Wielrennen

Daar gaan we weer. Een valpartij met nog een paar kilometer te gaan en de kopgroep wordt ingehaald op 1,5 kilometer voor de finish.
Een spannende sprint, maar weer gewonnen door Gaviria. De rest heeft weer voor niets gereden. :maniac:
Dat is elke rit. De rest rijdt voor niks. ;)

Het was spannend en een mooie sprint. De mannen hadden goed gerekend, al gooide die valpartij wel roet in het eten.

Greipel doet het vooralsnog beter dan verwacht en Démare minder. Dat is niet goed voor mijn pooltjes.
 
Dat is elke rit. De rest rijdt voor niks. ;)

Het was spannend en een mooie sprint. De mannen hadden goed gerekend, al gooide die valpartij wel roet in het eten.

Greipel doet het vooralsnog beter dan verwacht en Démare minder. Dat is niet goed voor mijn pooltjes.

195 km rijden en valpartijen voor een mooie sprint. :maniac: :lmao:
 
Al die sprint ritjes vind ik zó oninteressant. Het is een beetje als jazz muziek: super knap, technisch kan ik het waarderen, maar zó oninteressant :rolleyes:

Nog tot volgende week wachten op de bergen.
 
Daar gaan we weer. Een valpartij met nog een paar kilometer te gaan en de kopgroep wordt ingehaald op 1,5 kilometer voor de finish.
Een spannende sprint, maar weer gewonnen door Gaviria. De rest heeft weer voor niets gereden. :maniac:

Toch is de sprint van Sagan vandaag ook heerlijk om te zien.
 
Michael Matthews heeft wegens ziekte de Tour verlaten. Dat is slecht nieuws voor Sunweb en Tom Dumoulin. :sad:

Vandaag was er een paar km na de start alweer een valpartij. Kiserlovski van Katuscha valt uit met een gebroken sleutelbeen.
 
Niemand was fris vandaag. Het was een zeer lastige etappe voor alle renners.

We gaan het zien.
Maar ik heb geen goed gevoel.

Zat net naar de NOS te kijken en het ging even over opleiden van wielrenners in België. Werd natuurlijk middenin het gesprek keurig afgekapt, omdat er een quasi grappig flutinterview en een vage rebus op de rol stond.
Wat is dat toch?
Of het nou over voetbal of wielrennen gaat, opleiden is essentieel. Daar moet je alles over willen weten, zeker wat de buitenlanders doen. Maar neen, afkappen, negeren, navelstaren, lollig doen.

Nederland wordt steeds stommer. Of dommer.
 
Ze moeten daar ook het scriptje volgen. Heeft niet zoveel met dom te maken denk ik. En de rebus is soms behoorlijk lastig :)
 
Tom Dumoulin heeft kostbare tijd verloren in de zesde etappe van de Tour. Dumoulin kreeg op zes kilometer voor de finish een lekke band op het moment dat de favorieten zich voorin het peloton opmaakten voor de slotklim voor Mûr de Bretagne.

link

:sad:

Tom Dumoulin verliest dus 43 seconden op Froome en heeft nu nog maar 8 seconden voorsprong op Froome.
Ooit (1989) won Greg Lemond de Tour met 8 seconden voorsprong op Laurent Fignon. ;)

Edit: Tom Dumoulin verliest 45 seconden op Froome en heeft nu geen voorsprong meer op Froome maar een achterstand van 21 seconden en 15 seconden op Nibali. :oops: Op de officiele website van de Tour staat dat Tom Dumoulin een tijdstraf van 20 seconden heeft gekregen. o.O:confused::mad:
 
Laatst bewerkt:
Tom Dumoulin heeft kostbare tijd verloren in de zesde etappe van de Tour. Dumoulin kreeg op zes kilometer voor de finish een lekke band op het moment dat de favorieten zich voorin het peloton opmaakten voor de slotklim voor Mûr de Bretagne.

link

:sad:

Tom Dumoulin verliest dus 43 seconden op Froome en heeft nu nog maar 8 seconden voorsprong op Froome.
Ooit (1989) won Greg Lemond de Tour met 8 seconden voorsprong op Laurent Fignon. ;)

Ach, ooit poepte Tom in een rit, en won alsnog de Giro. ;P:poop:
 
Tom Dumoulin heeft kostbare tijd verloren in de zesde etappe van de Tour. Dumoulin kreeg op zes kilometer voor de finish een lekke band op het moment dat de favorieten zich voorin het peloton opmaakten voor de slotklim voor Mûr de Bretagne.

link

:sad:

Tom Dumoulin verliest dus 43 seconden op Froome en heeft nu nog maar 8 seconden voorsprong op Froome.
Ooit (1989) won Greg Lemond de Tour met 8 seconden voorsprong op Laurent Fignon. ;)
:unsure: Als ik een lekke band rijd, dan verlies ik wel meer dan 43 seconden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan