Willem II - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
OKmTLeY.png
 
Van Bommel vindt met nog maar een paar wedstrijden te gaan eindelijk de formatie waarin hij veel vaker had moeten spelen na de winterstop: met Guti en Gakpo aan de aftrap.

1-4 met minimaal 2 assists van Gakpo.
 
Wordt zo`n pot waar je met 4-1 kan winnen, als we eindelijk es efficient worden met de kansen. Anders is puntverlies gewoon mogelijk.
 
Een overtuigende overwinning van PSV en Ajax zal toch gaan twijfelen. Nu gaan ze er van uit dat PSV mentaal een probleem heeft door de achterstand maar als je met 0-3 wint in Tilburg, dan zullen zij ook anders hun wedstrijden in gaan.
 
Een overtuigende overwinning van PSV en Ajax zal toch gaan twijfelen. Nu gaan ze er van uit dat PSV mentaal een probleem heeft door de achterstand maar als je met 0-3 wint in Tilburg, dan zullen zij ook anders hun wedstrijden in gaan.
In dat geval Utrecht thuis en fe Graafschap uit. Het is niet zo dat we nog 6 weken de druk erop kunnen houden.
 
Looks for me like a difficult round, expect 1-2 win. I didn't think that we can work on a goal difference and achieve positive balance in the last three games, so right now my feelings are just like hope for the best and expect the worst. That point loss with Vitesse was very unnecessary and stupid, I just can't forget it and it could be completely different for now if we managed to win then. Maybe today Vitesse also can show their class and will earn a draw or win today? I was always positive about PSV and I was almost sure that after this season we will be the champions (yep, as all true supporters know and believe in their favourite club), but for today it seems that not gonna happen this season. If I could be wrong...
 
De kop dekt de lading totaal niet! Ik zie nergens “Ajax bewust kampioen willen maken” oid. Sterker nog ik zie dat een van die twee jongens zegt dat PSV onterecht commentaar krijgt... Diegene die dit artikel heeft geschreven is alleen maar uit geweest op sensatie.
Dat gevoel had ik ook.
 
Wordt best een moeilijke wedstrijd, net als die anderen na de winterstop. Ik hoop op 1-3
Het valt of staat met de juiste opstelling en juiste strijdplan....als PSV voorzichtig opent en ervoor zorgt dat Willem II kan opbouwen in het eerste kwartier, dan kan PSV het schudden in Tilburg..... maar start PSV als een wervelwind vanaf het allereerste fluitsignaal, dan trekt PSV de wedstrijd naar zich toe en geloof ik in een overtuigende zege met als eindstand 1-3...
 
Het valt of staat met de juiste opstelling en juiste strijdplan....als PSV voorzichtig opent en ervoor zorgt dat Willem II kan opbouwen in het eerste kwartier, dan kan PSV het schudden in Tilburg..... maar start PSV als een wervelwind vanaf het allereerste fluitsignaal, dan trekt PSV de wedstrijd naar zich toe en geloof ik in een overtuigende zege met als eindstand 1-3...

Ligt ook aan Willem II. Ben bang dat ze liever duels opzoeken en op de omschakeling aanzen in plaats van uit balbezit spelen.
 
Het valt of staat met de juiste opstelling en juiste strijdplan....als PSV voorzichtig opent en ervoor zorgt dat Willem II kan opbouwen in het eerste kwartier, dan kan PSV het schudden in Tilburg..... maar start PSV als een wervelwind vanaf het allereerste fluitsignaal, dan trekt PSV de wedstrijd naar zich toe en geloof ik in een overtuigende zege met als eindstand 1-3...

Dat heeft Vitesse vandaag maar weer eens aangetoond, net als PSV het al eerder aantoonde in de Arena. Bij Willem II zijn er al een paar aan het opscheppen dat ze zeker weten dat ze de titelstrijd in het voordeel van Ajax gaan beslechten. Dat zou voor mij persoonlijk wel een reden zijn om er gigantisch bovenop te klappen daar in Tilburg, maar ik weet niet hoe de spelers zoiets opvatten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Onze jongens zouden er graag boven op willen knallen, direct vanaf het vegin, maar we weten uiteraard niet wat Mark in gedachten heeft...en zoals Mark na de winterstop speelt en de wedstrijd begint, zal W2 direct in het zadel geholpen worden en de greep op het spel niet meer weggeven....daar ben ik bang voor....en als excuus zal hij het afgeven op de jongens, die er geen geloof meer hebben in het kampioenschap na de winst van Ajax vanavond op Vitesse.....
 
Guti echt laten starten, die wil zich wel bewijzen. Ik zou Pereiro ook weer laten starten daar. Niet teveel op resultaat willen spelen, maar inzetten op goals. Dan rol je ze met 5-0 op.

Dat hoop ik, dus zal het wel weer vanuit de controle moeten, Mark is zo conservatief als schoonpapa Bert.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan