Willem II - PSV | Zondag 10 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
gkKV7PN.png
 
Kuipers fluit Brabants onderonsje tussen Willem II en PSV

link

De KNVB heeft Björn Kuipers aangesteld als scheidsrechter voor het treffen tussen Willem II en PSV. Dit seizoen floot Kuipers nog geen eerder duel van PSV. Kuipers was ook de scheidsrechter toen Willem II - PSV twee seizoenen terug in 5-0 eindigde. :oops: :cautious:
 
We spelen in Tilburg tegen het Ajax van het Zuiden....en Willem II schat ik wel hoger in dan Sparta....dus, een iets betere Willem II dan Sparta, die ook nog thuis voor eigen publiek speelt, waarbij we ook nog Bergwijn en Malen zullen missen, en waarbij we zeer waarschijnlijk ook nog de deceptie van aanstaande donderdag tegen Lask zullen moeten verwerken, en dan tot overmaat van ramp een blunderende Zoet op doel, dat zijn bij elkaar allemaal ingredienten voor de volgende puntenverlies in de eredivisie en in dat geval het onvermijdelijke ontslag voor Mark en zijn technische staf....ik denk aan een eindstand van 3-2....helaas, ik moet wel realistisch blijven....dagdromen zet geen zoden aan de dijk....!!
 
We spelen in Tilburg tegen het Ajax van het Zuiden....en Willem II schat ik wel hoger in dan Sparta....dus, een iets betere Willem II dan Sparta, die ook nog thuis voor eigen publiek speelt, waarbij we ook nog Bergwijn en Malen zullen missen, en waarbij we zeer waarschijnlijk ook nog de deceptie van aanstaande donderdag tegen Lask zullen moeten verwerken, en dan tot overmaat van ramp een blunderende Zoet op doel, dat zijn bij elkaar allemaal ingredienten voor de volgende puntenverlies in de eredivisie en in dat geval het onvermijdelijke ontslag voor Mark en zijn technische staf....ik denk aan een eindstand van 3-2....helaas, ik moet wel realistisch blijven....dagdromen zet geen zoden aan de dijk....!!
Aha, dus Willem II is beter dan Sparta (plek 6 om 11, 3 punten verschil). Maar PSV is dan weer niet beter dan Willem II (plek 3 met 5 punten voorsprong).
 
Willem II is meestal lastig voor ons. Ik verwacht weer een gelijkspelletje of nederlaag. Willem II kan de ballen er met het fanatieke publiek lekker in pompen en met een wijfelende Zoet op doel is dat een garantie voor problemen. Wij laten Willem II lekker aan de bal dus zal genoeg gevaar voor het doel van Zoet komen. In de omschakeling hebben wij op het moment niet de spelers die van die ruimte gebruik kunnen maken dus ik verwacht een zeer moeizame middag (plus dat we donderdag nog in de benen zullen hebben).
 
Hier kijk ik dus echt niet naar uit, ik hoor de knikkende knieën van onze spelers al.
 
3-0, misschien 4-0. Vooruit, misschien 3-1 of toch 4-1. Eretreffertje die Willem II ons wel gunt. Busje zal wel weer opgewacht worden door een stel tokkie's. En voila, daar sta je dan als club. Binnen een maand alles weg en negatief in het nieuws.

Schaamte gieren door mijn lichaam heen van dit PSV.
 
Ik zeg het niet graag maar hoop op een gigantische afstraffing. Competitie is toch al klaar en dan moet er tenminste wat gebeuren.
Maar wanneer iedereen denkt dat ze gaan verliezen zullen ze wel een resultaat halen en kunnen we nog langer genieten van dit inspiratieloze bagger efltal met idem coach.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan