Willem II - PSV | Zaterdag 25 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ajax gaat zeker punten verspelen. Ajax heeft t tegen PSV altijd lastig en rond de maand December verliezen we steevast 6-8 punten. Maar zie PSV zelf ook niet foutloos worden.

Zie trouwens veel reacties op mijn post met Zum kotsen emote. Ik snap dat de realiteit niet leuk is maar zeg toch niets raars of provocerends?
Tja ik vraag me eigenlijk af waarom je dit zelf niet ziet.
Ook al is het zo waar als het maar kan en win je zelfs tien jaar achter elkaar de Champions league.
Ik ben het ook met Weltmeiser eens.
 
Het forum stond er om bekend een forum voor iedereen te zijn. Tuurlijk zullen Ajacieden hier vaker posten wanneer de resultaten goed zijn. We hebben een zeer goede groep moderators die dat prima kunnen handelen. Jij nu en JB en nog een handje vol plaatsen de drempel die hier op het forum nooit heeft gelegen. Dit, plus veel betweterig gedrag doet mij besluiten mijn account op te heffen. Ik zei 2 dagen terug al dat ik zou stoppen met posten maar dit is echt de laatste post. Het forum is niet meer het forum waar ik altijd zo graag de laatste posts las en baalde als er nog steeds geen nieuwe post was. Dat balen is al een tijdje weg en hier laat ik het dan ook bij. Geen verwijt naar een ieder. Is gewoon mijn eigen kijk op het geheel. Veel plezier u allen met het posten.
Jammer, mooi eigen geluid.

Het ga je goed!

(en wellicht tot later 🙏)
 
Wat is dat toch? In de Cocu periode en het succes heb ik nooit enige behoefte gehad om es ff lekker te gaan oreren op fora van andere clubs... blijf het apart vinden...
Jij niet, maar er zijn genoeg die dat wel leuk vinden. Sommigen gaan vaak zelfs voorbarig al roepen dat de platte kar alvast van stal kan e.d. "Doe dat nou niet" denk ik dan, maar ze zijn er dus, die dat leuk vinden om te doen.
 
Jij niet, maar er zijn genoeg die dat wel leuk vinden. Sommigen gaan vaak zelfs voorbarig al roepen dat de platte kar alvast van stal kan e.d. "Doe dat nou niet" denk ik dan, maar ze zijn er dus, die dat leuk vinden om te doen.
Het scheelt misschien dat er een ploeg is die ik interessant vind. De rest is bijzaak..
 
Moet je zeker niet doen. Ik quote jou maar had ook 6 anderen kunnen zijn. Nogmaals geen verwijt maar mijn eigen kijk op het geheel. Neem het dus niet te persoonlijk.
Heel jammer, ik kan er begrip voor opbrengen, maar toch heel jammer. Misschien moet je even een paar weekjes pauze nemen en dan weer heroverwegen. Laat in ieder geval je trots je er niet van weerhouden om terug te komen. Het ga je goed
 
Het verschil op dit moment met Feyenoord is onze reactie in de media waarin we zogenaamd samen winnen en samen verliezen en Drommel in de armen sluiten na zijn geblunder en dat Til na de 5-3 winst boos is dat het nooit zover mag komen. Psychologie van de koude grond, maar het illustreert wel enigszins hoe het zit.
Wat betreft reactie in media. Na wedstrijden tegen AZ, ga en W2 zeggen dat die tegenstanders zo goed zijn en dat je eigen elftal nog beter speelde dan tegen Ajax, daar kan ik me alleen maar voor schamen.
Kunnen we alsjeblieft ophouden met dat soort uitspraken trainer?!
Op een positieve noot, het spel van PSV met Sangare was op zich echt een sprong vooruit tov de vorige wedstrijden. En nee, het was niet super herr Schmidt maar het zag er wel beter uit.
 
Wat betreft reactie in media. Na wedstrijden tegen AZ, ga en W2 zeggen dat die tegenstanders zo goed zijn en dat je eigen elftal nog beter speelde dan tegen Ajax, daar kan ik me alleen maar voor schamen.
Kunnen we alsjeblieft ophouden met dat soort uitspraken trainer?!
Op een positieve noot, het spel van PSV met Sangare was op zich echt een sprong vooruit tov de vorige wedstrijden. En nee, het was niet super herr Schmidt maar het zag er wel beter uit.
Dat was dan ook een suggestieve vraag van Hans Kraaij. Dat wordt vaker aan Schmidt gevraagd en de vergelijking met Ajax wordt ook niet door hem gemaakt, maar door de (ESPN) journalisten. Misschien moet Roger daar maar omheen praten en het weer naar PSV toetrekken. Hoewel hij volledig gelijk heeft als hij zegt dat Ajax door de financien aan zn stand verplicht is kampioen te worden en PSV een underdogrol heeft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan