Wielrennen

Volgens mij reed hij eerst nog ff in een groepje. Maar echt een heel knappe race. Hij was ook heerlijk kapot.

Klopt, maar dat groepje wilde niet doorrijden, dus besloot hij het maar alleen te doen. Werd nog wel krap op het einde, maar ik hou wel van zijn manier koersen en mooi dat het uiteindelijk ook beloond werd.
 
Klopt, maar dat groepje wilde niet doorrijden, dus besloot hij het maar alleen te doen. Werd nog wel krap op het einde, maar ik hou wel van zijn manier koersen en mooi dat het uiteindelijk ook beloond werd.
Ja. Afwachten is zo irritant. Van der Poel koerst leuk. Net als bijv. Sagan, Alaphilippe, Hirschi en Pogacar.
 
Alaphilippe steekt zijn handen in de lucht en denkt dat hij wint maar Roglic gaat hem op de streep voorbij en wint Luik-Bastenaken-Luik.

Wat een blunder van Alaphilippe. :FP:
 
Om met de woorden van een tactisch meester te spreken: "It ain't over till it's over".

Overigens wel een flinke kwak die Allaphilippe uitdeelde aan Hirschi. Benieuwd wat Lefevre hierover te zeggen heeft...
 
Geraint Thomas stapt uit de Giro.
Ja, die heeft gisteren een hele etappe uitgereden met een breuk in zijn bekken :eek:

In het spel waar ik aan meedoe, heeft bijna iedereen hem, dus daar maakt het geen verschil voor. Belangrijk hè, die spelletjes.(a) In dat spel moet je ook 3 mindere goden kiezen: had ik gewoon de winnaar van gisteren in mijn team! :grin:
 
Om met de woorden van een tactisch meester te spreken: "It eent ofr till it's ofr".

Overigens wel een flinke kwak die Allaphilippe uitdeelde aan Hirschi. Benieuwd wat Lefevre hierover te zeggen heeft...
Heb de quote even verbeterd voor je :D
 
Dat is geen verrassing na zijn val van gisteren. Hij viel lelijk voor de etappe begonnen was.
Het was nog in de neutralisatie.
Bekkenbreuk is natuurlijk ook wat lastig fietsen. (Kwam toch nog geen 13 minuten achter de winnaar binnen) Mevrouw Neymar leest u even mee?
 
Bekkenbreuk is natuurlijk ook wat lastig fietsen. (Kwam toch nog geen 13 minuten achter de winnaar binnen) Mevrouw Neymar leest u even mee?

Het is wel absurd dat ze wielrenners die zo vallen en met breuken weer op de fiets hijsen.
Maar de voetballers die liggen te jankeballen op het veld moeten ze gewoon laten liggen. dan is dat het snelste afgelopen.
 
Ze kunnen wel ophouden met deze Giro. Degene met de beste mondkapjes en social distancing gaat winnen, niet degene die het hardste fietst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan