Wielrennen

Of heb je ze te negeren. Moeilijk regeren als je tegen de rechterlijke macht en de EU wil ingaan.
Negeren is prima, maar we zoeken over het algemeen nog wel een coalitie van min. 76 zetels. Dat wordt met een groeiend aantal zetels van Trumpisten steeds moeilijker.
 
Negeren is prima, maar we zoeken over het algemeen nog wel een coalitie van min. 76 zetels. Dat wordt met een groeiend aantal zetels van Trumpisten steeds moeilijker.
Ja, het feit dat de Trumpisten, maar in het algemeen ook het (fictieve) zetelaantal van partijen die bestuurlijke verantwoordelijkheid nemen of zouden willen nemen (CDA, PvdA, VVD, D66, CU, GL) maar blijft dalen. Terwijl zelfs een aantal daarvan ook al Trumpistische trekjes vertoont af en toe. Volgens mij stonden die partijen samen recent zelfs onder de 76, moet je nagaan...

Maar goed, dat peloton wordt zo dus wel flink uit elkaar getrokken. Hoe krijgen we ze weer bij elkaar? En wie durft verantwoordelijkheid te nemen om voorop te gaan fietsen?
 
Nou, kom op hé, in het wielrentopic van de boeren naar Trump?
Dan ga ik ook maar even los.
Waar komt al die natuur-teringzooi hedentendage vandaan?
Van de Nederlandse boeren rond de Veluwe of toch van de shell, bp, midden oosten, VS en meerdere van dat soort criminele, nee sterker nog, terreurorganisaties.

Toen de EEG werd opgericht was het toch echt de bedoeling dat Nederland een toeristenoord werd. Prima, maar dan niet 70 jaar een landbouwbeleid voeren en daar nu van terugkomen, omdat je huizen moet bouwen.

Nog zoiets. Ik heb de Giro destijds langs de weg bekeken met Dumoulin in het roze, vlakbij Otterlo, daar waar nu twee wolven huishouden onder de moeflons op de Hoge Veluwe. Mogen ze niet afknallen. Die wolven. Dus je kunt daar een petitie tekenen om de wet aan te passen. Dat je op gesloten terreinen, wat de Hoge Veluwe is, onder omstandigheden de wolf mag elimineren. Wedden dat de wet (zonder onzinnige petitie) wordt aangepast als in het Amsterdamse Bos een wolf rondhuppelt. Ik zou zeggen: boswachters van de Hoge Veluwe, knallen maar, als niemand kijkt.

Doet die andere criminele organisatie, genaamd het koningshuis vast ook stiekem in de gesubsidieerde kroondomeinen.

Moest ik even kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Nee al vanaf 2016. De eerste winnaar was Peter Sagan.
Dat is toch een paar jaar. Gisteren hadden ze het erover dat Zoetemelk de vorige Nederlandse Europees kampioen was. Dus het is eerder geweest.

Edit: bestaat sinds 1995 en inderdaad voor elite sinds 2016. Waarom gisteren Zoetemelk erbij werd gehaald, weet ik niet. Die kon dus nooit het EK winnen. Hij werd wel wereldkampioen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan