Wielrennen

Hm oke, gelukkig
Morgen wordt het trouwens beslist, echt waarschijnlijk de leukste etappe van de Vuelta, is zeker een aanrader als je tijd hebt. Korte etappe van iets minder dan 100km. Alleen maar klimmen. Wie slechte benen, zal ver zakken. Als Valverde net zo slecht is als vandaag, kan Kruiswijk zelfs nog tweede worden. Ik zeg dan Mas (man zeker ook voor de toekomst) op plek 3. Mollema en de Gendt strijden om de bergtrui, ik denk dat Mollema net tekort zal komen daarvoor.

Zou waanzinnig zijn, Tom 2e in de Giro en Tour en dan (mogelijk) ook nog n podiumplen voor Kruiswijk in de Vuelta. Ben geen kenner maar volgens mij is dat n situatie die we in geen jaren hebben gehad.
 
Morgen wel proberen te kijken. Knap van Kruijswijk dat hij zich weer terug knokt. Helaas ga ik bij mijn Vuelta spel niet in de prijzen vallen.
 
Zou waanzinnig zijn, Tom 2e in de Giro en Tour en dan (mogelijk) ook nog n podiumplen voor Kruiswijk in de Vuelta. Ben geen kenner maar volgens mij is dat n situatie die we in geen jaren hebben gehad.

Is zo natuurlijk, en om die reden aanleiding voor vreugde. Aan de andere kant vind ik het vrij stekend "drie keer net niet" (en daar zijn natuurlijk allerlei redenen voor, daar niet van), maar dat geeft zo´n Feyenoord-gevoel.....vind je ook niet?
 
Is zo natuurlijk, en om die reden aanleiding voor vreugde. Aan de andere kant vind ik het vrij stekend "drie keer net niet" (en daar zijn natuurlijk allerlei redenen voor, daar niet van), maar dat geeft zo´n Feyenoord-gevoel.....vind je ook niet?
Het is inderdaad net niet, maar net niet geeft hoop, meer hoop dan dat de beste Nederlander minimaal 1u toegeeft in het klassement.

Kortom, als leek heb ik het gevoel dat het wielrennen in de lift zit.
 
Is zo natuurlijk, en om die reden aanleiding voor vreugde. Aan de andere kant vind ik het vrij stekend "drie keer net niet" (en daar zijn natuurlijk allerlei redenen voor, daar niet van), maar dat geeft zo´n Feyenoord-gevoel.....vind je ook niet?
Ik heb hetzelfde. Ik denk ook niet dat dat gaat verandren, ik denk dat Tom DuMoulin niet de ploeg heeft of de Stijl/klasse heeft om de Tour te winnen ( net niet)
 
Kruiswijk heeft de slag gemist. Yates zit in een kopgroep van 4 renners met de nr 4,5 en 6 in het klassement. (Mas, López en Quintana)
Valverde en Kruiswijk zitten in de achtervolgende groep op 30 seconden. Zo gaat Kruiswijk een podiumplek alsnog verliezen.
 
Je ziet de de laatste jaren steeds gebeuren. Een aanval op 75 meter van de top of aan het begin van de afdaling.
Mocht Kruiswijk het podium verliezen, vind ik het toch een blunder.
Hij is minder explosief, dus had hij op 200mt moeten aanvallen. Een pseudo-aanvalletje van 200 meter om dit wat nu gebeurt, niet te laten gebeuren.
Nou moet-ie kilometers aan de bak.

Dumoulin liet zich zo foppen in de Giro.
Nu Kruiswijk.
Jammer.
 
Mas wint de etappe. Yates wint de Vuelta en Kruiswijk eindigt op de 4e plaats.
Valverde valt weg uit de top van het klassement.
 
Je ziet de de laatste jaren steeds gebeuren. Een aanval op 75 meter van de top of aan het begin van de afdaling.
Mocht Kruiswijk het podium verliezen, vind ik het toch een blunder.
Hij is minder explosief, dus had hij op 200mt moeten aanvallen. Een pseudo-aanvalletje van 200 meter om dit wat nu gebeurt, niet te laten gebeuren.
Nou moet-ie kilometers aan de bak.

Dumoulin liet zich zo foppen in de Giro.
Nu Kruiswijk.
Jammer.
Hij had de benen vandaag gewoon niet. Zeer jammer.
 
Annemiek van Vleuten wint de wereldtitel tijdrijden in Innsbruck. Zilver voor Anna van der Breggen en brons voor Ellen van Dijk.
Lucinda Brand op de 6e plaats.

https://nos.nl/artikel/2252052-oranje-podium-bij-wk-tijdrit-goud-voor-van-vleuten.html

xxl.jpg


:clap:
 
Rohan Dennis gaat wereldkampioen tijdrijden worden. Tom Dumoulin heeft in de tussentijd 1 minuut achterstand met nog 20 km te gaan. :oops:
 
Terug
Bovenaan Onderaan