in de ramadan een speciale dag. ;)
Maar gisteren was waarschijnlijk wel een extra speciale nacht in de ramadan genaamd "Laylat al Qadr", met extra zegeningen. Dus proberen moslims die nacht maar ook bijvoorbeeld door de dag heen om heel veel qua geloof te doen. En in de nacht dus naar de moskee wat volgens mij in de post van Ihattaren gebeurde.

Of hij dan ziek genoeg was om een training voorbij te laten schieten, maar fit genoeg om naar buiten/de moskee te gaan, is wel discutabel. Hoe dan ook, weer dom van hem om dit dan ook te gaan posten..
 
Nou, eigenlijk is elke dag in de ramadan een speciale dag. ;)
Maar gisteren was waarschijnlijk wel een extra speciale nacht in de ramadan genaamd "Laylat al Qadr", met extra zegeningen. Dus proberen moslims die nacht maar ook bijvoorbeeld door de dag heen om heel veel qua geloof te doen. En in de nacht dus naar de moskee wat volgens mij in de post van Ihattaren gebeurde.

Of hij dan ziek genoeg was om een training voorbij te laten schieten, maar fit genoeg om naar buiten/de moskee te gaan, is wel discutabel. Hoe dan ook, weer dom van hem om dit dan ook te gaan posten..
Hoe dan ook ... Ik geloof Ihattaren niet meer. :cautious:
 
Ramadan periode duurt t/m 12 mei. Op 12 mei in de avond begint het suikerfeest.
Vandaag dus geen speciale dag dus in verband met de Ramadan. Voor Ihattaren is het waarschijnlijk een dag van ... Jammer dan ... :cautious: :bye:
Het is moederdag dat wel. :)

8/9 mei is nacht van fe beslissing voor Moslims dus niet helemaal zo dat er niks is.
On topic, Mo heeft zijn beslissing in ieder geval gemaakt 😂
 
ik zie de post trouwens niet (wel push-ups en een groet aan de fans)... is het bericht verwijderd?
In zijn story staat ie nog. Om die te zien klik ff op zijn profielfoto bovenaan. Daar zie je hem rond 12u snachts buiten zitten met zijn familie (?)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan