Wielrennen

Mathieu van der Poel is Nederlands Kampioen Wielrennen.
Oppermachtig declasseert hij de rest van het hele veld.
 
Wat een ongelooflijk laffe tactiek van JumboVisma... En wat geweldig om te zien hoe Van der Poel ze uiteindelijk bij de 5e poging allemaal aan gort weet te rijden.
 
Wat een ongelooflijk laffe tactiek van JumboVisma... En wat geweldig om te zien hoe Van der Poel ze uiteindelijk bij de 5e poging allemaal aan gort weet te rijden.
Dit!
Ik heb me echt ontzettend geërgerd aan het laffe rijden van de Jumbo Visma-ploeg. Steeds maar in het wiel gaan zitten en nee schudden. Zelfs Eekhoff wilden ze niet helpen in de achtervolging op v.d. Poel. Prachtig dat ze allemaal op een hoop zijn gereden en dat Eekhoff notabene de tweede plaats weet te pakken. Die Eekhoff is er trouwens wel eentje om in de gaten te houden zeg. Sterke gozer!
 
Ik dacht het niet?
Volgens mij mochten mensen die in de Tour starten niet koersen vanaf 14 dagen voor de start van de Tour?
Jammer, ik vind de Tour toch wel de ultieme plaats waar wielrenners hun grootheid kunnen waarmaken. Ik zou liever 1 x de tour winnen dan 3 keer de Giro en 3 keer de Vuelta. De Tour is waar legendes gemaakt worden, de andere wedstrijden, hoe mooi ook, zijn toch minder
 
Van der Breggen bleef wel erg lang achter die andere dame plakken zeg. Ik hoop niet dat ze daar gedonder mee krijgt.
 
Kristoff wint de 1e etappe van de Tour de France.
3 km voor de finish was er weer eens een massale valpartij. Erg veel valpartijen vandaag op spekgladde wegen.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niets van de tactiek van Jumbo Visma vandaag. Tom Dumoulin rijdt zich helemaal kapot op kop van de groep Roglic en komt uiteindelijk meer dan 2 minuten achter die groep over de finish. Als Roglic nog gedemarreerd had uit die groep om tijd te pakken op zijn concurrenten kon ik het nog enigszins begrijpen, maar dit was volstrekt zinloos. Het is wel duidelijk dat Dumoulin knecht is en het klassement voor hem niet meer belangrijk is.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niets van de tactiek van Jumbo Visma vandaag. Tom Dumoulin rijdt zich helemaal kapot op kop van de groep Roglic en komt uiteindelijk bijna 3 minuten achter die groep over de finish. Als Roglic nog gedemarreerd had uit die groep om tijd te pakken op zijn concurrenten kon ik het nog enigszins begrijpen, maar dit was volstrekt zinloos. Het is wel duidelijk dat Dumoulin knecht is en het klassement voor hem niet meer belangrijk is.
inderdaad dom, ook voor de Nederlandse sponsoren
 
Tom Dumoulin rijdt zich helemaal kapot op kop van de groep Roglic en komt uiteindelijk meer dan 2 minuten achter die groep over de finish.

Volgens mij heeft Dumoulin gewoon net niet genoeg kracht dit jaar, mist wat vorm zullen we maar zeggen. Ik vond het ook niet erg indrukwekkend als je dat beulswerk moet noemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan