Wielrennen

Superknap! Leuk om te zien. Die Teunisse lijkt me ook een prima gast.

Of een nieuwe dopingaffaire? ;)
 
Helaas het geel niet behouden, maar positief voor Kruijswijk. Hoeft hij de koers niet te controleren. Alaphilippe gaat 'm toch niet houden.
 
Ik zag Pinot op een gaatje zitten en achter Pinot was ook een gaatje. Helemaal correct lijkt het me niet om Pinot dezelfde tijd te geven en de renners achter Pinot dan op 5 seconde van Pinot te zetten.

Maar ja, Fransen. Alaphilippe terecht gewonnen en zijn moed is beloond, maar hij had niet bepaald te klagen over de motards en de auto's.
 
Is de Tour de France toevallig via een livestream te volgen ergens? Word niet meteen wijzer van Googlen.
 
Is de Tour de France toevallig via een livestream te volgen ergens? Word niet meteen wijzer van Googlen.
Bij mij (op vakantie in Malta) werkt de livestream bij nos.nl of de NOS-app gewoon zonder VPN. De Ziggo-app trouwens ook.

Geweldige sprint trouwens. ??
 
Jammer dat Terpstra moest lossen, nu maar hopen dat de kopgroep wordt achterhaald door het peloton en dat TJV weer een goed resultaat kan neerzetten.
 
Thomas de Gendt wint de etappe. 196 van de 200 km in de aanval geweest. :clap: Een zeer terechte overwinning.
Pinot en Alaphilippe naderen hem tot 6 seconden.
Alaphilippe opnieuw in het geel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan