Wielrennen

Een farce. De Lotto's hadden gewoon meteen met z'n 2-en moeten gaan rijden.

Gewoon de livestream van de NOS. Schijn je tegenwoordig gewoon in de hele EU te kunnen ontvangen. Ik kijk al 1,5 weken zo in Tsjechië. :cool:

Het is al een tijdje geleden zie ik. Maar ik zit zelf ook met het probleem vanuit het buitenland kijken. En nu heb ik begrepen dat dit met een vpn opgelost zou moeten kunnen worden? Ik heb hier een handleiding gezien maar eigenlijk weet ik niet goed welke je hiervoor het beste kan kiezen zit zelf hier aan te denken.
 
Het is al een tijdje geleden zie ik. Maar ik zit zelf ook met het probleem vanuit het buitenland kijken. En nu heb ik begrepen dat dit met een vpn opgelost zou moeten kunnen worden? Ik heb hier een handleiding gezien maar eigenlijk weet ik niet goed welke je hiervoor het beste kan kiezen zit zelf hier aan te denken.
Heb er ook geen verstand van, maar als je de vraag in t ICT topic plaatst krijg je mogelijk sneller antwoord
 
Het is al een tijdje geleden zie ik. Maar ik zit zelf ook met het probleem vanuit het buitenland kijken. En nu heb ik begrepen dat dit met een vpn opgelost zou moeten kunnen worden? Ik heb hier een handleiding gezien maar eigenlijk weet ik niet goed welke je hiervoor het beste kan kiezen zit zelf hier aan te denken.
Ik heb Nord VPN , dat werkt wel om te doen alsof je uit NL komt, maar vrij duur en maakt je PC langzaam. Sinds kort heb ik een abonnement op NLziet, waarbij je alle nederlandse zenders kan kijken, live of binnen 7 dagen. Werkt prima, kost 8 euro per maand, geen VPN nodig
 
Heb er ook geen verstand van, maar als je de vraag in t ICT topic plaatst krijg je mogelijk sneller antwoord
Bedankt lijkt me een goed idee!

Ik heb Nord VPN , dat werkt wel om te doen alsof je uit NL komt, maar vrij duur en maakt je PC langzaam. Sinds kort heb ik een abonnement op NLziet, waarbij je alle nederlandse zenders kan kijken, live of binnen 7 dagen. Werkt prima, kost 8 euro per maand, geen VPN nodig

Bedankt voor je spoedige duidelijke reactie. Ik ga ook eens kijken naar nlziet ik heb er laatst ook van een kennis van me van gehoord!
 
Alvarado pakt wereldtitel veldrijden

link

Ceylin del Carmen Alvarado heeft zaterdag in het Zwitserse Dübendorf voor het eerst in haar loopbaan de wereldtitel veldrijden gepakt. Annemarie Worst en Lucinda Brand maakten de Nederlandse dominantie compleet door tweede en derde te worden.
 
Alvarado pakt wereldtitel veldrijden

link

Ceylin del Carmen Alvarado heeft zaterdag in het Zwitserse Dübendorf voor het eerst in haar loopbaan de wereldtitel veldrijden gepakt. Annemarie Worst en Lucinda Brand maakten de Nederlandse dominantie compleet door tweede en derde te worden.
Altijd knap om je favorietenrol waar te maken.
 
Mathieu van der Poel is wereldkampioen veldrijden

Van start tot de finish aan de leiding en superieur.
 





Matteo Trentin

@MATTEOTRENTIN



Why not organize only one GT this year? Start in Rome , passing through Madrid , finish in Paris. All the best on the start and a great way to reunite all the people with a bike race after this horrible time! #3GTn1


Leuk idee van Trentin, de Tour, Vuelta en Giro combineren to 1 grote ronde in het najaar.
 
Tja, zet maar zoiets op poten in 3 maanden lockdown om maar iets te noemen. Daarnaast geld (zie robpsv11 ), haantjesgedrag, overeenkomsten met andere steden, etc.

Ik vind het wel een leuk idee. Vind het te voorbarig om vooraf al te concluderen dat het niet kan. Zo onmogelijk is deze suggestie niet.

Men moet elkaar eens wat gunnen, nondeju! En wie weet, misschien zorgt juist deze globale crisis op korte termijn voor meer verbroedering en minder nadruk op centjes. Wat na x jaar weer verwatert, maar vooruit. :D
 
Had gister nog wat doucmenten binnen aangaande de Vuelta. Die begint dit jaar in NL. Zal mij benieuwen hoe het tegen die tijd is met de maatregelen enzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan