Wielrennen

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier alles wat met wielrennen te maken heeft!
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik verwacht dat Belkin in 2014 minder gaat prestereren in de Tour of Beijijng. ;)
 
Cavindish, ik weet het niet, nooit echt helemaal gemogen, maar zonet tweet hij dit naar Kittel, nadat Kittel heeft getweet dat hij aan het Xboxen is:

@marcelkittel let me come and play. I might win something for once.
 
Vandaag de tweede overwinning van een Nederlander in Parijs-Nice, dit keer was het Slagter. Kelderman ook een knappe derde plaats.
 
Nou, moet zeggen dat ik in het drietal Kelderman, Slagter en Hofland erg veel zie. Knap hoe Belkin steeds maar weer talenten kan 'produceren' die doorstromen naar de wereldtop. Klasse!
 
Kelderman en Slagter beiden pech in de slotfase. Dag goede klassering. Slagter lag in positie om misschien wel te winnen. Die Betancur fietste wel heel makkelijk voorbij Costa.
 
Milaan - Sanremo; prachtige koers.
Keihard, steenkoud en twee Nederlanders (Tjallingii & De Maar) op 2 minuten voorsprong met nog 28km te gaan.

Al loopt het nu wel rap terug zie ik... Jammer.
 
Say cheese:

media_xll_2183578.jpg


Nederlanders pakken goed uit dit seizoen. Onder andere met Terpstra, Slagter, Hofland en Westra. Niet slecht!
 
Nederlanders pakken goed uit dit seizoen. Onder andere met Terpstra, Slagter, Hofland en Westra. Niet slecht!

Heel mooi, ook verschillende winnaars. Clement gun ik het wat dat betreft ook echt, dat is geen veelwinnaar, maar een harde werker die zich vaak opoffert voor het team.
 
Terug
Bovenaan Onderaan