Willem II - PSV | Zondag 9 mei | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Setje dramaqueens hier, tegen t rechter rijtje hebben we dit seizoen welgeteld 1x puntverlies geleden. Gewoon 1-4 vanmiddag.
:unsure: Ik weet niet waar jouw rechter rijtje begint. :rolleyes:

22 november FC Twente - PSV 1-1
6 december Heerenveen - PSV 2-2
13 februari ADO Den Haag - PSV 2-2
2 mei PSV - Heerenveen 2-2
 
:unsure: Ik weet niet waar jouw rechter rijtje begint. :rolleyes:

22 november FC Twente - PSV 1-1
6 december Heerenveen - PSV 2-2
13 februari ADO Den Haag - PSV 2-2
2 mei PSV - Heerenveen 2-2
Waar stonden die clubs op het moment van spelen? Maar ik denk dat het dan wel meer dan 1 is.
 
Waar stonden die clubs op het moment van spelen? Maar ik denk dat het dan wel meer dan 1 is.
FC Twente hoort niet eens thuis in de eredivisie.
Zelfs niet in het betaald voetbal. Hoort thuis in het rijtje fraude. :bye:
Maar ach welke club fraudeert niet? :rolleyes: :cautious: :sneaky:
 
Mo is helemaal niet ziek. Zal iets met de Ramadan te maken hebben waarom hij afwezig is denk ik.

Zie zijn story op insta

Hij is een kind en spijbelt. :sneaky:
En het is niet de eerste keer. :cautious: Zal ook niet de laatste keer zijn. Gedraagt zich niet als een prof. Waarschijnlijk is zijn gebrek aan de juiste mentaliteit zijn grootste belemmering om te slagen als profvoetballer. Met talent alleen kom hij er niet.
 
Begroting PSV: 78 miljoen Begroting AZ: 25 miljoen
Voor het 2e jaar op rij achter AZ eindigen zou een fiasco zijn.

Precies dit ... je kunt er incidenteel een keer achter eindigen, maar met een drievoudige begroting twee jaar op rij zou een wanprestatie zijn (en mismanagement, tenzij de bankrekening met gigabedragen groeit, maar dat is bij ons niet zo)

Eigenlijk is het al een wanprestatie, omdat we zo ver van Ajax staan en na 32 wedstrijden nog geen afstand van AZ hebben kunnen nemen, ondanks het genoemde verschil in financiële mogelijkheden.

Als PSV tweede wordt is dat zeker geen schande, maar de manier waarop PSV speelt is dat al twee seizoenen wel
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan